דוד וינשל ז"ל

אבלים: רעייתו: זיוה וינשל, בתו וחתנו: טל ובועז פאר, בתו: מרב מילוא, בנו וכלתו: יואב ותמר וינשל, בנו וכלתו: נדב ואביבה וינשל, נכדיו: דניאל, איילה, מאיה, עמרי, גיא, אורי, נטע, רועי, עומר ורוני, אחותו, גיסו, אחייניו ובני אחייניו: נאוה וישראל תמיר, גיסתו, אחייניו ובני אחייניו: יעל וינשל, המטפלת: ריטה סנטוס.
ההלוויה תתקיים ביום ד' ה- 19.05.21, בשעה 16.00, בית עלמין מנוחת עולם, נתניה.
יושבים שבעה ברחוב הדסה 6, קומה 17, דירה 174, תל אביב, בימים ג'- ו' ה- 18-21.05.21.

רשת שופרסל מנחמת את זיוה ומשפחת וינשל על פטירת יקירם, מנכ"ל רשת שופרסל בשנים 1981 – 1991.

שלמה אליהו אבל ומנחם את המשפחה על מות ידידו.

החברים: אליקה ואהרן ברק, אלינוער ברזקי, שרה וראובן גרונאו, רנה ויצחק זמיר, נילי ואמרי טוב, מיקי ועודד עדן ומוריה וצבי רפיח אבלים ומנחמים את זיוה ובני ביתה על מות יקירם.

נגיד בנק ישראל, הנהלת הבנק, הועדה המוניטרית, המועצה המינהלית, העובדים והגמלאים מנחמים את המשפחה על מות יקירם, מנכ"ל בנק ישראל לשעבר וחבר הנהלת הבנק לשעבר.

יו"ר רשות ניירות ערך, חברי הרשות והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם, יו"ר הרשות לשעבר.

3 Comments

  1. עופר גל

    דוד היה איש אציל, מרשים ומאד ענייני.
    נפגשתי איתו לראשונה ביום שישי 26/8 כשהיה מנכ"ל שופרסל ברחוב רוטשילד בפתח תקווה.
    לאחר שהצגתי בפני מרדכי קריינר את הרעיון שלי לשדרג את הנראות וחוויית הקניה ברשת, באמצעות מסכי פרסום מיוחדים, ארגזי תאורה מחליפי תמונות שיעדנו לתליה על הקיר מאחורי קו הקופות.
    קריינר ז"ל לאחר שראה והבין את המודל הכלכלי, לחץ על כפתור האינטרקום "וינשל קים העאר" מר וינשל הגיע וראה בשתי דקות את מה שהצגתי ואמר:יפה זה יפה…אך השאלה אם נוכל לעשות מזה כסף וכמה זה עולה לנו? אתה יודע מה בחורצ'יק? תעשה ניסיון בסניף פתח תקווה מעל הבאולינג ושיהיה בהצלחה…
    לאחר מכן נפגשנו מספר פעמים ותמיד היה מרשים ואלגנטי ובלי מילים נתן לי תמיד השראה ועוצמת להתקדם ולהוכיח…
    כשהוטל עלי להרים עבור הרשת את פסטיבל אמריקה..בטכס הפתיחה שהיה בסניף בשדרות נורדאו, אמר לי מר וינשל "עבודה יפה"…עבורי היו אלה מילות עצמה ולא צריך היה להוסיף עליהן דבר.
    אין ספק שדוד וינשל היה מנהל מיוחד ואיש אלגנטי עם עצמה שבאה ממקום טוב.
    עלי השאיר רושם עז והצטערתי מאד לשמוע שהלך לעולמו. יהי זכרו ברוך

  2. גיורא עציון

    זיוה היקרה:
    בדרך מקרה נודע לי על פטירתו של דוד. אני שולח לך חיבוק, ומקווה שתימצאי לך נחמה בזיכרון של דברים יפים שמתיקותם לא פגה. מאוד חיבבתי אתכם, אותך ואת דוד, אף שלא התראינו לעתים כל כך תכופות. בשנים האחרונות, בעיקר מאז מותו של אבא, הקשר התרופף עוד יותר. אבל אני זוכר אתכם היטב, ואולי עוד ניפגש, את ואני, בביקור הבא שלי במולדת.
    גיורא עציון מסנט לואיס.

  3. שמחה סיגן

    רק לפני יומיים נודע לי על פטירתו של דוד. הכרתי אותו מהיום שיכולתי להכיר, דוד היה גדול ממני בשלוש שנים, והיינו שכנים, בניין מול בניין. דוד הרבה לבקר בבנין שבו התגוררתי, כי אחד מחבריו, אלכס כהן גר שם, ואני הסתובבתי להם בין הרגליים. לפני כ 12-14 שנה, נוצר ביננו קשר, ונהגנו להיפגש מידי פעם, להעלות רעיונות, וגם לחשוב ביחד על אופציות לפרויקטים. אז גם התוודעתי לשום שכלו, לגישה הפרקטית שלו, ולעוצמות שהביא עימו לשיחות. רוב הפגישות שלנו היו בבתי קפה בגן העיר. לפני השנתיים נותק הקשר ביננו. לא ידעתי שהוא חולה. חבל על דאבדין, תנחומי למשפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן