מתתיהו רוטנברג ז"ל

אבלים: רעייתו: חיה רוטנברג, יורם וניצה רוטנברג, פנינה ויואב גרינשטיין, דניאל ושירי רוטנברג, עומר וצאלה רוטנברג, נכדיו: ליאת, מיטל, רותם, בר, נטע, כרמל, אלעד, יעל, כליל, תמר ואיתי, נינו: גבריאל.
יושבים שבעה בבית רוטנברג, רחוב הקדמה 48, הרצליה.

החברים: שרה אפטקר, בלהה ברנדויין, דבורה קרליץ, חנה רבינא, כרמלה ושמואל אורבך, לאה ויוסי אנגלנדר, נתנה והרצל ארליך, אופירה ואריק זילברמן, טובה ויעקב שלמן, ריה וארנון גינזבורג, דליה ומולה עשת, מיקי ושמואל קודש, אמה בלכר וישעיהו, אריאלה ויעקב כהן, דליה ויעקב הררי וסילביה ושמואל עציון מנחמים את חיה רוטנברג ומשפחתה על פטירת יקירם.

משפחת רוטנברג, העובדים, משפחת ארבוב ומיכה אסף מודיעים כי במלאות שלושים יום לפטירת יקירם יתקיימו עלייה לקברו והתייחדות עם זכרו ביום ה' ה- 14.11.13, בשעה 13.00, בית עלמין הרצליה הישן, רחוב פינסקר. נפגשים בכניסה הראשית.

משפחת רוטנברג מודיעה כי במלאות שנה לפטירת יקירם יתקיימו עלייה לקברו והתייחדות עם זכרו ביום ד' ה- 05.11.14, בשעה 16.00, בית עלמין הרצליה הישן, רחוב פינסקר 15.
לאחר האזכרה תתקיים התכנסות בבית משפחת רוטנברג.

2 Comments

  1. יגאל שגיא

    לצערי התבשרתי היום על פטירתו של מתי מיורם. בעת האירוע המעציב לא שהיתי בישראל תקופה ארוכה. מתי, חיה וכל שאר בני המשפחה הנפלאה הזאת היו עבורי לא רק לקוחות נפלאים – אלא גם חברים וידידים בנפש. ליוויתי את המשפה שנים רבות דרך מקצועי בביטוח – וחוויתי אתם חוויות חיים רבות – ולעיתים אף סודות משפחתיים. הערצתי את מתי על צניעותו, חריצותו, יושרו והגינותו.
    אני מרגיש תחושת אבדן מצערת למחשבה שלא אפגוש אותו עוד בבגדי העבודה בין ערימות החול והבלוקים – עם חיוכו המקסים ואהבתו הרבה לרעייתו ולבני משפחתו. יהי זכרו ברוך ותזכה כל המשפחה לבריאות רבה ואריכות ימים.ו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן