ר' יהושע הכהן מוסבאכר ז"ל

אבלים: משפחות: מוסבאכר, הרשנבוים, וידיסלבסקי, פרידמן, בלייכפלד ורוזנבוים. ההלוויה תצא ביום ד' ה- 16.02.11, בשעה 09.30 מבית הלוויות שמגר, דרך בית המדרש דנור, רחוב רלב"ח להר המנוחות. יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב מנחת יצחק 15, ירושלים, בין השעות 09.00-13.00, 16.00-22.00. המנוח, תושב  ציריך – שוויץ, היה בנו של ר' יששכר ז"ל.

איחוד מוסדות גור בארץ ישראל, הרבנים, המורים, התלמידים וההנהלה המרכזית  מנחמים את אימו, את אלמנתו ואת המשפחה על מותו. המנוח היה חבר מועצת הנשיאות העולמית שע"י איחוד מוסדות גור.

תלמוד תורה וומתיבתא דחסידי גור ירושלים מנחמים את אימו, את אלמנתו ואת המשפחה על מותו.

מוסדות התורה והחסד "אור בית שמש", הרב יהושע אשלג, מנכ"ל, הרבנים והתלמידים, מתיבתא "בית ישראל", רשת הכוללים "צדקת אפריים", תלמוד תורה "בית ישראל" דחסידי גור ומפעלי חסד מנחמים את רעייתו, את ילדיו ואת המשפחה על מותו.

ישיבת פני מנחם דחסידי גור-בית שמש, ההנהלה, הרבנים והתלמידים מנחמים את אימו, אלמנתו ובניו: ר' אברהם שלמה, ר' ישראל, ר' יוסף, ר' יצחק אריה והמשפחה על מותו.

הידידים והמוקירים מתפללי שטיבל 56, בני ברק מנחמים את יצחק אריה הכהן מוסבכר והמשפחה על מות אביהם. המנוח היה בן הרב יששכר.

קריית ישיבת חידושי הרי"מ, בית המדרש הגדול בית ישראל, ישיבה קטנה, ישיבה גדולה, כוללי אברכים, הנהלת הישיבה, הרבנים והתלמידים מנחמים את אמו, אלמנתו, בניו: ר' אברהם שלמה, ר' יוסף, ר' ישראל ור' יצחק אריה, אחיו: ר' יהודה משה, ר' בנימין, ר' רפאל, ר' דוד והמשפחה על מותו.

בית החסידים תולדות יוסף צבי, דחסידי גור, אשדוד, מתפללי בית החסידים וקרן הבניין מנחמים את  המשפחה, אלמנתו ובנו: ר' אברהם שלמה על מותו.

מוסדות שפתי צדיק, ישיבה קטנה, ישיבה גדולה, כולל אברכים, קרייה חסידית חצור הגלילית, הצוות הרוחני, ההנהלה והתלמידים מנחמים את אלמנתו, בניו: ר' אברהם שלמה, ר' ישראל, ר' יוסף ור' יצחק אריה, בוגר המוסדות, והמשפחה על מותו.

הנהלת קרן הצלת דורות מנחמת על מותו. המנוח היה תושב ציריך, שוויץ.

ישיבה גדולה "בית הרא"ם" דחסידי גור, הנהלת הישיבה, הרבנים והתלמידים מנחמים את חתנו ר' מרדכי דוד וידיסלבסקי, בוגר הישיבה, והמשפחה על מותו. המנוח היה בן ר' יששכר ומחסידי גור.

עלי שיח, דיור, תעסוקה ושילוב בקהילה, חיים פרקל, מנכ"ל מנחמים את אימו, אלמנתו, בניו: ר' אברהם שלמה, ר' ישראל, ר' יוסף, ר' יצחק אריה, גב" הרשנבוים וגב' וידיסלבסקי, אחיו: ר' יהודה משה, ר' בנימין, ר' רפאל, ר' דוד על מותו.

בית לפליטות, קרית בנות, בית החלמה ליולדות, הנהלת המוסדות מנחמים את רעייתו והמשפחה על מותו. המנוח היה תושב שווייץ.

תלמוד תורה ומתיבתא "פני מנחם" דחסידי גור, ההנהלה, המחנכים והתלמידים מנחמים את אימו, אלמנתו, בניו: ר' אברהם שלמה, ר' ישראל, ר' יוסף, ר' יצחק אריה, אחיו: ר' יהודה משה, ר' בנימין, ר' רפאל והמשפחה על מותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן