גלי פאר שפרן ז"ל

אבלים: משפחות שפרן, פאר פלוצקר וספנסר.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 27.11.11, בשעה 14.30, בבית העלמין במושב עין איילה.

חברת נשר מפעלי מלט ישראליים מנחמת את רעננית ואברהם על פטירתה.

החברים והחברות בני מחזור א' של קציני ים עכו: אדניה מיכאל ודליה, אוריאלי יעל, בן אליהו חנוך וכלילה, בן חורין אבינועם ועדנה, בר ים יורם ואורה, התרסי אקה ונחמה, וכולדר איתן וויטה, יוכלמן חזי וניצה, ישראלי אשר ועדנה, כהן הרצל ואוסנת, כרמי אדיר ודליה, לימור מיכה ומתנה, מרקס פיני ומירה, נוי מאיר ומרים, סער רמי וניצה, עשת אריק ויעל, פייטלברג נחום ולאורה, פיכמן אריה ורותי, צור דן ונילי, קרמן אריק, קרני ישראל ורותי, רביד אביגדור ואילנה ורהב אברהם וחוה מנחמים את רעננית ואברהם פאר (פלוצקר), אוהד, עינת, אורלי והמשפחה על פטירתה.

16 Comments

  1. פנסיון משפחתי זמיר לכלבים וחתולים, חוף דדו חיפה

    פנסיון משפחתי זמיר לכלבים וחתולים, יעל, בן, אלון וירדן משתתפים בצער המשפחה ואבלים על פטירתה בטרם עת של דר' גלי פאר שפרן.
    יהי זיכרה ברוך

  2. החיות - סיימור, לבה, וצמרונה צ'חנובר, ואוהבי החיות מנוחה, צחי ואהרן צ'חנובר

    אבלים על מותה ללא עת של גלי, רופאה עם נשמה גדולה, בת, אמא ואישה, אשר טרם החלה לטעום את טעמם של החיים.
    חבל על דאבדין ולא משתכחין.

  3. רננה ואיל

    תנחומינו על מותה בטרם עת של ד"ר גלי, רופאה נהדרת ואוהבת חיות אמיתית.
    משתתפים בצערה של המשפחה
    יהי זכרה ברוך

  4. קרן

    גלי הייתה הרופאה היחידה שג׳ולי הכלבה שלי אהבה, היא תחסר לי מאוד.
    רופאה בחסד אוהבת חיות ואנשים,
    תודה על שנים של אכפתיות ואהבה,
    משתתפת בצער המשפחה,
    יהי זכרה ברוך.

  5. יעל עופר

    וטרינרית נהדרת ומאד מאד אנושית ונעימה. תחסר לנו מאד. אמנם לא הייתי לקוחה של "מדי-וט" בתקופה האחרונה אך גלי היא אחד הזכרונות המאד טובים שלי מהצוות ומהטיפולים שם בחיות שהבאתי.

  6. אמירה רינגר

    למשפחה היקרה ,
    כואבת עימכם ועצובה עד מאד על מותה של גלי.
    גלי טיפלה במשך שנים בכלב שלי "מיץ" בן ה-12.5. זאת עשתה במסירות, באהבה וברגישות. ולמרות שלעיתים נאלצה טיפה להכאיב לו – עדיין הגיע אליה למרפאה בשמחה, בקישקוש וליקוק.

    גלי תחסר למיץ ולי.

  7. יעל אנגל

    בתדהמה קראתי על פטירתה של גלי
    גלי הייתה האהובה עלי בצוות, רופאה מסורה ומקצועית ומישהי שתמיד היה כיף לפגוש אותה ולדבר איתה.
    אני חושבת על החלל הגדול שהשאירה אחריה ושולחת חיבוק למשפחה הכואבת. משתתפת בצערכם
    יהי זכרה ברוך

  8. חן

    מילים לא מספיקות כדי לתאר את האובדן. ובכל זאת אני מנסה, כדי שמי שקורא כאן ולא מספיק הכיר, ידע.
    נשמה אצילית, צנועה, רופאה מצילת חיים, אמא מסורה ורגישה, אשה מעוררת השראה, סקרנית, חכמה ועדינת נפש. שילוב נדיר של חשיבה ודרך חיים מקורית, עם מעשיות וחריצות, וכל זה בלי טיפת פוזה וזיוף. תמיד עם שתי רגליים על הקרקע, ועיניים גדולות שופעות חוכמה וידיים טובות שהוציאו זהב מכל דבר שנגעה בו – רישומים וציורים, מטעמים ומנגינות בפסנתר. היתה לגלי גם אוזן רגישה וגם יכולת הקשבה שאין להרבה אנשים, כזאת שמבינה מה שצריך להבין בין השורות, ופה גם היה לה, שדיבר מעט ומדויק. הקול שלה והצחוק שלה עדיין מהדהדים אצלי בראש – כי קשה כל כך להשלים עם העדר הקול הזה מאז התקופה האחרונה.
    זכיתי בחברות ארוכת שנים איתה, החל מהימים בקרית חיים, עם זיגי הקוקרספנייל הג'ינג'י יפה העין, דרך כל התחנות בדרך עם אוהד, בתקופת לימודי הוטרינריה והטיולים בארץ ובעולם, ועד להקמת הבית והמשפחה והמשק הקטן בעין אילה.
    עכשיו עדיין עצב גדול, אבל גלי השאירה את חותמה עליי ועל עוד הרבה אחרים, והיא תמשיך לחיות בעולם הזה דרך כולנו, עם ערכים של אכפתיות כלפי יצורים ובני אנוש אחרים, של חיבור לטבע ושל רגישות חושים כלפי הדברים היפים שהעולם הזה יכול להציע לנו אם רק נרצה ונכבד אותו.
    תנחומיי למשפחה, שתצליחו להאחז בחיים ולהמשיך את משימת גידול יהלי נטע וזהר האהובים, בדרכה היחודית של גלי.
    יהי זכרה ברוך.

  9. דנה פורת

    הידיעה על מותה בטרם עת של גלי הותירה אותי בהלם מוחלט לא יכולתי להאמין
    שהצעירה החיננית והמוכשרת עם החיוך הכובש איננה עוד. נדמה שרק אתמול
    היא עמדה מולי במרפאה וניחמה אותי על מותה של נושי החתולה שלי מכשל כליות
    אני לקחתי מאוד קשה את המוות של נושי וגלי הבינה את הכאב שלי ולרגע אחד לא
    שפטה אותי וחשבה שזה מוגזם רק בגלל שנושי חתולה ולא בן אדם. היא הייתה
    כלכך אנושית ותמיד היה נעים להיות בסביבה שלה. למעשה אני עדיין בשוק ולא מפסיקה לחשוב עליה על גודל האבדה ועל הילדים שלה, היא הזכירה את הילדים שלה פעמים רבות במהלך השיחות שניהלנו במרפאה ותמיד העיניים שלה קרנו כאשר היא דיברה עליהם. בפעם האחרונה שראיתי אותה היא הייתה בהריון מתקדם. מאוד סמכתי על גלי בכל הנוגע לטיפול בחתולים שלי היא הייתה
    וטרינרית מעולה, ואהבתי את היחס שלה לחתולים שלי היה בה משהו חם ואימהי ללא גינונים מיותרים משהו אמיתי מאוד ובלתי אמצעי ובו זמנית היה בה גם משהו לא ארצי שמיימי. אמא שלי שנכחה פעמים רבות בזמן שגלי טיפלה בחתולים שלנו, הייתה מזועזעת לא פחות ממני, גם היא הוקסמה מגלי והתקשתה להאמין שבחורה כלכך מדהימה שרק עתה הביאה ילד לעולם יכולה למות פתאם באופן טרגי שכזה. זה מוכיח שאלוהים באמת לוקח רק את הכי טובים. גלי מאוד תחסר לי אהבתי לשמוע אותה מדברת עם שוקו שלי ואומרת לו "איזה חתיך אתה" יש מעט מאוד אנשים בעולם הזה שאני יכולה לכנות אותם קולים אבל היא הייתה קולית אמיתית ובאיזה שהוא מקום אף כי זה קצת מביך להודות בכך הערצתי אותה. מה שעצוב הוא שכל מה שכתבתי כאן לא אמרתי לגלי בעודה בחיים, כל מילה שכתבתי כאן באה ישירות מהלב ולא מדובר בתשבוחות ריקות. כמובן שלא הייתי יכולה לומר לגלי דברים שכאלה בעודה בחיים כי זה לא נהוג וזה הזוי לחלוטין לומר דברים כאלה לאדם חי. אבל עדיין כך בדיוק גלי נתפסה בעיני. אני באופן אישי מאמינה שהמוות אינו סופי אני מאמינה בכל לבי שהמוות הוא אך ורק מעבר ורק הגוף מת אבל הנשמה היא נצחית אין לי ספק שגלי נמצאת עכשיו במקום טוב ומשם היא תמשיך להשגיח על המשפחה שלה. גלי תישאר בלב של כל מי שזכה להכיר אותה, יהי זכרה ברוך.
    אראלה, דנה , קליאו ושוקו פורת.

  10. אריאלה נחשון

    אתמול נודע לי על לכתה בטרם עת של גלי. מאז אני פשוט בהלם. בלילה חלמתי עליה. התעוררתי בבכי ונזכרתי במשפט אחד שאמרה לי לפני כשנה כשהערתי על כך שחתולים לא מראים כאב וסבל כמו אנשים. היא אמרה שחתולים פשוט לא מרחמים על עצמם. מאז המשפט הזה מהדהד בראשי . אני זוכרת אותה מטפלת בחתולים שלי, תמיד ברגישות , בשלווה ובמקצועיות,לבושה בחלוקים עם הדפסי חתולים. גם אני מאמינה שהנשמה היא נצחית, וברור לי שגלי נמצאת עכשיו במקום טוב ושלו. משתתפת בצער המשפחה. יהי זכרה ברוך.

  11. דפנה

    גלי..חושבת עלייך ועולות לי תמונות של שמש, טבע, ים הרבה ים..ילדה יפה של ים…
    את עם הגלשן רוח, הדהירה בשדות עם הסוסים, אופני ההרים שלך החוויות המשותפות השונות והמשונות שרק איתך יכלו לקרות עם הזרימה שלך הקור רוח, הסקרנות והתבונה שהצילה אותנו לא פעם..
    העצות החכמות שנתת, הכלבים העזובים שאספת והבן אדם הכל כך כל כך נדיר שהיית שנפלה בחלקי הזכות הענקית להיות חברה שלה במשך כל השנים הללו.
    יהלי, נטע וזוהר- ביום מן הימים תגלו איזו סופר אמא מדהימה הייתה לכם ואת הוויתורים שהיא עשתה בכיף גדול בכדי לנצל כל רגע פנוי עם כל אחד ואחד ממכם.
    אז מה, גלי? כבר לא נלך לעוד הופעה ביחד, לסרי לנקה לטיול גלישה שרצית לא תגיעי ואת ההשתלמות הוטרינארית בפורטוגל לא תעשי..אבל איתי בכל אשר אפנה תמיד תמיד תהיי.
    שולחת לך חיבוק חזק..אוהבת אותך מאוד מאוד..אני
    תנחומיי למשפחה באבלה.

  12. ליאת

    גלי
    מאז שעזבת אני לא מצליחה לעבור יום בלי להיכנס ולחפש את השם שלך באינטרנט ולראות אם כתבו עליך משהו חדש. וכמובן שבכל יום אני רואה לפחות עוד מכתב אחד ממישהו קרוב מהעבר הרחוק או מההווה שמעריכים ומעריצים אותך, כל אחד מכיוונו…
    כתבתי כמה מילים לפני הלוויה, אבל לא הצלחתי להביא את עצמי לקרוא את זה לפני כולם. אני לא יכולה לכתוב את המילה "הספד", כי זה פשוט לא נתפש.
    ואז החלטתי לנסות לכתוב את זה כאן, באתר שעל קיומו שמעתי רק השבוע…
    אני חברה באמת מפעם, היינו חברות מכיתה ז' והשבוע במיוחד אני בכל יום נזכרת בעוד ועוד חוויות משותפות שעברנו. אני יודעת שזה טבעי, אבל כל דבר שקורה מזכיר לי אותך ואיכשהו קשור אליך… וזה קשה ומדהים לחשוב על זה שהכרנו אחת את השניה כ"כ מזמן…ושהיינו חברות כ"כ הרבה שנים. אני לא חושבת שלהרבה אנשים יש חברים שנשארים איתם במשך עשרות שנים ותמיד הערכתי את הקשר בינינו כקשר מיוחד. לפחות אני יודעת (או אולי מקווה) שאת יודעת כמה היית חשובה לי.
    הכרתי אותך מכיוונים אחרים, מכיוון שרק חברות-ילדות יכולות להכיר. אמנם בשנה האחרונה איכשהו לא הצלחנו להיות בקשר כמו בעבר, אבל את כל מה שהיה קודם אני מכירה וזוכרת ובשבוע האחרון – גם נזכרת בדברים שמזמן לא חשבתי עליהם… אתמול הייתי בבית שבו גדלתי וחיפשתי תמונות משותפות ונזכרתי בעוד חוויות.
    בסוף השבוע הייתי אצלכם בבית והחזקתי את זהר הקטן וראיתי אותך בו, עם הצבע הג'ינג'י שלך שתמיד אהבתי, שדומה הרבה יותר לזהב מאשר לכתום, עם העיניים הגדולות והחכמות ועם גוון העור המשתזף בקלות שלא כמו אצל ג'ינג'ים סטנדרטיים… חיבקתי ונישקתי אותו והתמוגגתי מהחיוכים שהוא חייך לעברי, עם "עיני גלי" שלו.
    בטוח שזה יהיה מאוד קשה, אבל לפחות אני יודעת שאוהד יראה בכל יום את שלושת המלאכים שכ"כ מזכירים אותך במראה ויתחזק מהאוצר הזה שהשארת אחרייך.
    מאז שנודע לי על מחלתך הפתאומית, אני לא יכולה להתרכז בעבודתי וכל מה שאני עושה מזכיר לי שהכל כ"כ זמני ויכול להסתיים בשניה. שאסור לתת לשטויות כמו עבודה להתגבר על מה שחשוב באמת ושחייבים ללכת עם הלב ולעשות את מה שאוהבים ועם מי שאוהבים ולחזק את אלו שאוהבים, כי בסופו של דבר – הכל מתגמד… אני חייבת ללמוד ממך ולהזכיר לעצמי את הדרך שלך, שתמיד היית נאמנה לה ותמיד זכרת מה באמת חשוב ושכל השאר סתם שטויות ולא שווה את תשומת הלב והדמעות שלנו.
    אני יודעת ובטוחה, ומקווה שאיכשהו גם את יודעת את זה היום, שאת אותו הרושם המדהים שהשארת עלי השארת גם על כל הסובבים אותך.
    אני מרגישה כבוד שנפל בחלקי להיות חברה שלך.
    תנחומי לכל המשפחה על אבלם ואבלנו המשותף. ליאת

  13. Sagi Dar

    הייתי בן כיתתה של גלי בתיכון קריית חיים ואני המום וכואב.אמנם לא היה לנו קשר מלבד שלום שלום אבל מותה הטראגי היכה בי חזק. אני זוכר אותה כנערה שמחה וחייכנית וכאחת הרוכשת כבוד לכל אדם שהוא.
    תהיה נשמתה צרורה בצרור החיים

    שגיא,חבר לספסל הלימודים מי״ב 2 ובן מחזור מ״ו בתיכון מקיף קריית חיים

  14. מרב הלפרט רוזיליו

    שלום למשפחה היקרה של גלי. פתאום אתמול גיליתי את דבר הסתלקותה, שירתנו יחד בש-13 כסמבצי"יות,השתחררנו יחד ומאז לא היינו בקשר.גלי בעיני כל כך פשוטה ומיוחדת עם חיוך כזה מסויים, וחוכמה שקטה.ונעימות בלי פוזה בכלל, דמות נקיה,טבעית.
    יש בי צער עמוק על הסתלקותה.
    מרב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן