פרופ' נתן שרון ז"ל

אבלים: אשתו: רחל, בנותיו: אסתי שרון, אסנת ודני בארי, נכדיו: יובל ושרית, אוהד ואייל. ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 20.6.11, בשעה 11:00, בבית העלמין בקרית שאול. יושבים שבעה בבית משפחת שרון, רח' מוטה גור 77, אפקה.

בית מכון ויצמן למדע מנחם את המשפחה על מותו. המנוח היה מהבולטים במדעני ישראל, חתן פרס ישראל שפעל רבות להנגשת המדע לציבור.

האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים מנחמת את המשפחה על מותו. המנוח היה חבר האקדמיה, מבכירי מדעני ישראל בביולוגיה מולקולרית, ממייסדי הכתיבה המדעית-פופולרית בישראל.

המכללה האקדמית של תל-אביב-יפו מנחמת את המשפחה על מותו. המנוח היה חבר המועצה האקדמית ותרם לפיתוחה של המכללה ולקידומה.

חברי הפקולטה לביוכמיה והמחלקה לכימיה ביולוגית של מכון ויצמן למדע מנחמים את המשפחה על מותו. המנוח היה דיקן הפקולטה בעבר, חבר המחלקה וממייסדיה.

אשוח שאולה ופיני, בן דרור עליזה ומרה, בן-עתו הדסה, בר-אוריין ירדנה ומאיר, ברלב דני ושועיק, גופר עמליה ונחום שני, הרפז שולה ויואב, ודלס פנינה, חורב שושנה ועמוס, יקותיאל נעמי, כהן צביה ואברהם טברסקי, מנשה רינה ואורי, סיון ארנונה ואריק, עירוני נעמי, פיין מירה ורומק, פריהר שולה, קוסטר אורה ותיאו, קפלן אביבה, קרני דתייה, רוזנברג דולי, רענן אורה, שדה רות ויעקב, שנדר לאה ויצחק ותלמי דליה ומנחם מנחמים את רחל, אסתי, אסנת וכל בני המשפחה על מות יקירם.

שלום אברבנל, בטין אמיר, דרורה אפרת, מיכל וטולקה ארד, אילנה ויוסקה גבע, צופיה דניאלי, גלה ושלמה גזית, רות וישראל גרנית, מרים וייס, יהודית ויהודה ונציה, שולה וגבי טיבור, חווה ומושי יוטבת, עתידה ואוריאל ליטאואר, נירה ליפשיץ, עדנה ומיכה נוימן, אסתר נרקיס, רינה וישראל פולונסקי, חנה פוליצר, בן עמי והגר פיש, יעל ודן פתיר, רוח'קה צור, שרה ומוטקה קידר, עפרה ודוד קינן, שושנה קני, שולה ואיזי רהב, דינה ופרץ רם, זהבה ואריה שחר, מירה ושרגא שכטר, אביבה שרון ומירה'לה שרון מנחמים את חברתם רחל, אסתי, אסנת והנכדים על מותו של חברם ושותפם לטיולים.

האוניברסיטה הפתוחה מנחמת על מותו. המנוח היה חבר הסנאט לשעבר ועמית כבוד של האוניברסיטה הפתוחה, מהבולטים במדעני ישראל ותרם לפיתוח תחום מדעי החיים באוניברסיטה.

מרכז רפואי רבין, פרופ' עופר שפילבר וצוות המערך ההמטולוגי במרכז דוידוף, בית החולים בילינסון מנחמים את ד"ר אסתר בארי על מות האב. המנוח היה מבכירי המדענים בישראל.

One comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן