אשר קלדרון ז"ל

אבלים: אשתו: לאה קלדרון, בנו: שמואל קלדרון ובני ביתו, בנו: טל קלדרון ובני ביתו, נכדיו וניניו.
ההלוויה תתקיים ביום ד' ה- 31.10.18, בשעה 14.00, בית עלמין ירקון שער החסד.
יושבים שבעה ברחוב קהילת בודפשט 8, תל אביב.
המנוח היה אמן ומעצב.

One comment

  1. מרים בר

    שלום לאה והמשפחה האבלה.
    קודם כל אני משתתפת בצערכם ומחבקת אותכם מעומק ליבי.
    לאה,אני לא יודעת אם את זוכרת אותי, שמי מרים בר ובשנות השבעים במאה הקודמת כשהייתי סטודנטית ולמדתי גרפיקה בשלוחה של הטכניון בתל אביב קישר מנהל המגמה צבי נרקיס אותי עם אשר והתחלתי לעבוד בסטודיו שמתחת לדירתכם ואחרי פרק זמן המשכנו לעבוד בחברת קו לעיצוב בינלאומי.
    עבדתי מספר שנים עם אשר ולא אשכח לעולם אותו. לא רק שהוא היה מעצב על, הוא גם היה מורה נפלא, סובלני, מסביר ומשקיע, אדם מקסים שהיה כיף לעבוד במחיצתו וללמוד ממנו, את ההתקדמות המקצועית שלי אני זוקפת לזכותו כי הוא לימד אותי את רזי המקצוע וחינך אותי לפדנטיות, לשלמות ולמצוינות. במשך השנים אני מזכירה הרבה את אשר מדי פעם כשמחמיאים לי על עבודה שאני עושה אני תמיד מספרת שזה בזכות המורה שהיה לי – אשר קלדרון. היסודות שאשר נטע בי באו לידי ביטוי לאורך כל חיי המקצועיים גם בתחומים אחרים.
    לפני יומיים נפלה מהספרייה קופסא שבא היו מאוחסנים דוגמאות של עבודות שעבדנו עליהן והכל התפזר, שנים לא פתחתי אותה. היום התיישבתי לארגן ולהזכר, תוך כדי כך בעלי אומר ״מעניין מה שלום אשר, בן כמה הוא היום?״
    אני ממשיכה לארגן ובעלי נכנס לאינטרנט ורשם את שמו של אשר ולפתע אומר, וואו, לפני שישה ימים אשר נפטר… איזה צירוף מיקרים…
    לאה, אני זוכרת אותך, את החיוך המקסים שלך, את השטיחים הנפלאים שרקמת ואת הפינוקים שלך, מדי פעם היית יורדת לסטודיו ומביאה כיבודים ממעשי ידייך.
    אז שוב, חיבוק גדול לכולכם, שלא תדעו עוד צער ושתהיה נשמתו עדן.
    בידידות
    מרים בר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן