גבי נוימן ז"ל

אנו מודיעים בצער רב על פטירתו של אהובנו

גבי נוימן ז”ל

אור נוימן
לילי דגן
אלחנן נוימן ומשפחתו
מיכל גרינפלד ומשפחתה
יוסף גרינפלד ומשפחתו

ההלוויה תתקיים ביום שלישי י”ג בתמוז תשע”ב, 3.7.2012 בשעה 10:30
בבית העלמין הישן הרצליה

חברי הנהלת ארגון המורים
וחברי מועצת ארגון המורים
משתתפים בצער הכבד של המשפחה על מות חברנו
גבי (גבריאל) נוימן ז"ל
חבר מועצת ארגון המורים לשעבר

9 Comments

  1. אלכס רינגר

    כשסיפר לי חבר ששמע היום שגבי נפטר פשוט לא האמנתי ובדיקה קצרה באינטרנט הביאה אותי למודעת אבל זו והאמת הכואבת והמצערת על פטירתו של גבי ידידי.
    אורי היקר, זה מספר שנים שלא יצא לי לפגוש את אבא, שכן, בגילנו המתקדם – ואבא היה מתקדם ממני – לא נוסעים הרבה למרכז, והידיעה תפסה אותי ממש במפתיע, כמו את רוב חבריו מהאגודה.
    גבי היה קודם כל בנאדם, מלח הארץ, אדם יקר וייחודי, יצירתי ומקורי שפעל רבות לחיזוקה וביצורה של אגודת המעצבים הגרפיים בה היינו חברים. כשאמרת 'אגודה', אמרת גבי נוימן.
    התמונות שהעליתי צולמו במקלט האגודה לפני 5 שנים, עת ערכנו אזכרה לחבר משותף שנפטר, גד אלמליח. אין ספק שהוא יחסר לכולנו. נוקיר ונזכור אותו תמיד.
    יהי זכרו ברוך.

    [img]https://avelim.co.il/wp-content/uploads/2012/07/Gabi-Matrch-2007-1.jpg[/img]

  2. אורן עדי

    גבי היה המורה שלי לגרפיקה בויצו צרפת בתחילת שנות השבעים.
    אהבנו אותו כמורה וכאדם,את מקצועיותו ואת סבלנותו, אזכור את קולו המיוחד
    וקומתו הזקופה.

  3. רן ארז - יו''ר הנהלת ארגון המורים

    ביום 2.7.12 הלך לעולמו גבי נוימן, ז"ל, מורה ומחנך, יו"ר ועד מורים, חבר מועצה לשעבר ופעיל בקרב ציבור המורים בבתי הספר העל יסודיים.
    גבי נוימן היה אומן, צייר וגרפיקאי, ויצר בולים ומטבעות עבור השירות הבולאי.
    כניצול שואה, מילדי אושוויץ, כתב גבי את הספר "67 נקבים", ובו סיפר על החיים בסלובקיה לפני השואה, על ציד האדם שנערך ע"י האוכלוסייה המקומית נגד היהודים ועל החיים במחנה. גבי נראה בתמונה המפורסמת של ילדי אושוויץ, ליד גדר התיל, שצולמה עם שחרור המחנה. הוא הקדיש שנים מחייו להתחקות על גורל אותם ילדים הנראים בתמונה, והסיפור נכתב בידיו והופץ גם על ידינו לציבור המורים.
    אנו נפרדים היום מחבר יקר.
    יהיה זכרו ברוך.

  4. דניאל טישאור

    גבי נוימן היקר היה מורה שלי לגרפיקה ביצו צרפת בסוף שנות השמונים, גבי היה ויהיה לי להשראה לעוד שנים רבות. גבי היה אדם משכיל ומיוחד מאוד למדתי ממנו המון חבל הוא יחסר מאוד.

  5. אלכס רינגר

    אורי היקר,
    איך הזמן חולף מהר ואנו מונים כבר שנה ללכתו של אבא. אבא היה אדם יחיד ומיוחד במינו, אדם חכם ודעתן, אדם יצירתי, חבר יקר ונאמן ואיש איכפתי המוכן לתרום מכל הלב למטרה שחשובה בעיניו. לא הכרתי אותו כמורה, אבל אני משוכנע שאותן תכונות ניכרו בכל תחומי פעילותו. שנים רבות ניסתר ממני סיפור היותו ניצול שואה עד שהתוודעתי למסע המרתק שעשה לפולין בעקבות התמונה המפורסמת של הילדים באושוויץ. אין ספק שאבא היה שורד אמיתי. כואב כל כך שהלך מאיתנו בטרם עת.
    תנחומי הכנים לך, אורי, ולמשפחה.
    בידידות,
    אלכס

  6. אלכס רינגר

    אור היקר ומשפחת נוימן,
    שנתיים חלפו מאז אבא, גבי, נפטר והוא באמת חסר. אבא היה דמות מיוחדת בברנג'ה, כמו שאומרים. אדם ערכי ומוסרי שאין למעלה ממנו; אדם נימוסי ונעים הליכות, אכפתי ואחראי.

    דרכינו נפגשו בפעילות באגודת המעצבים הגרפיים, שם הוא נשא במגוון רחב של תפקידים ולעולם לא התחמק מאחריות. שנים חלפו מאז שהכרתי אותו לראשונה עד שהתוודעתי לסיפור הילד גבי בשואה, והמסע המטלטל שעשה עם חבריו 'הילדים' מאז אל מחנה ההשמדה אושוויץ, שם צולם בשלהי המלחמה בתמונה שהפכה לסמל. ואכן, אבא שרד את הבלתי יאומן ועלה ארצה, הקים משפחה והפך לאדם יוצר ויצירתי.

    אזכור אותו תמיד כחבר יקר ואדם נפלא. תנחומי העמוקים.
    יהי זכרו ברוך לעד.
    אלכס

  7. לבב גדעון

    הצטערתי מאוד לשמוע. כאשר למדתי בבצלאל, גרנו יחד באותו חדר, שהיה למעשה חנות ריקה, אותה צידנו למגורים. יהי זכרו ברוך.

  8. אלכס רינגר

    השנים חולפות וכבר שש שנים בלעדיו. גבי היה מאושיות אגודת המעצבים הגרפיים ושותף מלא בהתווית דרכה. זכיתי לחלוק איתו תפקידים במזכירות האגודה במשך מספר שנים ולמדתי ממנו רבות. הוא היה דמות דידקטית וקפדנית שלא אהבה עיגולי פינות או קיצורי דרך. הוא חסר לנו מאד בנוף התרבותי והחברי. יהי זכרו ברוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן