אפרים וחגי זיידל ז"ל

החברים ממשרד אפרים אברמזון ושות' מנחמים את פסח גדי ומשפחת זיידל על פטירת יקיריהם.

אפי ורונית אברמזון, רות בייט מרום, מיכאל בריקנר ותמי דומאי אבלים ומנחמים את פסח, גילה ומשפחת זיידל על מות יקיריהם.

דני די קסטרו, אלחנן שורץ וחברת סולארי – אנרגיה מתחדשת בע"מ מנחמים את משפחת זיידל וחברת אורן ציוד חימום בע"מ על פטירת יקיריהם, מחלוצי תעשיית החימום בישראל.

6 Comments

  1. חיים ברנד

    משפחות זיידל היקרות.

    אני המום למשמע הבשורה המרה,
    מכיר את. חגי ואפרים משנות השבעים, עת עבדתי במפעל, ועד היום שאני בקשר מקצועי חם ויעיל. תמיד עם חיוך ונכונות לסייע.
    מצטער בכאב המשפחה.
    חיים ברנד.

  2. שלומי שגיב

    למשפחת זיידל ולחברת אורן
    בזעזוע עמוק נתקבלה הידיעה, הבלתי נתפסת, על לכתם של האחים חגי ואפרים.
    אנשים אהובים וישרי דרך, מופת לחוכמת מעשה ונעם הליכות.
    דוגמה לאנשים טובים, הגונים שלא נתנו לחיי המסחר לפגוע בהיותם "מענטשים".
    מי ייתן ונלמד מהם כולנו איך עושים את זה. מהי צורת אדם.
    כבר בחייהם היו אנשים נדירים והם כבר חסרים לנו, מכריהם ומוקיריהם.
    שנזכה לשמר את מורשתם האנושית.
    יהי זכרם ברוך
    שלומי שגיב
    בשם חברת מיטל הנדסה ושירותים בע"מ

  3. טוביה לרנר

    בס"ד
    הרגשתי כאב עמוק לשמוע תחילה שחגי ואפרים היקרים זצ"ל מאושפזים במחלקת קורונה, ואחר כך לשמוע את הבשורה המרה על לכתם בזה אחר זה. גם עכשיו אני עדיין לא יכול להירגע ונזהר שלא להרוות בדמע את המקלדת בכתבי שורות אלו.

    זה כאב כמו שזה היה משפחה קרובה, לאחר למעלה מ-40 שנות היכרות. היכרות עם יושר, הגינות, רגישות ונכונות לעזור תמיד בכל עת שהתגלמה בדמויות האחים זיידל. זה לא היה יחסי ספק לקוח, זה גלש לידידות עמוקה וחברות אמת שמעבר לעסקים. הרבה מעבר. עמוק יותר מכל מה שהיה אמור להיות בין ספק ללקוח, וזה לא מובן מאיליו. כולנו התמכרנו ליושר בלתי מתפשר של הזיידלים מ"אורן". כולנו התרגלנו לסמוך עליהם בעיניים עצומות. תמיד ידענו שכל מה שהם מוכרים לנו, הם בדקו היטב במעבדות שלהם ולא בוחנים את איכות המוצר בבית הלקוח. כולנו הרגשנו את זה בפער אדיר בקריאות שירות ותקלות בין "אורן" למתחרים. כולנו עדים שמוצרים שעדיין עובדים היטב בבתים שלנו, השכנים כבר החליפו פעמיים ויותר בתקופה המקבילה. ייעוץ טכני תמיד היה לטובת הלקוח בראש וראשונה, ולאו דווקא לטובת הרווח של המייעץ. תמיד קיבלנו בדיוק מה שצריך ותמיד התאהבנו בתוצאות שתאמו את הציפיות בשלמות נדירה ובדיוק מפליא. וכל זה היה כי הייתה ידידות אמת ואהבת הזולת, שהאמון המלא היה התוצאה הטבעית של תכונות אלו של זיידלים. והאמון בהם מעולם לא הכזיב.

    כידוע השאלה הראשונה שנשאל האדם בבית דין של מעלה – "האם נשאת ונתת באמונה". כל השאר בא אחר כך. כי זה היסוד האיתן שצדיקים עומדים עליו ובהיעדרו כל השאר לא שווה הרבה. בשאלה זאת חגי ואפרים זצ"ל הם צדיקים גמורים שלוואי ונזכה להתקרב ולעמוד במחיצתם. וכולנו תפילה שזכותם תעמוד לכל המשפחה, לכולנו ולכל עם ישראל. יהי זכרם ברוך.

  4. אילן קלמר

    למשפחת זיידל
    פסח,גדי ירון, עודד וכל בני משפחת זיידל.
    משתתף בצערכם על פטירת ראשי משפחותיכם אפריים וחגי .
    כואב הלב לשמוע על שני אחים ישרים והגונים ,אנשי תעשייה ועשייה אשר היושרה שימשה נר לרגליהם. בחייהם ובמותם לא נפרדו ושימשו דוגמא ומופת לכולם.
    תנוחמו במורשת שהשאירו לכם ושלא עוד תדעו צער.
    אילן קלמר

  5. איתן יזהר הנדסה וקבלנות בע"מ

    משפחת זיידל וחברת אורן
    המום על לכתם של חגי ואפרים אין עוד אנשים כמו האנשים הללו. עשרות שנים של היכרות שהחלה עוד בשנות השבעים מהיכרותו המקצועית של אבי, אלעד ז"ל, איתם ובהמשך איתי – סמל ליושרה, הגינות ומקצועיות. מי ייתן ותמשיכו במורשת המפוארת שהנחילו ההורים.
    שלא תדעו עוד צער.
    איתן יזהר
    יזהר הנדסה וקבלנות בע"מ

  6. יוסי אהרוני

    משתתף בצערם של המשפחה, בהחלט אבדה גדולה הן למשפחה ובכלל לכל התעשייה. בשנה שלפני הקורונה עבדתי בצמוד לאחים גדי ופסח יבדלו לחיים ארוכים והן עם חגי שעמד לרשותי בכל עת ונתן לי מענה בכל בעיה הן בעצה טובה והן במתן מענה טכני במלון. בהחלט יחסרו לי.
    מי יתן ולא תדעו עוד צער
    יוסי אהרוני
    מנהל אחזקה מלונות קראון פלאז'ה והרברט סמואל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן