פרופ' יחיאל בקר ז"ל

אבלים: מרים, רקפת וכרמי, נטע והראל, שחר, אסף, אורן ועפרה, גל, שי, גיא, איתי ולימור ואלון.
ההלוויה תצא ביום ב' ה- 10.03.14, בשעה 15.00, מבית ההספד קהילת ירושלים גבעת שאול לבית עלמין הר המנוחות.
יושבים שבעה בבית המשפחה, רחוב חזקיהו המלך 11, בניין המושבה, דירה 25, ירושלים.
המנוח היה איש מדע.

האוניברסיטה העברית בירושלים, הפקולטה לרפואה, המכון למחקר רפואי ישראל-קנדה, המחלקה למיקרוביולוגיה וגנטיקה מולקולארית אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם.

קרן מנדל ישראל מנחמת את רקפת מוסק, חברת צוות יחידת בוגרי מנדל, והמשפחה על פטירת אביה.

חברת וידאק פארמה מנחמת את ד"ר אורן בקר על מות אביו.

2 Comments

  1. אדם פרידמן

    למרים שיתכן וזוכרת את שמי, לילדים שאולי שמעו את שמי ולנכדים שלא הכירו אותי. תנחומים על לכתו של מדען דגול, בין חוקרי הנגיפים המובילים בעולם, פורץ דרך בחקר הנגיפים, מורה מלהיב ואיש שיחה מעניין ומלמד. מי ייתן ולא תדעו עוד צער.
    עבדתי עם יחיאל מספר רב של שנים על נגיפי הרפס ונגיפי רטרו. היו אלה שנים של מחקר אינטנסיבי מלהיב, מאתגר ונותן בינה דעת ונחת. פרסמנו יחד שורה של מאמרים. הייתי אז חוקר צעיר ומיחיאל למדתי רבות כיצד לבצע מחקר רציני, מעמיק, מבוקר, כיצד לכתוב מאמר מדעי בצורה מקצועית. יחיאל אחראי במידה רבה להצלחתי המדעית בתחילת דרכי. הוא ללא ספק אחראי לכך ש"הוגשתי" להעלאה לדרגת מרצה בכיר בזמן, למרות שהפרופסורים הבכירים במחלקתי ביקשו שאמתין מספר שנים. עבורי היה יחיאל מורה דרך ומכוון וללא ספק אחראי להצלחתי בקריירה המדעית. אני אסיר תודה לו על התמיכה, העידוד שיתוף הפעולה ומצטער מאוד על לכתו מאיתנו. הקהילה המדעית איבדה מנהיג.
    יהיה זכרו ברוך.
    פרופסור אדם פרידמן

  2. אביעד לוין

    למרים והמשפחה מצטער לשמוע על אובדנכם
    יחיאל היה אדם מדהים מורה דרך וחוקר דגול. אני זוכר את הראיון שעברתי בתחילת המסטר איך הוא מייד זיהה את הפוטנציאל שבי ותמך בי מאז ועזר לי רבות במהלך לימודי במסטר ובדוקטורט כחבר בועדה המלווה שלי. יחיאל היה ההשפעה הגדולה בחיי בעיצובי כחוקר ולהצלחתי בקריירה מדעית.
    יהיה זכרו ברוך
    ד"ר אביעד לוין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן