אריק וייס ז"ל

חברת מילגם שירותים לעיר בע"מ והנהלת החברה מנחמות את המשפחה על פטירת יקירם.
ההלוויה תתקיים ביום ד' ה- 23.01.13, בשעה 15.00, בית עלמין הזורעים, כביש פוריה, טבריה.
המנוח עבד בחברה.

17 Comments

  1. שרון תורג׳מן

    אריק

    זה פשוט בלתי נתפס…!!!

    איש מיוחד במינך!!!

    כמה מעשים מדהימים שעשית…

    ותמיד דאגת להגיד לי שישאר רק בינינו..!!

    מי יכתוב לי סמס כל שישי לשבת חמימה …

  2. חנן

    במבט קטן ידעת לסחוף אחריך את כולם ,עם החיוך גם בנייד הצלחת לסדר את כל הבלאגן , השארת חלל גדול אחריך אך תמיד נזכור את כל
    מעלותיך. ת.נ.צ.ב.ה

  3. אניס עותמאן

    חברי היקר שאינך
    השארת אותנו המומים בלכתך
    פשוט לעולם לא נזכה עוד לחיוך ממך
    אך לעולם לא נשכח אותך
    את צחוקך חברותך והימים הנפלאים שהיו בקרבתך

    אותך אהבתי וכך אמשיך לעד, כי מעטים חברים כמוך

    שיהיה זכרך ברוך ושתהיה נשמתך צרורה בצרור חיים

  4. מאיר ג'ינו

    אני מכיר את אריק מגיל 0.
    הוא נולד 5 ימים לפניי.
    היינו באותה כיתה מהגן ועד התיכון.
    גם אם הקשר בינינו התרופף עם השנים, אחרי שעזבתי את טבריה, עדיין הוא היה גורם לי לחייך כשהיינו נפגשים.
    אריק היה חבר אמיתי עם לב ענק.
    נחמתי היחידה: אריק ינק מהחיים את כל מה שהציעו ויותר. כאילו ידע שזמנו קצוב.
    יהי זכרך ברוך.

  5. נאוה אלון

    לא היכרתי אותו , אך מסיפורים של חברתי רבקה סירוטקין מירושלים הבנתי שהוא היה אדם מיוחד.

    מאוד עצוב למות באמצע החיים.

  6. נעמה אברהם

    כדי להבין איזה נשמה טובה היה אריק, צריך להביט בעיניים של אלו שהכירו אותו ומספרים עליו… רק מהניצוץ שיש להם בעיניים כשמעלים את שמו על השפתיים מבינים איזה אדם אוהב ואהוב …. היית ותמשיך להיות בלב כל מי שהכיר אותך ..כי גם משיחה ראשונית ידעת להשאיר את החותם שלך חותם של קלילות אושר שימחת חיים מטורפת רכות ועדינות והמון אהבה ……… תודה לאל שאותך זכיתי להכיר ו.. וניפגש בסוף אתה יודע!!!

  7. תמר בן מוחה

    לפני 3 שנים הכרנו בפייס והתכתבנו..ולא יצא לנו להפגש..והחיים והגורל הפגישו ביננו בסוף דרכך ולא ידעתי שזה אתה רק יום אחרי. באותו יום פטירתו הייתי נוכחת באירוע הטרגי שאריק עבר.באתי לתומי לרבי מאיר להתברך ולברך ומיד אחרי הדלקת הנרות הוא היה נוכח ונפל וכולנו ניסינו להציל את חייו..צעקתי לעזרה ולאמבולנס שהגיע רק אחרי חצי שעה ויותר..ניסינו להצילו וקראתי תהילים והתפללתי לקב"ה שיעזור לו..כולם חשבו שאני מהמשפחה שלו..ואמרתי שאני לא..הייתי שם כי הרגשתי צורך עד שחובש בא..וזה לקח להם המון זמן..לאחר שהחובד הגיע הלכתי ולאחר מכן ביררתי בבתי החולים עליו,לא ידעתי את שם משפחתו..והתקשרתי לבתי החולים והם לא רצו לתת לי מענה ואינפורמציה ורק אמש מישהו שנשלח לי מלמעלה בא עד אליי כהשגחה פרטית מרוב שדאגתי ואמר לי על הבשורה המרה מבלי ששאלתי..וקישרנו יחדיו שאנו מדברים על אותו בן אדם.ורק היום הבנתי שזה אתה זה שהתכתבתי איתו לפני מס' שנים..ברוך דיין האמת!

  8. לילך ניסן

    אריק אריק אריק אותך לא כל כך הכרתי.אבל אתה נכנסת לליבי ממש עמוק.מאתמול אני כל הזמן חושבת ושואלת איך בחור כזה חייכן וכזה מושלם אפשר לקחת. עצוב מאוד

  9. מיטל

    אריק היקר,
    לפני ארבע שנים הכרנו במקרה, התכתבנו והחלפנו תמונות, לאחר שסיפרתי לך על מגבלותיי חשבתי שהנה זה תם, ודווקא ההפך קרה, הכרתי אדם שקיבל אותי על אף הכל הכי לא צפוי והכי לא שכיח. מידיי פעם הייתי מציצה בפייסבוק לראות איך מתקדם, והנה לפני יומיים ראיתי את תמונתך עם מילות אבל ושכול אצל חברה. הייתי בשוק טוטאלי, לא הפסקתי לדמוע רק רציתי לדעת איך ולמה זה קרה לך. אז קיבלתי את הבשורה המרה.
    אריק היקר, רק רציתי להגיד לך תודה רבה שגרמת לי להבין שיש ניצוץ וטעם להמשיך… האמת, אתה לא יוצא מראשי, במהלך היומיים האלה, כל פעם אני כועסת על החיים הללו ומנסה למצוא קצה של חוט. נוח לך על משכבך אריק יקר ותודה על הכל.

    מיטל.

  10. יפה הראל

    אריק היקר אדם נפלא אבא מדהים אדם שאהב לעזור ולדאוג. קשה להאמין ולעכל אין הסבר ואין נחמה נזכור אותך לעד יפה

  11. קרובה לאריק מאוד

    אריק אני רואה כל כך הרבה פרסומים של אנשים שמספידים אותך ויש לי כל כך הרבה להגיד עליך פשוט הראש והלב לא מבינים ולא מקבלים את הבשורה המרה.
    נוח על משכבך בשלום, תשמור עלינו מלמעלה.
    מה שבטוח אריק שמשפחה גדולה אף פעם לא הייתה לך אבל הלוויה שלך הייתה גדולה מחברים ואנשים שאהבו אותך, זה בדיוק מי שהיית, אדם מיוחד שמת במקום מיוחד.
    אריק אני אוהבת אותך ומתגעגעת בלי סוף וכנראה שיותר לעולם לא אצא לעשן סיגריה במרפסת בבוקר כי לא יהיה לי מי שישכנע אותי!
    ואומרים שצריך לבקש סליחה ממי שנפטר- אז סליחה חבר, מנהל, גיס וכל מה שהיית עבורי!

  12. אילן טולדנו

    אריק תנוח על משכבך בשלום איש יקר ,הכרנו בעבר לתקופה קצרה ונשארת בליבי עד היום ,הצטערתי לשמוע על מותך בטרם עת ,שלום לך ידיד יקר .

  13. רחלי

    אריק יקירי,היכרנו במילגם בדרך על כך תמימה ואלגנטית מצידך , מהשנייה הראשונה שהסתכלתי לך בעיניים נשבתי לקסם שבך,הפכת בימים ספורים לצד הדרך שהתנהלת למולי הכבוד והמילים שבחרת להגיד להיות קרוב לליבי העוצמה בלתי מוסברת.מס שנים לפני מותך איבדתי אח מיוחד מאוד עבורי ואף אחד עד שהגעת לא הצליח למלא אצלי את מקומו ברמת דאגה אהבה ויכולת לסמוך על האדם שמולך,וכשנכנסתי לחיי בתקופה מאוד קצרה הרגשתי שיש לי אדם ראוי להכניס לנעליים של אחי,והנה עזבת אותי כאן גם אתה.עצוב לי חסר לי ובלתי נתפס שגם את. אינך כאן לצידי.הדבר היחיד שמנחם זה שבסוף עוד ניפגש שלושתנו אני אחי ואתה שזה היה החלום שלי מהשנייה הראשונה שהכרתי אותך ואמרתי לך זאת מס פעמים.אוהבת מתגעגעת ולא שוכחת אותך…תמיד מתגעגעת ולעולם לא שוכחת אותךךךך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן