אבי ברק ז"ל

צבי אורן, נשיא לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים וחברי לשכת התאום מנחמים את משפחת ברק על פטירת יקירם.
המנוח היה מנכ"ל לשכת התיאום.

צבי אורן, נשיא התאחדות התעשיינים וחברי התאחדות התעשיינים, אמיר חייק, מנכ"ל התאחדות התעשיינים ועובדי התאחדות התעשיינים מנחמים את משפחת ברק על פטירת יקירם.

חברת טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ מנחמת את המשפחה על פטירת יקירם.

5 Comments

  1. דרור אטרי בשם הנהלת האיגוד

    איגוד הכל ארצי של חברות הניקיון והאחזקה בישראל החבר בלשכת התיאום של הארגונים הכלכליים משתתף בצער משפחת ברק על פטירת יקירם מנכ”ל לשכת התיאום אבי ברק ז”ל.

  2. דוד שי

    בצער רב קראתי את ההודעה על מותו של אבי ברק ז"ל. בכל שנות עבודתנו המשותפת נהניתי מיחסו הענייני והלבבי ומבקיאותו בעולם הסבוך של דיני העבודה ויחסי העבודה. זכרו יישמר בלבי. תנחומי למשפחתו.

    דוד שי
    ראש מוקד פיתוח יישומים
    חילן בע"מ

  3. נעמה מור

    עצוב מאד היה לשמוע על מותו של אבי ברק ז"ל, אבי היה אדם נעים הליכות ומוכן תמיד לסייע בכל הקשור לתחום דיני העבודה, הוא יחסר לנו,שולחת תנחומים למשפחה.

    נעמה מור
    מנהלת משאבי אנוש
    מעבדות רפא בע"מ

  4. רותי קובאץ

    מיום ששמעתי את הבשורה הרעה מאד על מותו של אבי ברק, אני עצובה מאד ואבי אצלי בראש , אני ואבי הכרנו כאשר שמשתי מנהלת משאבי אנוש , אבי היה מנהלי האישי ועבדנו יחד תקופה במפעל ארגמן תעשיות בע"מ.
    אבי היה עבורי האורים והתומים בכל נושאי משאבי אנוש ודיני עבודה, אבי היה אדם נעים הליכות , סבלני , והכי חשוב מיקצועי ובן אדם טוב בכל מובן המילה.
    למרות שלא התראיתי עם אבי מאז שנפרדו דרכנו, תמיד כאשר נתקלתי בבעיה בנושא מאשבי אנוש, חשבתי מה אבי היה עושה במקרה הזה , או, מה אבי היה אומר לי לעשות.
    בזכות הידע שרכשתי מאבי אני מרגישה שנישאר בי משהו ממנו עד עתם היום הזה.
    תודה לך אבי.
    זכרך יישמר בליבי לעד.

    רותי

  5. אבישי לנדאו

    בתדהמה ובזעזוע עמוק שמעתי לצערי באיחור על פטירת אבי ברק ז"ל.
    הכרתי את אבי שנים ארוכות כששנינו שימשנו במקביל כסמנכ"לי משאבי אנוש, ובהמשך-כחברים גם בועדת העבודה. ואבי שימש לי אנציקלופדיה משפטית מהלכת וידיד וחלקנו הרבה שעות של היוועצויות הדדיות.
    בעשור האחרון דרכנו נפרדו ולצערי יצא לי לבקר בביתו ולנחמו על אובדן יקירו.

    אבי ברק היה סמל ומופת למקצוענות ולדוגמא לדור הצעיר של מנהלי/ות משאבי אנוש.

    יהיי זיכרו ברוך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן