רוני פיינשטיין ז"ל Ronny Feinstein

אבלים: יולי תמיר; טל, יובל, ליהיא, ליאור ואריאל בקר; עפר, דורית, ספיר וענבר פיינשטיין, כרמל ומיכאל חי רפאלי וטל רפאלי.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 08.04.12, בשעה 14.00, בבית העלמין כפר נחמן ברעננה.
נפגשים מיום א' ה- 08.04.12 ועד מוצ"ש ה- 14.04.12 ברחוב יהודה הנשיא 37, רמת אביב, החל מהשעה 12.00.
יושבים שבעה החל מיום א' ה- 15.04.12, בבית משפחת בקר, רחוב האגם 22, רעננה.

משה גאון, אבי הוכמן, הדירקטוריון וחברת גאון אחזקות מנחמים על פטירתו.

ברברה ובוריס קרסני והמשפחה מנחמים את יולי, טלי, עופר ומשפחותיהם על פטירת יקירם.

הנהלת שנקר, דנה עזריאלי, יו"ר חבר הנאמנים, צביקה ימיני, יו"ר הועד המנהל, אורית אפרתי, יו"ר אגודת הידידים, פרופ' ירום ורדימון, דיקן הפקולטה לעיצוב, פרופ' שמואל קניג, דיקן הפקולטה להנדסה, הסגל האקדמי והמינהלי מנחמים את פרופ' יולי תמיר, נשיאת שנקר, על פטירת בן זוגה.

רשת קו אופ ישראל, יו"ר הדירקטוריון, יו"ר המזכירות, ההנהלה והעובדים מנחמים את עופר פיינשטיין, מנכ"ל הרשת, ומשפחתו על מות האב.
המנוח היה עורך דין.

דוד פתאל וחברת מלונות פתאל בע"מ מנחמים את יולי תמיר ומשפחת פיינשטיין על פטירת יקירם.

דבי ואראל מרגלית וצוות JVP מנחמים את פרופ' יולי תמיר על פטירת בן זוגה.
המנוח היה חברת במפלגת העבודה.

ועד ראשי המכללות האקדמיות הציבוריות, ורמ, המכללה האקדמית אחוה, אפקה – המכללה האקדמית להנדסה ת"א, המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון, המכללה האקדמית אשקלון, בית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים – מכון לב, בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, המכללה האקדמית גליל מערבי, המכללה האקדמית הדסה ירושלים, מכון טכנולוגי חולון, האקדמיה למוזיקה ולמחול ירושלים, המכללה האקדמית להנדסה ירושלים, המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן, המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה כרמיאל, המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון, המכללה האקדמית ספיר, המכללה האקדמית עמק יזרעאל, המכללה האקדמית צפת, המרכז האקדמי רופין, שנקר – בי"ס גבוה להנדסה, עיצוב ואמנות, המכללה האקדמית ת"א יפו והמכללה האקדמית תל חי מנחמים את פרופ' יולי תמיר על פטירת בן זוגה.

דוד ונעמי קוליץ, נפתלי בלומנטל, אבנר רז, אהרון (ילו) שביט, קותי מור ובית אלול מנחמים את יולי, טלי והמשפחות על מות יקירם.

אהרון פוגל, יונל כהן, חברי דירקטוריון חברת מגדל, העובדים והמנהלים מנחמים את יולי תמיר ומשפחת פיינשטיין על מות יקירם.

גאולה שבי ורועי שי, שרלוט, אתי, רפאל, נינה  וליבי שי מנחמים את יולי, טלי והמשפחות על מות הסב, האב והחבר.

הוצאת עם עובד מנחמת את המשפחה על מות יקירה.

מכללת ספיר, ההנהלה, הסגל האקדמי והמינהלי מנחמים את פרופ' יולי תמיר על מות בן זוגה.

Daniel Kropf mourn the passing of his friend.

עו"ד ירון גבר והעובדים מנחמים את עופר פיינשטיין, מנכ"ל קו אופ ישראל, ומשפחתו על מות אביו.

The American Committee for Shenkar College in Israel, Bruce Pernick, President, David Pernick, Life Chanceller Shenkar College of Engineering, Design & Art, Charlotte Fainblatt, Executive Director American Committee offer their condolences to Yuli Tamir and family on their beloved passing.

אוניברסיטת תל אביב מנחמת את פרופ' יולי תמיר והמשפחה על מות יקירם.

אבנון דני, ד"ר אדטו רחל, אדלשטיין רוזלי ומשה, אורי מאירה ומולי, איגרא יואב, אייזן אן מישל ורולנדו, אלדר דורית ועקיבא, אלינסון טובה ומוני (משה) כץ, אלקלעי דני, בילו יעל, בילסקי קרן וזאב, בנזמין חגית ועוזי, ברלוי רינה ודני, ברנע רות ואמיר, ברנע תמי ונחום, ברנר עדינה, ברעם אביבה ועוזי, בראון טל ואלון בולוקן, גאון יהורם, גורן עליזה ורוטשילד דני, גרונר ניצה ומוטי, גרוס עודד, גרין גבי ויאיר, דרעי יפה ואריה, וייס רחלי ויהודה, וינר אריאלה ורפי, וינבך ליאורה ויצחק, ז'רז'בסקי דליה ויוסי, חלפון סימה ואורי, יהב רבקה ויונה, יחיל וקס מרים, כהן חיים, כנפו מימי ורוברט, ליפמן יוסי וניצה פרנקל, מדינה ויקטור, מרום דסי ושמשון ביכלר, לניר ניבה וגיורא מורג, מורדון שרה ודרויש, מינטקביץ רותי ואריה, נבון מירי ויצחק, סבר מיקי, סימונדס סטנלי Stanley Simmonds, עמיחי שלומית ורפי, עזיראל דני, פאר מואיז, קוליץ נעמי ודוד, קלדרון דפנה, שלי ועדן, קריל דבורה ויואב, רז ענת ומנשה, רייכר נילי וגדעון, רלב"ג הרב יצחק והדסה, רפיח מוריה וצבי, שאלתיאל אלי וכרמית גיא, שי רבקה ונחמן, שלו גבריאלה, שמחה דליה ומוטי, שמש עובדיה, שפירא דאליה, שריג מיקה ואהרון ושלונסקי דליה ומשה מנחמים על פטירתו.

הידידים והחברים מודיעים כי ביום ד' ה- 09.05.12, בשעה 17.30, יתקיים טקס גילוי מצבה, בית עלמין כפר נחמן רעננה.

12 Comments

  1. רוני כהן

    היינו יחד חברים בתנועה המאוחדת. מאז ילדותו הוא התבלט כמאד חברותי.עם נשמה טובה. לא פגשתיו יותר מ-55 שנים .אבל הוא זכור לי .כחבר מקסים . יהי זכרו ברוך.

  2. שלמה קרמר

    אויייי
    איש כל כך יקר לליבי…
    מנכ'ל עירית ירושלים, ראשון המנכלים של עיריות…,
    איש חד ורך בנשמתו, טוב שופע, חבר ורע…כך הרגשתי לידו,…
    נשמתו צרורה בצרור חיי, דוגמה ומופת לי

  3. נוימן מזל

    אני עובדת בעיריית ירושלים. בתחילת עבודתי בעיריה עבדתי עם רוני פינשטיין שהיה מנכ"ל העיריה. מאז ועד היום התחלפו מספר מנכ"לים בעיריה אבל רוני היה מנכ"ל
    מיוחד. חכם, שנון, מבריק, צנוע . היה אהוד על כולם ,ניחן ביחסי אנוש מעולים, זו היתה חוויה וזכות לעבוד איתו .

    יהי זכרו ברוך.

  4. רפי כרמון

    איש יקר, אהוב , מנהל אנושי וחם.
    כל כך עצוב.
    יהי זיכרו ברוך
    יולי והילדים, אתכם מכל הלב. שלא תדעו עוד צער.
    רפי כרמון
    בודפשט.

  5. בשמת פרידנרייך

    טל היקרה, בצער רב שמעתי על מות אביך, היה איש מדהים, אני זוכרת את הפעמים שהייתי באה אליך לירושלים והיינו מבלות איתו במסעדות או בביתו. משתתפת בצערך ובצער המשפחה ואשמח לשמוע ממך.
    בשמת

  6. רות פרמינגר

    יולי היקרה לך ולמשפחה
    משתתפת בצערכם העמוק הקשה והכואב
    תנחמו מן השמים.
    תהה נשמתו צרורה בצרור החיים ויהה מליץ יושר עליכם
    שמרי על עצמך ובריאותך.

    רותי פרמינגר

  7. דני כהן

    היה לי הכבוד להיות עוזרו האישי של רוני בתקופה הסוערת ביותר של חברת אלעל
    רוני כיהן אז גם כמנכ"ל עירית ירושלים.היו אלו שנים מטורפות בהן מצא רוני זמן לטפח
    יחסי קרבה וידידות עם אלו שעבדו עמו. מאז אותה תקופה שמרנו במשך 30 שנה על יחסי ידידות.רוני היה לא רק חבר נהדר היה איש מוכשר,מהיר מחשבה ואינטליגנטי
    בצורה בלתי רגילה. אין ספק שיחסר מאד לכולנו
    ינוח על משכבו בשלום
    דני

  8. שמואל אייל

    "איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא"…
    הכרתי את רוני במפלגת העבודה בי-ם, ובמיוחד בפגישות שבת לפנה"צ בביתו של טדי קולק. רוני כבר לא נשא תפקיד פורמלי בעיריה, אבל, השתתף בצוות חשיבה של נבחרים וחברים בביתו של טדי. כאן התגלה כאיש חכם ונבון בעל יכולת חשיבה איסטרטגית ותרגומה למהלכים טקטיים .

    תנחומי למשפחה, וליולי , אותה הכרתי בעת שהיתה שרת החינוך ותרומתה איפשרה הקמת בי"ס ממוגן ו"חכם" בקיבוץ יד מרדכי.

    חבל, חבל, אבל ישאר זכרון של איש גדול ורב פעלים,
    שמוליק אייל, מנהל לשכתו של טדי, בעבר, ויו"ר עמותת ביה"ס ביד מרדכי (לשעבר)

  9. צבי רון

    רק עתה בצפון ארצות הברית הגיע אלי הבשורה המרה על פטירתו של רוני. הכרתיו עשרות בשנים ייחסר לכולם. תנחומי למשפחה. דמות בלתי נשכחת.

  10. נילי רייכר

    רק היום במלאת חודשיים לפרידה מרוני-הגעגוע והעצב הובילו אותי לאתר הזה-כאן מצאתי מנחמים ומילים טובות על רוני היקר. את רוני הכרתי במאי 1967 בעת ההמתנה למלחמת ששת הימים, היה לנו לאורך ארבעים וחמש שנים קשר חם ומיוחד,שיתפנו והשתתפנו בחיינו המשותפים והאחרים-היה לנו הומור ובדיחות שלנו,אהבנו את אותם דברים-בילויים-נופים-ודיברנו הרבה -אפילו בלי מילים….בניתי לי חיים משלי-עם בן זוגי-גדעון-ושלושת ילדי-אשר ראו ברוני דוד קרוב ואהוב-מנהג קבוע היה בביתנו במשך למעלה משלושים שנה-ארוחת ערב של יום שישי-רוני תמיד איתנו כבן משפחה וחבר אהוב.כאשר הייתי מדברת עם חברות, כאשר היה עולה עניין "החברה הכי טובה" כולם ידעו את התשובה-רוני כמובן. ליוויתי אותו בבריאות ובחולי,בשמחות ובאירועים, באהבתו האינסופית לטלי ולמשפחתה, והנכדות, מקור לאושר הגדול ושמחתו על כך שהנה יש לו משפחה נהדרת. הבטחתי לרוני ולא הצלחתי לקיים, כי אסעד אותו בימים קשים, ואמלא תמיד כל רצון צורך או משאלה,ולא קיימתי,וצר לי מאד על כך, תמיד אמרתי לו-אתה לא תזדקן לבד, אהיה איתך תמיד……..ואני איתך, באהבה רבה-נילי

  11. צבי רון

    לא התראינו לאחרונה יותר מדי אך קיימנו קשר. קבלתו את כסמל בחטיבה הירושלמית לאחר ונתוניו האישיים ענו לדרישות של קורס קצינים אמרתי לו אם אין לך בעיות מיוחדות אתה תצא לקורס קצינים הקרוב על זה הוא ענה לי גם אחרים ניסו ולא הצליחו וגם אתה לא תצליח בסוף הוא יצא לקורס וידוע לאן הגיע ויכול היה להגיע רחוק מאד. ההתקדמות שלו בעירייה שקפה היטב את מעלותיו ואת מנהיגותו של רוני וזה באמת הייתה ארץ לא זרועה עבורו. אני אזכור אותו כל ימי חיי. אני יודע מה גדולה האבדה למשפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן