איתן הבר ז"ל

אבלים: ילדיו: מיכל ואילן, כלתו: ורד, נכדיו: רוני, ליאם, אורי ורפאל ומשפחות הבר, טובי, גילוני וברק.
פרטים על מועד ההלוויה וסידורי השבעה יימסרו בהמשך.
המנוח היה ראש לשכת ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, עיתונאי, פרשן ופעיל חברתי.

מרכז יצחק רבין והעמותה להקמתו, דליה רבין, יוסי לחמני וחברי מרכז רבין אבלים על מותו של חבר קרוב שליווה את יצחק רבין והמרכז שנים רבות.

שר הביטחון, עובדי משרד הביטחון לדורותיהם ומערכת הביטחון אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם.

עיתון ידיעות אחרונות אבל ומנחם את המשפחה על פטירת יקירם, חבר מערכת ידיעות אחרונות, "כתבנו הצבאי" וראש לשכת ראש הממשלה יצחק רבין.

החברים: אלפרד אקירוב, רפי גינת, משה וידמן, חיים טופול, עמוס ירון, ישראל מאיר, איתמר רבינוביץ, איתן רף ובייגה שוחט אבלים על מות חברם.

החברים: דליה גוטמן וצחקי שריג, עליזה ולך, טלי ליפקין שחק, ניבה לניר וגיורא מורג, נעמי ודוד קוליץ, כרמלה ודוד רובין ושרה שיף אבלים ומנחמים את מיכל ואילן על פטירת יקירם.

הני ויעקב ארז אבלים במות חברם הקרוב, ומשתתפים בצערם של ילדיו, מיכל ואילן על פטירת יקירם.

ג'ק בנדהיים מנחם את משפחת הבר על פטירת יקירם.

החברים: אביגדור קהלני, אדר שמואל חי, איזי כנען, איציק מרדכי, אמל אסעד, אסנת מרדור, אפרים לפיד, גבי נוה, גיורא פורדס, דני ורדי, ורדה פומרנץ, חגי שלום, חגי רגב, חיים אביטל, יוסי פלד, יוסי בן חנן, הרב יוסף הראל, יום טוב תמיר, יעקב אבן, משה לוי, עמרם מצנע, שוקי זכאי, שלמה כהן (רב טפסר בדימוס) ושמוליק מויאל אבלים על מותו של חברם.

המשפחה מודיעה כי במלאות שלושים לפטירת יקירם יתקיימו אזכרה וגילוי מצבה ביום ג' ה- 10.11.20, בשעה 10.00, בית עלמין נחלת יצחק, תל אביב.

משפחת הבר מודיעה כי במלאות שנה לפטירת יקירם תתקיים אזכרה ביום ה' ה- 07.10.21, בשעה 11.00, בית עלמין נחלת יצחק, תל אביב.

4 Comments

  1. שוסטר (רובינשטיין) ציונה.

    לזכר איתן הבר,
    לכל אחד/ת איתן הבר שלו/ה.
    נערים ונערות היינו, במעוז בית"ר "המצודה" בת"א.
    תמימים ועדינים גומעים בצמא את דברי מדרכינו אורי שטרוזמן יבדל"חא.
    מאז נשמר הקשר.
    כי איתן היה חברותי ועיירני.
    יהי זכרו ברוך.
    תנחומיי למשפחתו.

  2. משה שי

    היה כתב צבאי ופרשן מהשורה הראשונה,הניתוחים שלו היו תמיד אמינים ומדוייקים ונתנו פרספקטיה אמינה על המצב הביטחוני.הרגע בו בישר על הרצחו של יצחק רבין,שיתק מדינה שלמה!!!
    ת.נ,צ,ב,ה

  3. מישל בינט דגן

    שלום, מה שכתבתי עליו בפייסבוק ב 8.10.2020 ורוצה שיגיע למשפחה.
    אתמול הלך מאיתנו "עבר דירה" איתן הבר היקר, לוחם שלום, חבר. עצוב. לפחות במקרה שלו המוות לא בא לי בהפתעה. נתקלתי בו בשיבא לפני יותר משנה וחצי על כסא גלגלים. לא האמנתי, לא התקרבתי.
    הסיבה שאני מרגישה שנכון לתת מקום לפטירתו כאן, בדף לזכרו של מאיר בינט כי יודעת שלאיתן הבר היה חשוב להנציח אותו. אין לי ראיות עובדתיות לכל מה עשה מלבד קריאת רחוב בתל – אביב (המוביל לבית הקברות קרית שאול) ע"ש אבי אבל זה באמת לא חשוב. מניחה שהכתבה של עמנואל רוזן במעריב – בזכותו, גם סייע שבינט יזכה לטקס אישי של העלאה בדרגה – יצחק רבין אז שר הבטחון 15.11.1987 ותוכנית "תעודת זהות" בעריכתו של צבי גורן בגלי צה"ל (כל הדברים באתר) ועוד. למרות עיסוקיו הרבים הגיע לאירועים במ.ל.מ הקשורים לאבי ולעסק הביש.
    הסתכלתי בראיון ('לכתוב לך' בערוץ 12) המצורף והיזלתי יותר מדמעה. האירועים חלפו נגד עיני בבהירות, נזכרתי בנאומים המדהימים, החכמים – אכן היה רב אומן של הכתיבה, משקפים שכל כך הרבה הפסדנו, החמצנו. הדור שלי לפחות – לא ישכח את איתן הבר אבל מבקשת בכ"ז ת.נ.צ.ב.ה. משתתפת בצער המשפחה. מישל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן