ד"ר בתיה כפרי ז"ל

אבלים: בעלה: דני כפרי, בנה: יאיר ונעמה כפרי, בנה: אסף ואריאל כפרי, נכדיה: עומרי, טומי, בן ויובל.
ההלוויה התקיימה ביום ב' ה- 22.04.13.
יושבים שבעה בבית המשפחה, רחוב השחר 29, כפר סבא.

הנהלת מכבי שירותי בריאות, ארגון הרופאים העצמאיים, מינהלת השרון והעובדים מנחמים את משפחת כפרי על מות יקירם.

משפחת לוין וחברת קרייזי ליין מנחמות את יאיר כפרי והמשפחה על פטירת האם.

38 Comments

  1. פנינה וחנן אלון

    מזועזעים. מטופלים אצל בתיה ז״ל עשרות שנים. רק לפני חודשיים שאלותיה לפשר השיעול. השיבה ״הצטננתי״ איזו גיבורה. עבדה עד הרגע האחרון. נודע לנו רק היום על מותה. הדמעות זולגות. למשפחת כפרי – היו חזקים!

  2. מיכל אילן מאור הילה ושחר רוט

    לדני, יאיר ואסף היקרים, אמנם אתכם לא ראיתי פנים אל פנים כבר שנים לא מעטות-אך בזכות אמא המדהימה, ראיתי אתכם ואת ילדיכם וכמובן, שגם עודכנתי מה עושה כל אחד: אמא-בתיה הגאה הציגה בפני תמונות עם "הסברים" והנחת ניכרה על פניה(הכל בזריזות כדי לא לעכב את הפציינטים שהמתינו מעבר לדלת לטיפולה המסור…).
    אמא תמיד זכרה גם לשאול על כל ילדי: בכל זאת, אנחנו מכירים עוד מימי רחוב נורדאו העליזים-למעלה מ30 שנה!!!
    לימדתי אתכם-יאיר ואסף-פסנתר ומאחר ואמא לא הסכימה להפרד מהפסנתר היפהפה עם הלוק העתיק שנרכש עבורכם-גם היא הצטרפה והיתה לתלמידתי…

    מקווה שהזכרונות היפים והטובים יקלו עליכם את הכאב באובדנה הנורא!
    מחבקים,
    מיכל וכל משפחת רוט

  3. מירב ורצברגר

    משפחה יקרה,
    אבלים אתכם על אבדן כה יקר שאבדתם. ד"ר כפרי היתה רופאה שלה מזה כעשר שנים, ליוותה אותי בכל שלב בחיי, בהמשך טפלה גם בילדיי ובבעלי. ד"ר כפרי רופאה מדהימה, מקצועית ביותר ואישיות מדהימה. נעימה ומשרה הרגשה של רוגע על מטופליה.
    זוהי אבדה גדולה. ד"ר כפרי תחסר לנו מאוד ! כל שנשאר לנו הוא להודות על שזכינו להכירה ולהיות מטופלים אצלה. ולכם משפחה יקרה, דעו כי אשריכם שזכיתם באמא/אשה/סבתא כמוהה.

  4. ימית

    בשוק טוטאלי!! היא רזתה נורא.. הייתה חולה? תנחומי למשפחה. היכרתי אותה בתור אמא של אסף ורופאת העור שלי. יהי זיכרה ברוך!!

  5. עליזה

    הצטערנו לשמוע על פטירתה של ד"ר כפרי. רופאה ומאבחנת בחסד עליון. מטופלים אצלה כל המשפחה למעלה מ 24 שנים. וכנל כל חברנו וכולם הצטערו על מותה. תנוחמו משמים

  6. שלומי

    אני ממש בשוק. היא רופא עם לב זהב אני מעל 20 שנה מטופל שלה וגם האחים שלי.מאבחנת במקצועיות .עם חיוך מקסים.היא תמיד תשאר בליבי משהו בה נצרב בזיכרון.שלא תדעו עוד צער

  7. מטופלת

    צר מאוד וחבל על דאבדין!
    הכרתי אותה שנים רבות , לאחרונה נראתה רע מאוד וחשדתי שהיא חולה , מאוד חולה.. נזכור אותה בתור רופאה אחראית ומסורה! יהא זכרה ברוך.

  8. naomi.honigman

    המומה וכואבת עד דמעות שזולגות מעצמן, על פטירתה של הד"ר בה' הידיעה ד"ר כפרי אשה אותה הכרתי מעל 20 שנה ולא עזבתיה. היא הייתה קודם כל בת אדם, אנושית ותומכת. כמה חבל שרק הטובים הולכים. תנחומי למשפחה. אוהבת לעד בהערצה נעמי הוניגמן, בניה ובעלה אריה מטופלים

    • נגה דניאל

      המומים מהידיעה הקשה , מלווה אותי ואת משפחתי שנים רבות,היה לנו הזכות להכירה..שלא תדעו עוד צער..משפחת דניאל

  9. אריה הוניגמן

    למשפחת.כפרי אתכם באבלכם הכבד
    ד"ר כפרי מלח הארץ, תמיד עם סבלנות מחייכת ומטפלת מכיר אותה כארבעים שנה עוד שהיתה מתמחה אצל ד"ר פוירמן
    צר לי ששמעתי כל כל מאוחר

  10. יצחק קליין

    למשפחה משתתף בצערכם
    מטופל הרבה שנים , תמיד הירגיע אותי באופטימיות שלה,כמו לפני כארבעה חודשים כשדאגתי
    כשראתה גידול סרטני על עורי.
    עכשיו כשחיפשתי באינטרנט מס הטלפון של על מנת לקבוע תור לשבוע הבא לביקור אחרי ניתוח שעשיתי בחו״ל להראות לה שהכל בסדר
    נתקלתי במודעה . אני המום וכואב.
    שלא תדעו עוד צער
    ממני , רק מטופל מתוך רבים
    יצחק קליין

  11. אביב לב

    משפחת כפרי היקרה, משתתף בצערכם ובאבלכם הכבד. הייתי מטופל שלה הרבה שנים אשה כל-כך יקרה ואכפתית. אהבתי אותה מאד ואני אתגעגע מאד לרופאה היקרה הזו.
    אביב לב

  12. סטפני רצבי

    שלום למשפחת כפרי נדהמתי לשמוע על מותה הפתאומי של ד״ר בתיה .הלם גדול וכמוני רבים, עם הידיעה על מותה של ד״ר בתיה ז"ל. הייתי מטופלת שלה
    רגשי כאב והשתתפות ביגונכם.
    ד״ר בתיה, הרי היא לא "סתם אדם", אלא אישיות אמיתית, משהו יקר ערך ומיוחד.
    אנא קבלו את הבעת כאבי וצערי על מות אדם אמיתי, אציל נפש ואנושי, שולחת לכם מעומק ליבי אהדה.
    משתתפת בצערכם.

  13. יוכי ברנדס

    ד"ר כפרי היתה רופאה נפלאה, ואדם שופע אור ונדיבות. הפעם האחרונה שראיתי אותה היתה לפני כחודשיים וחצי (כעת אני מבינה שזה היה ימים ספורים לפני פטירתה). היא העניקה לבתי החיילת טיפול מסור מאין כמותו וריפאה אותה מיבלות מטרידות שהרופאים בצבא לא הצליחו לרפא. היא לא הסכימה לקבל תשלום. היא אמרה שזו דרכה להביע את תודתה לחיילינו. התכוונתי לשלוח לה פרחים, אבל בסוף החלטתי להביא לה אותם באופן אישי כשאבוא אליה לטיפול. כעת התקשרתי לקבוע תור ונודע לי על האסון. איזה אובדן! אני המומה וכאובת. יוכי ברנדס

  14. רונן

    רופאה מדהימה …. אשה מדהימה …. מטופל אצלה כעשרים שנה…. אני ואחכ אשתי ואחכ ילדיי……. היום התקשרנו ליקבוע תור …… היינו בהלם….

  15. ציפי (נאור) וקסלר

    היום נודע לי על פטירתה של ד"ר כפרי, מאוד הצטערתי, הייתי מטופלת שלה 30 שנה , כל משפחתי טופלה על ידיה, היינו מרוצים ממנה, זה באמת כואב, היא עזרה לי תמיד, והיתה קשובה לשאלותי ולבקשותי, ממש נשמה טובה. איתכם בכאבכם.

  16. עירית

    טופלתי אצלה לפני למעלה מעשרים שנה.עזבתי את איזור השרון וכשחזרתי לגור פה ,היה לי ברור שאני מחפשת אותה-מצאתי אותה והגעתי אליה עם בתי.היא טיפלה בשתינו במקצועיות ,בנעימות והיה לי ברור שאני חוזרת למעקב אצלה -לצערי לא הספקנו…עצוב מאוד.רופאה נהדרת ואדם מקסים.מוסרת תנחומי למשפחה

  17. איציק

    היום ה18.8 התקשרתי והטלפון היה תפוס ב 2 צלילים בלבד.רציתי לקבוע תור .כמובן שהלכתי מיד לאינטרנט וחשש קינן בליבי.החשש התאמת.משתתף בצער המשפחה.
    בתיה היתה רופאה מדהימה,,מקצועית לגמרי.כן ירבו רופאים כמוה.תנחומים למשפחה.

  18. ליאבה דויטש

    היום שמעתי על מותה של ד"ר בתיה כפרי. המומה ומתקשה להאמין. עשרות שנים אני מטופלת אצלה וגם בבני טיפלה במסירות ובמקצועיות. האבחנות שלה היו מדוייקות, סמכתי עליה לא במאה אחוזים אלא במליון. אני מתקשה לחשוב על רופא אחר שיכול למלא את מקומה. בכל זאת הכירה אותי מילדות. מעבר למקצועיות הבלתי ניתנת לערעור הייתה דמות אצילית. אני ממש כואבת את לכתה. יהי זיכרה ברוך.

  19. דורית ועדי

    הצטערנו לשמוע על לכתה של ד"ר כפרי מעמנו. טופלנו אצלה מדי פעם בשנים האחרונות. תמיד קיבלה אותנו בסבלנות ובסבר פנים יפות וידעה להמליץ ולתת מזור. המרפאה תמיד שקקה חיים ומלאה מטופלים שהמתינו למוצא פיה ולעצתה. חבל מאד שלא נזכה לעוד מפגשים. ברוך דיין האמת. יהיה זכרה ברוך.

  20. סחלבה

    מאוד הצטערתי לשמוע. היתה רופאה שלי מעל 10 שנים. תמיד אישית נעימה ומקצועית. כל כך המומה.
    למשפחתה אנא דעו שהיא השאירה את עצמה קצת אצל כולנו. היא ממש ישראל היפה!

  21. אילת

    כואב, עברה שנה ביעף וזיכרון פניה של דר' כפרי חקוקים כאילו בדקה והרגיעה רק אתמול. רופאה אנושית יוצאת מהכלל, שרואה קודם כל את טובת המטופל. יהי זכרה ברוך ויכולותיה ואנושיותה נר לרגלי רבים. איילת

  22. בלהה אלבירט (לוינסון)

    חלפה יותר משנה מאז לכתה מאיתנו. דר' בתיה כפרי היתה חברת ילדות שלי, היכרנו עוד מתקופת ביה"ס היסודי "עמישב", והקשר בינינו נמשך בתקופת התיכון , למרות שהיא היתה במגמה ביאולוגית ואני בהומנית. תמיד היתה עם הנכונות לתת , לעזור. בלימודים ואח"כ לאחר שסיימה את לימודי הרפואה, בטיפולים. היתה קובעת לי תורים לטיפול , לבתנו פזית, להורי ז"ל, ולא היתה מוכנה לקבל כל תשלום. לדבריה אינה גובה כסף מחברות ומשפחותיהן. תמיד עם חיוך, בפשטות, לא מתנשאת, מדברת "בגובה העיניים". היתה החוט המקשר ביני לבין חברים/ות אחרים מהכתה, מתקופת ביה"ס. השתתפתי בשמחות שלה בעת נישואי שני בניה והיא בשלי נודע לי דבר מחלתה רק לאחר מותה. לא רצתה לצער אותי כשהתלוננתי בפניה על בעיותי ואמרה "לכל אחד יש משהו", שאלתי מה יש לך והיא השיבה "את לא רוצה לדעת…" היא חסרה לי מאד ודמותה תמיד לנגד עיני, לא אשכח אותה, זו אבדה כולה לכולנו, כל שכן למשפחה. שלא נדע עוד צער. יהי זכרה ברוך.
    בלההוהיא ובע

    • בלהה אלבירט

      לדני, יאיר ואסף ולנכדים המקסימים,

      כל מה שאכתוב לא יצליח להביע את הכאב ולהכיל את האובדן על לכתה מאיתנו של בתיה כפרי. חברת ילדות שלי מימי בי"ס יסודי, בתיכון ובמהלך שנות חייה במפגשים של בני הכתה, בקיבוץ "עין שמר"ובבי"ס בליך. היא הייתה כל-כך אמפתית וחברותית. שמרה תמיד על קשרים, דאגה ללכד את חברי הכתה השתתפה בשמחות שלי וניחמה אותנו כשאבי נפטר, ואני לקחי חלק בשמחות משפחתכם. תמיד נכונה לעזור, סירבה לקבל תשלום מחברות. כל בני משפחתי היו אצלה במעקב מעת לעת. היא הייתה נשמה שקשה למצוא כיום. תמיד אני וחברותי הקרובות אלי כיום מהכתה:- מלכה ודרורה מזכירים ונזכרים בה ולא יכולים להשתחרר מהמועקה שהשאירה אחריה .
      דני והבנים לפחות זכתה לראות נכדים ולראות את הבנים מסודרים ומאושרים בעלי מקצועות מכובדים. דני, מקווה שהנכדים עוזרים לך קצת להתגבר ולהמשיך הלאה, אין ברירה, החיים חזקים מאיתנו וחייבים להמשיך, כשאנו זוכרים תמיד את דמותה ואנושיותה , שממלאים את החלל שהשאירה.

  23. שולה ואהוד בנארי

    אנחנו בהלם, טלפנו היום לקבוע תור לבדיקה ואז הבנו. ד"ר כפרי היתה רופאה נפלאה, תמיד עם חיוך ורצון לעזור. היתה כל כך נעימה בשיחה ובטיפול. היא תחסר לנו מאד, יהי זכרה ברוך

  24. בלהה אלבירט (לוינסון)

    הידיעה על לכתה מאיתנו היגיעה אלי במקרה. התקשרתי כדי להזמין אותה לפגישה עם חברות ילדות שלנו כולל אילנה גלט, שבאה לביקור בארץ משווייץ, וכל שנה היינו נפגשים עמה. בתיה תמיד רצתה להיות מעודכנת ולהיפגש איתנו, עם דרורה מלכה ואיתי. התאמנו את מועד המפגש ליום שהייתה חופשייה מקליינטים. לא היה מענה ממקום עבודתה ולא הישגנו תגובה מביתה. היה מוזר מאד. אח"כ התברר לנו שהייתה בשלב סופני של חייה.
    בתיה, הייתה חברת ילדות שלנו עוד מתקופת ביה"ס היסודי "עמישב" ברמת גן. אח"כ היינו בקשר בתקופת התיכון בבליך, כשהיא למדה במגמה ביאולוגית ואני בהומנית. במהלך תקופת הצבא ולאחר לימודי הרפואה באיטליה תמיד היה בינינו קשר, פעמים הדוק יותר ופעמים פחות.
    בתיה הייתה החוט המקשר ביני לבין חברים שלמדו אתנו והייתה תמיד זמינה לייעץ ולעזור לי בכל תחום שפניתי אליה. בעבר עזרה לי בלימודים, ולימים בהיותה רופאה טיפלה בבעיותי וכן נתנה טיפולים לבתנו פזית ולהורי ז"ל, תמיד ללא בקשת תמורה. לא הייתה מוכנה לקבל תשלום מחברת ילדות ו/או ממשפחתה.
    היא תמיד דאגה לדעת מהן חובותיה כלפי המזכירה שעבדה אתה והייתה מתקשרת אלי כדי לברר מהן זכויותיה בעבודה, כדי לא לקפח אותה חלילה.
    היא השתתפה בשמחתי כשבתנו התחתנה ואני נטלתי חלק בשמחותיה בעת נישואי 2 בניה.
    כשהייתי אצלה בערך ביולי 2012 בפעם האחרונה והתלוננתי בפניה על הבעיות שיש לי פטריות וכיו"ב הגיבה , שזה לא רציני וש"לכל אחד יש משהו", כששאלתי מה יש לך, לא רצתה להגיד ואמרה רק "את לא רוצה לדעת…" כדי לא לצער אותי.
    היתה לה גישה של נתינה ללא גבולות, תמיד החזירה צלצול, התייחסה בטבעיות, ללא משוא פנים, ללא התנשאות. לכתה מאיתנו מהווה אבידה גדולה אפופת כאב לכל המכירים אותה, לרבות בני משפחתה הקרובים (בעלה דני, בניה יאיר ואסף כלותיה ונכדיה, שכל כך היתה גאה בהם)
    דמותה תמיד מלווה אותי, אינני יכולה ולא אוכל לשכוח אותה. היא הייתה מיוחדת … וכולנו הערכנו אותה מאד, מי יתן ולא נדע עוד צער ויהי זכרה ברוך.
    בלהה

  25. אביבית סיבוני

    דר' כפרי היקרה,אני תושבת כפר סבא טופלתי ע"י דר' כפרי כ -20 שנה כמו כן גם ילדיי ובעלי, דר' כפרי היתה רופאה בחסד עליון, מספיק המבט שלה וכבר ידעה איזה טיפול הוא הנכון ביותר, דר' כפרי ידעה להרגיע שצריך ותמיד לעודד שהכל בסדר. כשסיפרתי לילדים על האובדן אפילו הם צעירים כל כך , לא ידעו כיצד לקבל את זה, כל כך אהבו אותה , כל פעם שאני עוברת דרך ביתה או בקלינקה שלה אני נזכרת בה ומצטערת כל כך על האובדן תמיד מתגעגעת. אביבית

  26. בלהה אלבירט

    הצעה, אולי כדאי לנסות לקבוע מועד/ערב שיפגיש את כל חוג ידידיה וחבריה משנות הילדות, הנערות והבגרות, ו/או גם את חבריה למקצוע, כדי להעלות קווים לזכרה ולהקליט זאת, כדי שיהיו גם ניחומים ויזואליים ולא רק במיילים כתובים, שישארו בידי המשפחה הכואבת, שממשיכה בחיים, למרות החלל שנוצר עם לכתה הפתאומי והכל-כך לא צפוי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן