בצלאל תדהר ז"ל

אבלים: אשתו: זהבה תדהר, בנו: רוני ובני ביתו, בתו: שלומית אלמוג ובני ביתה, נכדיו וניניו.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 24.10.21, בשעה 14.00, בית עלמין רמת השרון צומת מורשה.
יושבים שבעה בבית משפחת תדהר, רחוב אז"ר 12, רמת השרון, בין השעות 10.00 – 13.00, 16.00 – 21.00.​
המנוח היה בנם של רבקה ודוד תדהר.

החברים: איש הורביץ חנה ובני ביתה; בירנבוים חיה ובני ביתה; בלוך אמנון, ורד, אורנה ודני, כנרת וגידי וגלעד; בראון יורם, לורה וקובי, ענת ואבי; גאון רחל ובני ביתה; השילוני אילה, טלי, סיגל וזוהר, יעל ועידו; יהל איריס ואלי, לימור ורון; לבנת זיוה ועמיקם ובני ביתם; לורבר משה, גלית וארז, דורית ודניאל; ניר עליזה, גייל, קים ואורי, רינת ורמי; רושגולד אילנה ואלי, להלי, יובל ואלון; ושיף שרה, אופירה ואייל, הדר ומשה אבלים ומנחמים את זהבה, רועי, שלומית ומשפחות תדהר ואלמוג על מות יקירם.

3 Comments

  1. יצחק עוזרי

    בצלאל תדהר יזם והקים את מחלקת ההדרכה של בנק דיסקונט, והיום נקראת מכללת דיסקונט. אהוב על כל עובדי הבנק שהכירו אותו. בנו רועי תדהר עבד איתי בביקורת הפנימית. בצלאל היה אדם משכמו ומעלה. דיבר עם כולם בגובה העיניים, אהוב על כל העובדים. תמיד מחייך והכי חשוב אהב לעזור לכל מי שפנה אליו. העובדים והעובדות שהיו תחת ניהולו זכו למנהל אנושי, חם ואוהב אדם. ת.נ.צ. ב.ה.

  2. אמירה אייל

    זה עתה שמעתי בעקיפין על פטירתו של אדם שהיה אהוב עלי במיוחד. בצלאל היה מנהל ההדרכה בדיסקונט כשהתחלתי לעבוד שם, בשנת 1979, והייתה אהבה ממבט ראשון. לא הייתי יחידה, נדמה שכל מי שפגש בבצלאל לא יכול היה שלא לאהוב אותו. לי הייתה זכות גדולה לעבוד תחתיו במשך מספר שנים, וגם אח"כ נשמר קשר חם, לאורך שנים רבות.
    בצלאל היה קודם כל בן אדם, מלא התייחסות לאחרים, ראש מדהים שממציא כל הזמן פטנטים, רעיונות מקוריים בלי סוף, בכל תחום כמעט. והקשר המופלא שלו עם זהבה, רעייתו, היה יוצא דופן גם הוא, החיבה וההערכה ההדדית ביניהם, היוו זוגיות לדוגמא.
    צר לי על לכתו.
    תנחומי למשפחה.

  3. שלום כהן

    שלום הכרתי את בצלאל משנת 1968 אדם נפלא שידע תמיד ליישב את המחלוקות בין העובדים בזכותו מחשב הראשון התקדם מאוד יפה וגם זכה בפרס קפלן לצערנו אין הרבה אנשים כמו בצלאל יהיה זכרו ברוך כהן שלום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן