אירמה (איקה) סגינר פרנס ז"ל

אבלים: אלכסנדר פרנס, אדם פרנס ובני ביתם.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 14.10.12, בשעה 15.30, בית עלמין סביון.
יושבים שבעה ברחוב אפשטיין 26, תל אביב.

3 Comments

  1. מיכל רגב (גרבצקי)

    אלכסנדר ואדם היקרים,
    אמכם המנוחה עבדה יחד עם אמי המנוחה, דר' אדית גרבצקי (טורקישר) ב'ניצני ביה"ס לרפואה' בבניין רטנוף על הר הצופים, בשנות הארבעים. אמי אהבה את איקה מאוד, ונדמה לי שהקשרים נשמרו, לפחות במידת מה, גם לאחר שעברנו לחיפה. כשחגגנו לאמא יום הולדת שבעים, בשנת 1981, התקשרנו גם לאמכם, כדי להזמינה. עד כמה שזכור לי היא לא יכלה להגיע, אבל שלחה ברכות חמות. אני זכיתי לפגוש את איקה גם אצל גרטה שפסקי (המנוחה), ולמרות הפגישות המועטות יחסית, והשנים הרבות (אבסולוטית) – אפשר לומר שאמכם הייתה סוג של 'אייקון ילדות' עבורי. אמא התפעלה תמיד לא רק מיופיה האצילי של אמכם (את זה כמובן אני זוכרת, רואה ממש מול עיניי!), אלא לא פחות מהדרך השקטה והחזקה שבה התמודדה עם קשיי חייה שנים לא מעטות.
    הבוקר כשראיתי את המודעה – הרגשתי סוג של 'החמצה'… הבנתי מהניסוח ששיבתה הייתה טובה – ואני מקווה שזה, יחד עם זכרונות רבים וטובים, יהיו לכם לנחמה.
    יש בידינו מספר תמונות מהמעבדה בהר הצופים, ואם תרצו – כתבו לדואל – ונסרוק עבורכם.
    בהשתתפות
    מיכל

    • מיכל רגב (גרבצקי)

      לאדם ולאלכסת
      כתובת הדואל שלי נמצאת בהודעה, אבל אני חוזרת עליה, ליתר בטחון, וכמובן – אשמח מאוד אם תיצרו קשר:
      mikiregev@gmail.com
      ושוב – קבלו נא את השתתפותי ותנחומיי. אמנו נפטרה ביולי לפני 10 שנים, בגיל 91, ובהחלט 'על הרגליים'. עד היום אנו נזכרים בה הרבה, בכל גווני הזכרונות, ומרגישים לא פעם ש'היא איתנו'. במידת מה זה מנחם.
      מיכל רגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן