לימור לוקוב ז"ל

מושב כפר ויתקין אבל ומנחם את המשפחה על מות יקירתם.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 08.06.14, בשעה 18.00, בית עלמין מושב כפר ויתקין.
המנוחה הייתה חברת המושב.

אוניברסיטת תל אביב, בית הספר לחינוך ע"ש חיים וג'ואן קונסטנטינר, החוג לחינוך מיוחד וייעוץ חינוכי, ראש בית הספר, המורים, העובדים והסטודנטים מנחמים את משפחת לוקוב על פטירת יקירתם.
המנוחה הייתה דוקטורנטית ומורה בבית הספר.

מכללת לוינסקי לחינוך, ההנהלה והסגל אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירתם.
המנוחה הייתה מרצה בתכנית אבחון דידקטי והפרעות קשב.

4 Comments

  1. קרן מוספי

    המומה וכואבת את לכתה של לימור זכיתי ללמוד אצלה ולקבל מעט מהידע הרב שלה .אשה מדהימה מהקצת שהצלחתי להכיר בעלת רגישות ואיכפתיות. מבכה את לכתה הפסדנו אשה מדהימה.שלא תדעו עוד צער.

  2. לאה אלדר

    המומה וכואבת מרגע היוודע דבר לכתה של לימור. זכיתי להיות תלמידתה וזו הייתה זכות נדירה ללמוד אצלה ולהכירה, אדם נערץ, חכם, אנושית ואכפתית ברמות נדירות! כל כך הדגישה תמיד והיה חשוב לה שנזכור שמאחורי המאובחן יושב ילד/אדם ! לימור ידעה ליצור את הקשר הקרוב עם כל אחד ולהראות כמה באמת אכפת לה מאנשים!!
    הייתה חדורת תחושת שליחות למקצוע האבחון ותחום הקשב ולהעביר כמה שיותר ידע לתלמידיה!!
    אפשר היה תמיד לפנות אליה ולקבל תשובה שנותנת הרגשה טובה של מישהו שתמיד מוכן לסייע.
    יהי זכרך ברוך לעולם לימור!!

  3. צביקה לייכטר

    שלום לכם ! אני זכרתי לא לשכוח לימור נפטרה בית העלמין מושב כפר ויתקיון.
    אני קשה לכאוב לב דאגתי עצוב הרבה מאוד עם לימור.חבל אני לא ראיתי זמן הרבה מאוד !!! מזמן אני פגשתי עם לימור לימדת להיות חכמה הרבה מאוד !
    אני לא יודע האם אתם אתן זוכרים אותי-אני צביקה בחור חירש של לימור לימדה אותי לפני הרבה שנים.הרבה זמן ניסיתי.להתקשר ולבוא לראות את לימור אבל הייתה תשובה בטלפון שלכם.אתמול נודע לי שלימור כבר לא בחיים.אני מאוד מצטער לשמוע זאת.שלא תדעו יותר צער.אני מכיר לזכור כל משפחת לוקוב.אני אוהב למדתי יהיה להיות חכם הרבה מאוד.אני כייף לבנות עם לימור.מזמן אני ילד חכם מאוד ראיתי לימור מורה בית הספר "ניב" תל אביב כל חירשים.אני מבין לימור משדתלת יודעת למדתי שפת הסימנים כל הכבוד !!! אני ראיתי לימור נדבר לשמוע קל.נא לשלוח הודעות פלאפון 5881203 054 של צביקה לייכטר.נהיה בקשר תשמור על עצמכם ! אני לזכור אהבתי ילדות ועידו בעזרת השם !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן