אורי פלדמן ז"ל – י״ג סיון תשע״ה

אבלים: אשתו: עפרה ציד פלדמן, ילדיו: דליה ואפרים עוזר, אלי וזיוה פלדמן, דורית ואלי ליבשין, הדס ויוסי ברקאי, נכדיו וניניו.
ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 01.06.15, בשעה 11.30, בית עלמין תל רגב, היכל חרוב.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב שז"ר 8, חיפה.
המנוח היה ממייסדי קיבוץ תל קציר וגמלאי רפא"ל.

החברים: רותי גיל, שירלי וזאב הירש, דבורה ומשה יגר, נעמי ומנחם ים שחור, זיוה להט, עדנה ואיתמר קוט, תמר ואלי קיש ורבקה ואברהם שינטל מנחמים את עופרה והמשפחה על פטירת יקירם.

2 Comments

  1. אמתי וגדעון כץ

    לעפרה ולכל משפחת פלדמן,
    אנא קבלו את תנחומינו על מותו של אורי, יקירכם וחברנו.
    היינו יחד עם אורי בהכשרת הצופים ז' ברמת דוד ואח"כ בדגניה א' ובנובמבר 1949 הקמנו את קיבוץ תל קציר.
    התראינו אחת למספר שנים ויותר מאוחר .נפגשנו מידי פעם בקיץ באוניברסיטה העברית בירושלים. אורי היה גם אורח בביתנו (של רותי ואמתי) מספר פעמים.
    הוא היה חבר נאמן ומאמין בדרכו וכך נזכור אותו.

  2. ד"ר יוסף מאירוביץ'

    באיחור רב נודע לי על מותו של ד"ר אורי פלדמן. היכרותנו הקרובה החלה ב-1.11.1968, עת, למזלי הרב, נקלטתי אצלו בעבודה ברפא"ל. הוא קלט אותי ישר מספסל הלימודים בתור מתחיל ולמדתי ממנו המון. אין ספק שהוא היה האדם שהשפיע הכי הרבה על מהלך חיי ומהרבה בחינות הייתי מגדיר את השפעתו כמכרעת. בהתחלת דרכי הוא תמך בי בצורה פעילה מאוד ובנוסף להיותו ממונה ישיר שימש לי גם כמורה דרך. הגורל אמנם הפריד בינינו בתחילת שנות השבעים, אולם מה שאורי זרע, הן מבחינה מקצועית והן בהתוויית כיווני הדרך, נבט ופרח והביא אותי לאן שהביא. כל עוד אני חי אכיר לו תודה על כך ואוקיר את זכרו, אשר לא ימוש מזיכרוני לעד. תהיה מנוחתו עדן!

    יוסף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן