אריאלה ברין בנימיני ז"ל

אבלים: דני, מיקי ויוני בנימיני.
ההלוויה התקיימה בחוג המשפחה.
המשפחה מבקשת להימנע מביקורי ניחומים.
המנוחה הייתה בתם של ז'ק ברין ופועה ון אמרונגן.

4 Comments

  1. ישראל קשת

    נדהמתי לשמוע וחשתי כאב. היא היתה לי ידידת-אמת בימים טובים ופחות טובים. אישיות מיוחדת בעלת הומור, תבונה וחמלה. מן השמים תנוחמו, שתזכו לשמחות ולצאצאים שידמו לה ויזכירו לכם אותה – כך היא תמשיך ללוות אתכם דרך הדור הבא.

  2. אסנת סל-מן בנוביץ

    אריאלה היתה אחת החברות הקרובות אלי ביותר בבית הספר היסודי.בילינו שעות רבות יחד וחלקנו חויות ילדות משותפות.אריאלה זכורה לי כחברה מסורה מקבלת ומכילה,כנראה שלא סתם בחרה בדרכה המקצועית.לימים נפגשנו באחת התערוכות שבה הציגה עבודת טלאים מופלאה.עד היום שמורה אצלי מזכרת ששלחה לי מהתקופה בה שהתה עם הוריה בקנדה.אינני יודעת מדוע הקלדתי אתמול את שמה בגוגל ואז נודע לי דבר מותה .אני משתתפת בצערכם הרב.מצטרף גם בעלי דן,שעבד יחד עם אביה.שלא תדעו יותר צער.

  3. נחמה בסביץ פרנקל

    רק באיחור נודע לי דבר הסתלקותה מאיתנו של אישה נדירה. צניעות רבה מול עושר כשרונות. אישיות כה מעניינת, רגישה
    מתחשבת ומוסרית כל כך תחסר לעולם. אומנית נדירה שהיטיבה לשלב את האומנות עם האומנות הצרופה עם אידאליזם וקריאה מוסרית פוליטית.

    קיבלתי בהתרגשות ,שעלתה וממשיכה לעלות על גדותיה בקוראי את ההזמנה ומכתבכם שצורף. לחשוב שהייתי מי שהיא חשבה עליה כמי שראויה לספרה מפליא ומרגש אותי מאד ואני מודה לכם שהעברתם זאת אלי.
    לצערי אני מתחילה קורס הנחיה בקונפליקט יהודי פלסטיני בנווה שלום בדיוק ביום פתיחת התערוכה ולא אוכל להשתתף אך כמבן שאסע לראות את התערוכה בשבוע שלאחר הפתיחה.

    ברוחה שאינה מפסיקה לשרות תנוחמו

    נחמה

  4. תמי אברמוביץ

    כרגע חזרתי מתאטרון ירושלים. עדיין כולי נרגשת מהתערוכה המדהימה והמופלאה, שכה מיטיבה לשלב אסטתיקה עם מסר פוליטי, אנושי ומוסרי כ"כ חשובים, כואבים ומשמעותיים. בזמן שאמנים רבים מעדיפים "לשבת על הגדר" חוויתי אמנית כ"כ אמיצה. לא הכרתי קודם לכן את אריאלה ברין-בנימיני, אבל אני מרגישה שלכולנו אבדנה הנו אבדן עצום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן