משה לנדוי ז"ל

אבלים: עדה, אמיתי, יניי ויעל שפיצר, שלומית, גונאר, נרי, ואדם ג'ונסון, תמר, יוסי, דריה ועירא קליין. ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 2.5.11, בשעה 16:30, ותצא מבית ההספד קהילת ירושלים להר המנוחות בגבעת שאול. נא להימנע מביקורי תנחומים. המנוח היה נשיא בית המשפט העליון לשעבר.

ראש הממשלה וממשלת ישראל מנחמים את המשפחה על מותו.

הטכניון, מכון טכנולוגי לישראל, לארי ג'אקיר- יו"ר הקורטוריון, פורפסור פרץ לביא – נשיא וכל בית הטכניון אבלים על מותו של משה לנדוי. המנוח היה שופט דגול ורודף צדק, ידיד אמת של הטכניון במשך ששה עשורים ויו"ר כבוד של הקורטוריון, תומך עקבי בחינוך ובמערכת ההשכה הגבוהה.

נשיאת בית המשפט העליון, מנהל בתי המשפט ושופטי ישראל לדורותיהם מנחמים את משפחת לנדוי על מותו. המנוח היה ממניחי היסוד למשפט בישראל.

המועצה להשכלה גבוהה, הועדה לתכנון ותקצוב, יו"ר מל"ג, יו"ר ות"ת, מנכ"ל מל"ג/ות"ת, חברי מל"ג, חברי ות"ת וסגל העובדים אבלים על מותו. המנוח היה סגן יו"ר המל"ג בשנים 1986-1992.

יד ושם, רשות הזיכרון לשואה ולגבורה, הנהלת יד ושם והוועדה לציון חסידי אומות עולם מנחמים את המשפחה על מותו. המנוח היה יושב הראש הראשון של הוועדה לציון חסידי אומות העולם.

נגיד בנק ישראל, עובדי הבנק, יושב ראש הוועדה לתכנון שטרי כסף, מעות ומטבעות זיכרון וחברי הוועדה מנחמים את המשפחה על מותו. המנוח היה יושב ראש בוועדה בעבר.

שר המשפטים, היועץ המשפטי לממשלה ומנכ"ל משרד המשפטים מנחמים את המשפחה על מותו. המנוח היה נשיא בית המשפט העליון לשעבר, מגדולי שופטי ישראל.

One comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן