ג'קי אלאל ז"ל

חברת כרמל ונצ'רס מנחמת את משפחת אלאל על מותו.

פרפקו מובייל בע"מ מנחמת את משפחת אלאל: קלודין, הוברט, יעל, קורין, נתן, רוני ורועי. המנוח היה מייסד חברת פרפקטו מובייל.

החברים והגימלאים במשרד ראש הממשלה מנחמים את הוברט אלאל על מות בנו.

11 Comments

  1. מוטי בן ארוש

    אני ממש המום ולא מעכל שגקי לא איתנו לפני כמה ימים סיפרה לי אישתי שהיא קראה כתבה על קורין אלאל שבה סיפרה קורין על השנה הקשה שעברה ובן היתר סיפרה שאיבדה את אחיה. אבל לא ידעה לספר מי היה האח.
    היום החלטתי לפשפש קצת באינטרנט ולתדהמתי אני מגלה שגקי איננו.
    את גקי הכרתי בשרותי הסדיר בעת שהגיע בשנת 1977 לגדוד נ"מ 947 ברמת הגולן .
    והוא הצטרף לצוות שלי בתור נהג הנגמ"ש . מיותר לציין שהיה חמד של בחור שביצע את מלאכתו ללא דופי,והיה אהוב ומקובל בכל הגדוד.
    לפני כ- 20 שנה רצה הגורל ועברתי לגור בהרצליה ואני גר במרחק הליכה של כמה דקות מבית הוריו ,ובמשך הרבה מאוד זמן קיוויתי לפגוש אותו ולשאול לשלומו ולהתעניין במה הוא עוסק אך לא עלה בידי לפוגשו.
    פעם אחת פגשתי את קורין אחותו והיא סיפרה לי שהוא נמצא בחו"ל
    ממש קשה להאמין כואב ועצוב על אדם כלכך צעיר שלא הספיק הרבה בחייו הקצרים אני אפילו לא יודע אם הספיק להקים משפחה ממש חבל. אני רוצה להביע את תנחומי למשפחה ושלא תדעו עוד צער.
     מוטי בן ארוש טל' 0546098506

  2. משה אביר

    כמו מוטי גם אני הכרתי את ז'אקי בצבא. גרנו באותו אוהל בפלמחים בטירונות, יחד עברנו את קורס וולקן בהרצליה, ויחד הגענו לגדוד 947. כמעט את כל השירות הצבאי עשינו יחד, והמשכנו להיות יחד גם במילואים. כאשר התפזר גדוד המילואים נפרדו דרכינו, ויותר לא שמעתי ממנו דבר.
    פעם , כאשר שמרנו יחד במגדל השמירה, סיפר לי שיש לא אחות, שעתידה להיות זמרת גדולה. הוסיף שכבר היום רבים מכירים אותה בשם קורין. בזכותו אף זכינו לחזות בהופעה של קורין אצלינו בגדוד.
    היום- סוכות תשע"ג קראתי בכתבה על קורין אלאל בידיעות, בה היא מבכה את מות אחיה האהוב. כך נודע לי שז'קי כבר לא איתנו.
    ז'קי היה חבר אמיתי. חייכן, טוב לב, ומלא בסיפרים מעניינים. אם הזדמן לנו לשמור ביחד, השמירה עברה בכיף.
    שלום חבר יקר.

  3. יורם בן שמעון

    כל הזמן עולה המחשבה לנסות להתקשר לגקי. גם לי היה הכבוד לשרת עם גקי בגדוד 947 היה חבר נהדר יום אחד בדרכנו לרמת הגולן נפגשנו בטבריה והתברר לנו שהצירים לרמת הגולן סגורים בגלל שלג כבד. גקי לקח יוזמה והתקשר לקורין האחות כדי להעזר בה גקי נזכר שלקורין ידיד קרוב שהוא שף במלון פלזה בטבריה ובקש ממנה לסדר לינה ללילה. ואכן התקבלנו במלון בכבוד רב ע"י השף של המלון סדרו לנו חדר מהמם ועשינו את הלילה בפלזה. אין ספק שזה נחרט בזכרוני עד עצם היום הזה. החיוך שלך והאדיבות שלך הייתה מדהימה. עכשיו אחרי שקראתי שאתה אננו יש בליבי צביטה חזקה וצער עמוק . יהי זכרך ברוך. יורם בן שמעון 0549788133

    • יורם בן שמעון

      בשבוע שעבר מזג האויר היה סוער שלג ירד בכל הגולן, הייתי בדרכי לרמת הגולן לפגוש את ילדי ונכדי בדרך עברתי ביציאה מטבריה שם עמדנו גקי ואני מחכים לטרמפ לגולן.פתאום זיכרון קצר בראשי על אותם רגעים עם גקי באותה יציאה מטבריה מודיעים ברדיו שהכבישים חסומים בגלל השלג, התקשרנו לגדוד ואכן היה סגור הציר לגדוד 947 בקלע.
      זוכר את מילותיו של גקי לאחותי יש חבר שהוא שף נדמה לי מלון פלזה ואת ההמשך כבר סיפרתי. יהי זכרו ברוך

    • בריג׳יט גולדשטיין

      שלום, זה היה לפני שנים רבות, בשנות שמונים, כשהכרתי את ז׳קי. לדעתי הייתי בת 18, משהו כזה. התידדנו והינו נפגשים לעיתים קרובות. אני זוכרת אותו כאילו היה אתמול, בחור מקסים, בוגר כזה שנתן תחושה שראה כבר הכל, עם מלא חן, שונה מכל אדם שהיה אפשר להכיר בבריסל בתקופה היא. גם חייכן וגם היה לו דרך להסתכל מהצד, כאילו משעשעים אותו. אדם מאוד מיוחד בעל אישיות כריזמטי ועם עניים ירקות חודרות ומבריקות. הוא היה אז בן 26 ולמד באוניברסיטה בבריסל, למיטב זיכרוני Ingénieur Civil. הוא סיפר לי שיש לו אחות מפורסמת בארץ, בשם קורין, ששרה בצרפתית השיר Déjeuner du matin של Prevert. הוא מאוד התגאה בה. כל פעם שאני שומעת את קורין שרה או ששמה מוזכרת, אני נזכרת בז׳קי. הוא נתן לי את הכתובת שלו בארץ, רח׳ רב קוק בהרצליה. פלאשבקים רבין מהתקופה נחרטים בזכרוני. לפעמים יש רגעים בחיים שהעבר משיג אותנו ועומד מולינו. ז׳קי היה אחד מהם. כשחיפשתי באינטרנט ושלתדהמתי קראתי, אני לא האמנתי. אני כל כך מצטערת וברצוני להביע את תנחומי למשפחה. שלא תדעו עוד צער.

  4. חיים

    הכרתי את גקי בסטארטאפ שעבדנו בו יחד (אקסלינק). גקי היה מנהל המכירות אבל התעניין ורצה תמיד להבין כיצד המערכת עובדת לפרטיה – והציע שיפורים רבים. בחור חברותי שתמיד חייך ו"סחב" אותי לפגוש לקוחות פוטנציאליים כדי שנציג היטב את המערכת שלנו ונלמד מהם הצרכים שלהם.
    אהבתי את הנסיעות איתו ואת השיחות בדרכים.
    גיליתי במקרה רק לפני שבוע שהוא נפטר והצטערתי מאד.
    תנחומים למשפחה.
    חיים ר.

    • דיאן

      הוא לא נפל, ג'קי נפטר ממחלה, הייתי בת כיתתו עד שנפרדו דרכינו בסיום התיכון
      גרנו באותו רחוב, למרות שהיה בין כיתתי, לא היינו קרובים מדי, אבל החיוך שלו לדעתי היה סימן ההיכר שלו
      יהיה זכרו ברוך
      דיאן

  5. יעל אלאל

    תודה רבה לכל המגיבים. מרגש שזוכרים את זקי. המחלה והמוות היו כל כך פתאומיים שלא הבנו כלל איפה אנחנו נמצאים וגם לא התפנתי לידע את החברים ואנשי שלומו של גקי.
    הוא הותיר אחריו שלושה בנים . תחושת ההחמצה והגעגוע לא מרפים מאיתנו לרגע.

  6. שי בקרמן

    וואווו….אני בהלם ….מחפש אני מידע על חברים שנפלו בשדה התעופה מגדוד 947 במלחמה ולא מוצא …ומה שמצאתי זה שג'קי נפטר …..כואב ….ג'קי היה חבר בזמן השירות …תמיד מלא שמחה ובגרות …..יהי זכרו ברוך

  7. איציק

    ג'קי ואני עברנו יחד טירונות נ"מ בפלמחים בתחילת 1978. אני זוכר אותו בתור חבר חייכן ורגוע, ותמיד משרה ביטחון. בטקס סיום הטירונות אחותו קורין אלאל הופיעה בבסיס יחד עם מיקי גבריאלוב, היה טקס סיום מדהים. חשבתי עליו פעמים רבות, והיום לאחר שראיתי תמונה שלו כילד לצד אחותו (בתוכניתו של יואב קוטנר 'מתעדים יוצרים') החלטתי לחפש את ג'קי באינטרנט, ואני המום לשמוע שהוא נפטר ממחלה לפני עשר שנים. יהי זכרו ברוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן