נעמי ניר ז"ל

קיבוץ יראון
נפרד בצער וביגון
מחברתנו היקרה
נעמי ניר
נפטרה אור ליום ד'
ההלוויה תתקיים ביום ו' 13.9.13 בשעה 11.00
כואבים ואבלים
חברי יראון והמשפחה

2 Comments

  1. אביבה פרידמן

    ברוך דיין אמת
    בתדהמה ובצער רב משתתפים בצער העמוק של משפחות ניר ודוייב וכל בית קיבוץ יראון, עם פטירתה של אם המשפחה- נעמי ניר ז"ל.

    חבל על דאבדין ולא משתכחין.

    אביבה, דיויד, מאיר, עדי, ענת, אדם, נעמי ואיתי.

  2. אתי דולב

    סבתא נעמי היקרה,
    אינני נוהגת לדבר ברבים וגם עכשיו מבחינתי אני מדברת אליך.
    לעולם לא אשכח את שיחתנו הראשונה במועדון, בערב שישי הראשון בו ביקרתי בקיבוץ. שוחחנו ואני חששתי מתגובתך נוכח העובדה שאני מבוגרת מנופר ב- 7 שנים ומכך שאולי לא תראי זאת בעין יפה. כאשר הגענו לנושא זה אמרת לי מיד – את יודעת, זה אצל נופר בגנים – סבתא רבא שלו היתה גדולה מסבא רבא שלו ב- 7 שנים ואומרים שלא היה יום בחייהם שהיא נראתה מבוגרת ממנו. במשפט אחד הצלחת להפיג את כל החששות שלי ואף לגרום לי להרגיש כ״כ אהובה ומקובלת – תחושה שהפגנת כלפי בכל מפגש. כל ביקור בקיבוץ היה ביקור אצל סבתא נעמי ובכל פעם חלקנו עוד ועוד אהבות משותפות ונושאים משותפים – אהבת הטיולים – כאשר סיפרנו לך שאנחנו טסים לירח דבש באלסקה, התמלאת גאווה ואף סיפרת לנו כי זה היה הטיול המתוכנן הבא שלך ושל סבא אורי. הרקע הדתי והמעבר לחיים חילוניים – פוליטיקה ועוד אינספור נושאים עליהם שוחחנו בהנאה רבה, תוך שאני קופצת מנושא לנושא, כשאת מדהימה אותי בכל פעם מחדש בחדות שלך, בהשקפת עולמך, וביכולת שלך לקפוץ בין 4 נושאים שונים ותמיד לזכור לחזור לכל נושא שנזנח. הוקרתי כל שיחה כזו ומעולם לא לקחתי אותן כמובנות מאליהן אולי בגלל שאני יודעת ממקור ראשון שזיכרון מדהים שכזה וצלילות דעת מרהיבה כ״כ אינם מובנים מאליהם באף שלב.
    התחום שבו גילית עניין רב היה כמובן חיי המשותפים עם נופר. כ״כ התמוגגת מכך שהוא דומה לאורי ובייחוד מהעובדה שהוא הצליח לעבוד עליי כששלח לי פרחים וכתב בפשטות – ״ליפה בנשים״ – תוך שהוא טוען, לאחר מכן, בתוקף כי הפרחים לא נשלחו על ידו ורק כשכמעט בכיתי אמר – סתם, עבדתי עליך. ספקת כפיים ואמרת – זה מוצא חן בעייני. זה כ״כ אורי.
    בכל יומולדת איחלת לי שאזכה במה שאני מאחלת לעצמי ובחיים שהיו לך עם אורי ואני בכל פעם מחדש איחלתי לעצמי שכך בדיוק יהיה.
    נעמי, אנחנו לעולם לא נשכח את המורשת שלך, את ההומור ביחס לכל דבר, את אהבת החיים, הטיולים ואת אהבתכם הגדולה – שלך ושל אורי.
    תודה על כל רגע שחלקנו יחד ועל התרגשותך האמיתית מכל דבר, קטן כגדול. אנחנו מקווים שנצליח, ולו במעט, ללכת בדרכך.
    מתגעגעת כבר! הרבה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן