ניר דורסיני ז"ל

אבלים: עטרה דורסיני, רון, טל, ורד ומשפחותיהם.
ההלוויה התקיימה ביום ו' ה- 01.11.13.
יושבים שבעה בבית המשפחה במושב מולדת.

3 Comments

  1. מרדכי סיני (077-9613399)

    משפ' דורסיני היקרה!
    בצער קראתי את מודעת האבל על מותו של ניר היקר.
    אבקש להביע את תנחומי לכולכם!
    אני לא בטוח שתזכרו מי אני, אבל אנוכי הבן של מתתיה סיני(טרשצנסקי)מרחובות, אחיינית של זאב דורסיני ז"ל. תמיד אזכור את ניר כצעיר יפה תואר שבשנות ה-50 כבר יצא עם משלחת ריקודי עם לברי"המ דאז, אח"כ פגשתי אותו כמפקד בשריון ושמעתי על הצלחותיו בטיפוח בקר במרעה טבעי. על כל מעשיו הטובים ותרומתו למדינה, תנחמו!
    שלא תדעו עוד צער!

    • גדי עירון

      מצטרף באחור לתנחומים של מוטי שגם אותו אני מכיר מרחובות ומבית הספר החקלאי בפ"ח. הייתי קצין ארטילריה של הגדוד שלו בעת שהיה מוצב מול ארמיה 3 במלחמת יום כיפור. זאת הייתה חוויה מיוחדת לשהות במחיצתו. מההשקמה ועד החשכה המאוחרת היינו מסתובבים בין החילים שהחזיקו את הקו. הוא דיבר עם כולם. זכור לי גם ההתכתבות שניהל עם הבית באדיקות רבה. יהי זכרו ברוך ודוגמה שכה חסרה היום לדורות הבאים.

  2. דוד אנקווה

    משפ' דורסיני הנכבדה,
    מאד הצטערתי לשמוע על פטירתו של ניר ז"ל. רק בערב ראש השנה האחרון יצרתי עמו קשר(לאחר 40 שנה)כדי לברר פרטים לגבי הכח שהוא פיקד עליו במלחמת יום כיפור, ואני נמניתי על חייליו. ניר נשמע צלול ובהיר ומוכן לסייע בפרטים שהוא זכר -אפילו ציינתי זאת בפורום של אתר FRESH. מטבע הדברים שההיכרות שלנו היתה חד צדדית. הידיעה על פטירתו הפתיעה וציערה אותי.
    אתכם באבלכם
    דוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן