ד"ר אביחי רייכלר ז"ל

צוות אגף נשים ויולדות במרכז הרפואי ע"ש שיבא תל השומר מנחם את משפחת רייכלר על מות יקירם.
המנוח היה חבר בצוות האגף.

הנהלת מכבי שירותי בריאות, ארגון הרופאים העצמאיים, מנהלות מחוז המרכז והשרון והעובדים מנחמים את משפחת רייכלר על מות יקירם.

המרכז הרפואי ע"ש חיים שיבא, הנהלת קרן המחקרים והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם.

2 Comments

  1. ענבר ותמיר יבזורי

    19.10.14
    למשפחת ד"ר רייכלר היקרה,
    ברצוננו להשתתף בצערכם על אובדן יקירכם, הבעל, האב, ואחד הרופאים המקצועיים והאנושיים ביותר שהכרנו.
    לאחרונה שמענו על טרגדיה זו, ומאז לבנו דואב מאוד.

    למעשה ראינו את ד"ר רייכלר בפעם האחרונה רק לפני 3 חודשים, בעת שביצע לי סקירה שנייה להריון, ולא היו שום רמזים ממנו למצב אקוטי כלשהו.
    זו אינה הפעם הראשונה שהנני מתייעצת ונבדקת אצלו. הפעם הראשונה התרחשה לפני כשנתיים, לאחר הריון בהפריית שני עוברים. אני, בעלי ואימי הכרנו אישיות דעתנית כובשת של קודם כל אדם, אשר לא הסס לדבר על הכול (לאו דווקא רפואה), שנסך בנו אופטימיות, חיזק, וכמובן הוכיח מקצועיות רבה בכל הבדיקות שבצע.

    למדנו והחכמנו מדבריו, ולכן היה זה אך ברור שבהריון השני הסריקות יבוצעו רק אצלו, למרות שהננו גרים בצפון. מקצועיותו ושמו הלכו לפניו והתבטאו בהיכרותו בקרב רופאים רבים בצפון, שייעצו לנו, וטענו שאם הסריקות התבצעו על ידו, אנו יכולים להיות סמוכים ורגועים.

    העובדה שד"ר רייכלר נהג לבצע בדיקות פרטיות במרפאתו, לא פגעה ביושרתו, אחריותו ובנכונותו לשמור על זכויות מטופליו. ספציפית בהקשר לכך, הוא סרב בכל תוקף לבצע לי בדיקת מי שפיר פרטית באסותא בעלות גבוהה (למרות שבהחלט יכל לעשות זאת, כפי שנהגו רופאים אחרים באותה מרפאה), בהסבירו כי בעלי יאלץ לקחת בנפרד המבחנה הנבדקת לתל השומר, ואין לדעת מה יקרה לה בדרך. לפיכך הוא התעקש שאבצע בדיקה זו רק בתל השומר, ואממש זכויותיי- למרות הערמת קשיים בירוקרטים של קופת החולים אליה אני משתייכת (אשר טענה כי תל השומר לא נחשב ביה"ח שלה וסירבה בתוקף לאשר זאת).

    עולם הרפואה איבד רופא מצוין ואדם עם לב חם, ואנו באופן אישי מצרים ע"כ שלא נוכל להתייעץ עימו יותר, ולהמשיך להביע הערכתנו הרבה בפניו.

    מקווים שלא סבל וכעת נח על משכבו בשלום.
    מאחלים לכם המשפחה, שלא תדעו יותר צער ומחזקים ידכם.

    בהערכה רבה,
    ענבר ומירי רוים ותמיר יבזורי.

  2. אורנה אורבך תאומי

    למשפחת ד"ר רייכלר ז"ל. קראתי רק עתה בצער רב על מותו.
    הייתי פציינטית שלו מספר שנים.
    אדם נעים, חייכן, סבלני ומקצועי.
    מקווה מאד שלא סבל מידי.
    תמיד אזכור אותו לטובה.
    אורנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן