אל"מ (מיל') שלום גרוסמן

המשפחה אבלה.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 14.08.11, פרטים על מועד ההלוויה בטלפון: 03-9626199.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב מעגל השלום 3, ראשון לציון.

למשפחת גרוסמן היקרה
משתתף באבלכם הכבד מאד על מותו של יקירכם
אל"מ (מיל') שלום גרוסמן
משתתף – ומזועזע! חבר, איש מופת, מלח הארץ
זכרו יישאר חקוק לעד וצרוב בזכרוני
ליבי עימכם
אל"מ (מיל') מאיר מיינר, חיל קשר

משפחות ברוש, חברת י. ברוש שיווק ושירותים בע"מ, ההנהלה והעובדים מנחמים את דורית, ניר, ליטל והדס גרוסמן על מותו יקירם.

החברים לעבודה בעיתון מעריב, ההנהלה והדירקטוריון מנחמים את ליטל גרוסמן על מות אביה.

הנהלת חברת סלקום מנחמת את המשפחה על מותו.

חברת TELKOOR Telecom Ltd מנחמת את משפחת גרוסמן על מותו.

"צוות" ארגון גימלאי צה"ל (ע.ר.) מנחם את המשפחה על מותו. המנוח שירת בחיל הקשר והיה תושב ראשון לציון.

החברים ביורוקם NOKIA מנחמים את משפחת גרוסמן על מותו.

החברים מקאנטרי גלי הדר מנחמים את משפחת גרוסמן על מות יקירם.

מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, מנחם את דורית גרוסמן על מות בעלה.

18 Comments

  1. חגי

    משפחת גרוסמן,
    אתכם באבלכם הכבד.
    כפקוד לשעבר היווה שלום עבורי דמות לחיקוי, מפקד במלוא מובן המילה ואב מקצועי.
    אזכור אותו לעד
    יהי זכרו ברוך.

  2. סאלי ויעקב שגב

    שלום, החביב,
    המומים ממותך הטרגי .
    תמיד תישאר בעינינו
    שלום החייכן, החברותי
    ונעים השיחה.
    יהי זכרך ברוך.
    כואבים:
    סאלי ויעקב שגב,
    שכניך לשעבר מרחוב עין גב.

  3. נמרוד ארז

    את שלום הכרתי בסלקום. הוא הגיע בעקבות מנובה שהפליג בשיבחו בעיקר בתחום ביושר והגישה ההוגנת וחסרת הפשרות. אודה כי ההפתעה היתה עם העמקת ההיכרות עם שלום. יקוב הדין את ההר (או שלום…) . המעבר מארגון ערכי כל כך לאירגון עיסקי היה מאתגר לשלום. אני זוכר את קומתו התמירה והזקופה של איש פלדה אפור עיניים הצופה לכל אתגר ללא מורא, אדם ספורטיבי בכל מעשיו, רץ בפרדסים בשבתות ומבטא סיפוק ורוגע. לא הייתי חבר קרוב אך ניהלנו שיחות לתוך הלילה בהן אני זוכר את שלום הרגיש, מוחה דימעה, בולע רוק ומסתכל קדימה. יהי זכרך ברוך.

  4. יוסי סופר

    שלום היקר,
    קשה לכתוב עליך בלשון עבר,
    קשה לחשוב עליך בלשון עבר,
    הכרתי אותך ועבדתי מולך בצבא, תמיד מצאתי
    קצין וג׳לטלמן.
    אדם אמיץ, מקצועי, אמיתי ונעים הליכות שפיו וליבו שווים.
    יהי זכרך ברוך

  5. גבאי שאול

    שלום גרוסמן ידיד ז"ל
    למשפחת גרוסמן היקרה !
    אני המום ולא מעכל את גודל האסון והכאב שאני חש ובטח אתם משפחתו הקרובה .
    כשהגיע שלום לפלוגת גולני לאחר שהחליף את אברשה שיבדה לחיים ארוכים הייתי אני לצידו כרס"ר פלוגתי,תחילת הדרך הייתה קשה והיו חריקות ביננו, שחלפו להם ככל שחלף הזמן. הקשר ביננו התהדק, כך שבכל הזדמנות החלפנו דעות והתיעצנו אחד עם השני בכל נושא, אפילו בנושאים האישיים ביותר. נולדו לנו בנים בכורים אחד אחרי השני בהפרש של שבוע כשאתה ודורית עשיתם את זה לפנינו. מאז שעזבת את הפלוגה נפגשו דרכנו בכל מיני צמתים אם זה בתפקידך כמקש"פ דרום ואני כמילואימניק,אם זה כשהייתה במש"א ואני כמנהל תפעול בשטראוס פ"ת בו ערכתי לך ביקור עם פקודך. ואפילו בחודשים האחרונים נפגשנו באחת מרשתות השיווק, אתה כלקוח ואני כמשגיח כשרות. לא הספקתי לספר לך כמה נהנתי במפגשים איתך בכל יום שהיתה בא לקנות בחנות ומספר לי על הנכדים שלך בלונדון ואני לך על הנכד בארה"ב. אני אותך אהבתי ואני מצדיע לך בפעם האחרונה. יהי זכרך ברוך.

  6. דוד קורן (קושמרו)

    המום ומזועזע מלכתו של שלום, שלום היה מפקדי במש"א , הוא כמפקד המש"א ואני כמפקד מפעל תחתיו, יושרו, רצינותו, יוזמתו וכושר הניהול שלו אין להם מתחרים , נעים הליכות, חבר אמיתי, אין בפי מילים לתאר את העצב והצער על לכתו של שלום, אין ניחומים על אבידה כזו. יהי זכרו ברוך

  7. טלי

    שלום היקר לי מאוד,
    למרות ששנים איננו בקשר, התחושה ביום הזה, בבוקר הראשון שבו אינך בין החיים, היא שהעולם קצת פחות יפה. יש בו פחות אדם אחד אינטיליגנטי, נחוש, אכפתי, רגיש, ערכי, צנוע.
    הכרנו בשנים בהן פיקדת על המש"א והזכרונות ממך רבים. אני זוכרת את הפקת יום הולדת הארבעים שלך, כשכל המש"א התגייסה להפתיע אותך. כולם שמחו כל כך על ההזדמנות להרעיף עליך מעט ממה שהרעפת אתה על כולנו מדי יום – החיוך, ההתעניינות, המילה הטובה, תשומת הלב, האכפתיות.
    אני זוכרת את הבוקר לאחר שבילית ערב קודם בהצגת תאטרון עם ליטל, שוודאי היתה אז בתחילת שנות העשרה לחייה. כזו התרוממות רוח גרם לך הבילוי, שסיפרת בחיוך איך כשיצאתם מההצגה והסתבר לכם שגררו את הרכב – או שאולי היה זה דו"ח תנועה – זה כלל לא העיב על ההנאה מהבילוי המשותף עם בתך.
    היית משתף את כולנו בסיפורים אנושיים, בחוויות מעניינות, כשחוש ההומור שלך מתבל ומעשיר כל שיחה.
    יש לי תחושה שחסרונך יורגש בחייהם של אנשים רבים – ודאי של הקרובים לך אך גם של המון אנשים אחרים, פחות קרובים, שגם אם היית חלק מחייהם רק במשך חמש דקות או חמישה ימים או חמישה חודשים – חנך מעולם לא סר מזכרונם.
    יהי זכרך ברוך.

  8. אלונה ברקמן (אחדות)

    למשפחת גרוסמן היקרה.
    זכיתי להיות חיילת בחיל הקשר בבסיס מש"א 7300 שלום ז"ל היה אדם מדהים, נעים הליכות ומפקד נערץ. אני שולחת לכם את תנחומיי ושלא תדעו עוד צער
    סמלת אלונה ברקמן (אחדות) מחזור 1991

  9. שמעון אלדד

    שלום מפקדי היקר והנערץ,

    היה מפקדי בפיקוד הדרום, אדם הגון וישר, איש נעים הליכות שלימד וחנך דור שלם של אנשי קשר.
    ידע להקשיב בסבלנות אין קץ.
    את מלחמת המפרץ עברנו יחדיו בפעילות סביב השעון של הכנות אשר בהן גם קצרנו פירות -קיבלתי ממנו ומפקודיו את כל הסיוע כדי לעמוד במשימה.
    שמרנו על קשר במשך שנים רבות כמו "אב ובן", אפילו רצנו מספר "מרתונים" יחד, הספורט זרם בדמו וכ"כ חבל שבנסיבות אהבתו לספורט נקטף.
    לא אשכח אותך לנצח רעי וידידי.
    שמעון אלדד
    מרקין ראש ומצדיע לך , לך לנוח בשלום, שלום.

  10. מופרדי ישראל

    שלום ז"ל היה מפקדי בפלוגת הקשר של גולני .את האהבה שלו לספורט הכרנו כאשר הגיע להחליף את אברשה שיבדל לחיים ארוכים לפקד על הפלוגה .זה בא לידי ביטוי במסעות ארוכים ומתישים לתוך הלילה
    מתוך הבנה עמוקה שצריך להיות מוכנים ליום פקודה.
    את שלום ז"ל הכרתי יותר לעומק כאשר מונתי לאלחוטן ראשי ,שלום ניחן בכושר עבודה מטורף שחייב את כל העובדים איתו צמוד לעמוד בקצב שלו זה אומר עבודה עד שעות הקטנות של הלילה וכל זה נעשה בחיוך תמידי שאי אפשר היה לסרב לו,קצרה היריעה מלספר ,אני מצדיע לך מפקד יקר יהיה זכרך ברוך.

  11. מיקי מרטונוביץ

    אמנם הקשר ביננו התנתק לפני כ-30 שנה אך אני המום ממותך. עברנו ביחד את תקופת הילדות והתיכון, התגייסנו באותו היום ואף המשכנו במסלול מקביל בחיל הקשר. ניסית לשכנע אותי להמשיך ביחד איתך במסלול הצבאי אך אני סרבתי.
    בחופשות מהצבא בילינו ביחד. דרכנו הצטלבו פעם נוספת בזמן מלחמת יום כיפור ופה ושם כששרתתי במילואים.
    גם במרחק של הרבה עשורים אני זוכר ואזכור אותך תמיד כאדם נעים, חם, חייכן ומעל הכל – חבר נהדר

  12. אבנר

    שירתתי עם שלום ז"ל בפיקוד דרום. אני הייתי קצין קשר זוטר וצעיר. שלום זכור לי כאדם נעים הליכות, בעל הופעה מרשימה, מקצוען שהתקדם עד דרגת אל"מ. יהי זכרו ברוך

  13. באום עודד

    שירתתי עם שלום בשרות סדיר עברנו ביחד את מלחמת יום הכיפורים  בחיל הקשר שלום היה מפקד ואדם מזן אחר דאג לחיילים כאילו היו ילדיו אני אומנם לא פגשתיו בשנים האחרונות אבל בליבי הוא תמיד זכור לטוב

  14. כהן צבי

    שלום,
    2.10.11
    עם כניסת החג (ראש השנה) התקשרתי למיודענו יוסי אלול לברכו בברכת חג שמח לרגל כניסת החג, או אז הרגשתי שעולמי חרב עלי, תוך כדי שיחה יוסי שואל אותי "שמעת על שלום גרוסמן"  הגבתי בלא ,ושאלתי לתומי מה השאלה בטח הוא התמנה לאיזשהו תפקיד בכיר, ואז קיבלתי את הבשורה המרה.
    פגשתי את שלום לראשונה כאשר הוא התמנה לקשר"ח בחטיבת גולני, הייתי בן 20 בערך נשוי ובחובה, ואשתי בשנתיים צעירה ממני. שלום גילה הבנה מלאה "לסיטואציה" , והשתדל לעזור כפי יכולתו. אני לא אשכח, תוך כדי שהותנו "בבסיס סער" ברמת הגולן, נולד בני הבכור ונעדרתי לתקופת מה מהפלוגה, כאשר חזרתי שמעתי ליחשושים שהשבת אני מרותק, אך שלום עם טוב ליבו (ותמירותו, ויופיו) כנראה שלא היה יכול לשאת את המחשבה שביום שישי אשתי תהיה לבד בבית ובשעה 18:00 לא אשכח שיחרר אותי הביתה.
    אני זוכר את שלום בצומת "פרקר" בסיני מסתובב בחולות עם פיסת נייר, זאת לא הייתה סתם פיסת נייר, קצין העיר ביקש משלום, "האם אתה יכול לשלוח את החייל הביתה" כמובן, ששלום אף לא חשב פעמיים.
    02:00 שלום ואני מסיימים "חפיפה " גולני/צנחנים ברמת הגולן עייפים. באותה עת גרתי בצפת, ושלום ביקש בו נכנס אלייך הביתה נשתה איזה קפה. הגענו בשלוש בבוקר אשתי קיבלה אותנו בפתח הבית , ושלום ביקש קפה שחור ואשתי אומרת לי "צביקה אני לא יודעת להכין קפה שחור" ואז שלום התרומם מלוא גובהו והסביר לנו איך מכינים "קפה שחור".
    צומת "פרקר" באחד מימי שישי שלום בבית, בעקבות תקרית קטנה (הסתרת גליל של סרט "איש הציפורים") "הוחלט" להכניס אותי למעצר, החברה התקשרו לשלום הביתה (יום שישי בלילה), והוא מייד מהבית קורא לקצין תורן "אלקי" לטלפון ומודיע לו "אף אחד לא יכניס מש"ק שלי למעצר" תן לי את צביקה, " צביקה תגש תתנצל".
    אלו דברים פעוטים אך תמיד דאגתי לספר אותם שוב ושוב לאשתי ויילדי.
    כן שלום, אולי לא ידעת אבל היית דמות לחיקוי (לפחות בשבילי).

    אולי הפרזתי מעט בכתיבה, אך היה בי צורך לספר מי זה שלום בשבילי.
    צביקה כהן
    כרמיאל
    0508345321

  15. הרצל זילכה

    שלום היה מלח הארץ במלוא מובן המילה. אוהב ישראל. אוהב אנשים. מפקד למופת. חבר למופת. ידע להיות חבר של כולם ובאותה העת לדרוש מפיקודיו ומהכפיפים אליו. הביא יכולת זו לדרגת אומנות.
    רבים הלכו אחריו בעיניים עצומות. בטחו בו. העריצו אותו. אהבו אותו ואת יופיו הפנימי והחיצוני. מזיגה בלתי נתפסת של אנושיות ויופי.
    מותו הוא רצח של הנאצל באדם. הוא פשע כנגד כל אוהביו.
    הלב עם דורית הרעיה ועם ילדיו של שלום.

  16. הרצל זילכה

    גם ממרחק של זמן, מאז הפגיעה הנפשעת, הכאב לא קטן. מידי פעם עולות מחשבות על האיש הנפלא הזה שנקטף בדמי ימיו בהשאירו אחריו שובל של כאב, אשר יתפשט וימשיך עד האין סוף כמו אותה תיאוריה להיוצרות היקום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן