פרופסור אילן גור זאב ז"ל

ארגון הסגל הבכיר של אוניברסיטת חיפה מנחם את המשפחה

הנהלת אוניברסיטת חיפה,הסגל האקדמי, הסגל המנהלי והסטודנטים מנחמים את המשפחה.

One comment

  1. סמדר גונן

    כתבתי לאילן מכתב פרידה ביום חמישי בבוקר, לפני שנודע לי מותו
    אילן יקר מאד

    עולם החשיבה הדואגת והאקדמית לא ייראה אותו דבר בלעדיך. היית נביא זעם, נביא לחמלה ולהומניות. ביום שלישי כאשר נודע לי מצבך, בדיוק באותו יום לימדתי מכתביך. ואני יכולה להבטיח לך שאמשיך לשאת את מילותיך ודאגתך מול הסטודנטים בכל קורס שאני מעבירה. חותמך יישאר וישמר.

    יש לי עצב פרטי וגלובלי על פגיעותנו, על השבריריות של חיינו. על המחלה הארורה הנוראית, שגם לאחר שנדמה שניצחנו אותה היא רוחשת ומכלה אותנו. זה ממש לא פייר.

    באהבה והערכה רבה מאד

    סמדר

    אילן כתב לי לפני כמה חודשים, ואני מצרפת את מכתבו כצוואה לכולנו

    ——————————————————————————–

    From: Ilan Gur-Zeev [mailto:ilangz@edu.haifa.ac.il]
    Sent: Saturday, July 23, 2011 11:11 PM
    To: 'smadar gonen'
    Subject: RE: הגיע !!!

    סמדר היקרה,

    אכן התפתחויות קשות בפוליטיקה הישראלית. עצוב לעמוד מול הדינמיקה הזאת בשעה שכה נדרשת התנופה האחרת. ועם זאת, הסכנה העיקרית לנכדך אינה טמונה כאן אלא נובטת בכל גרגר ורגע של הנורמאליות בעידן גלות הרוח. זוהי תופעה גלובאלית שבמקומותינו יש לה נוכחות ייחודית. תשומת הלב היתרה למעללי ביבי וליברמן מסיטה אותנו מן האפשרות להתייצב באומץ מול אתגרי ההיסטוריה של הרוח, זימוני גלות הקדושה והאפשרויות שהאקזיסטנציה מזמנת לנו דווקא לנוכח, כנגד ואפילו בתוככי הרגע ההיסטורי הדל שבין מלתעותיו אנו גולים.

    משם גם את רשאית לשחר לתקווה לנכדך וליכולת לקוות, ולא מהמרתו של ביבי במניפולטור יריב או בהמרתו בשלטון הלאומנות הפלסטינית, התאוקרטיה היהודית או אינסופיות האקסטזה המזומנת לנו במרחבי מכונת העונג הפוסט מודרנית.

    המשיכי ליהנות, ליצור, לכאוב ולאהוב ולאהוב ולאהוב, סמדר.

    לילה טוב

    אילן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן