דני קרוון ז"ל 1930 – 2021 Dani Karavan z"l

אבלים: רעייתו: חוה, אחותו: נעמי, בנותיו: נועה, תמר ויעל, נכדיו: איתמר ועלמא וחתנו: יזהר.
ארונו יוצב ביום ב' ה- 31.05.21, בין השעות 11.00 – 13.00, בכניסה לתיאטרון הבימה.
ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 31.05.21, בשעה 17.00, בית עלמין קיבוץ שובל.
יושבים שבעה ברחוב שמריהו לוין, 16, דירה 5, תל  אביב, החל מיום ג' ה- 01.06.21, בין השעות 16.00 – 20.00.

העיר תל אביב יפו, רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב יפו וחברי מועצת העיר אבלים על פטירתו של אמן, פסל, חתן פרס ישראל ויקיר העיר תל אביב.

שרה ופרופ' מיכאל סלע אבלים ומנחמים את חוה, נועה, תמר, יעל והמשפחה על פטירת יקירם, האמן והיוצר.

בצלאל, אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, חבר הנאמנים, ההנהלה והסגל האקדמי אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם, אמן, חתן פרס ישראל, בעל אות יקיר בצלאל וחבר בחבר הנאמנים.

מוזיאון ישראל, ירושלים, מועצת המנהלים והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, אמן וחתן פרס ישראל.

ארגון בצלם, ההנהלה והצוות אבלים על מותו של אמן, חבר המועצה הציבורית של הארגון.

אמנון דרור אבל ומנחם את חווה והמשפחה על פטירת יקירם.

The Israel Museum, Jerusalem, the Board of Directors and staff mourn the passing of an artist and Israel Prize laureate, and extend their condolences to his family.

להקת בת שבע, חברות וחברי המועצה הציבורית והוועד המנהל, הרקדניות והרקדנים ונשות ואנשי הצוות אבלים על פטירתו של אחד ממקימי הלהקה.

החברים: חיהל'ה וצבי דקל, סמדר דקל ומשפחתה, אביבה יקיר, פרלה נשר, רינה גלוק, דפנה ודנית מורביץ ובני ביתן, גילה אלמגור אגמון והגר אגמון אבלים על פטירת חברם מנוער.

מוזיאון תל אביב לאמנות, מועצת המנהלים, חבר הנאמנים, הנהלת המוזיאון והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, אמן וידיד המוזיאון.

צביקה גנדלמן, ראש עיריית חדרה, חברי מועצת העיר ותושבי העיר חדרה מנחמים את משפחת קרוון על מות יקירם, שעיצב את מתחם יד לבנים בעיר חדרה.

מכון ויצמן למדע אבל ומנחם את המשפחה על פטירת יקירם, אמן, פסל וחתן פרס ישראל אשר יצירותיו מפארות את שבילי מכון ויצמן ובנייניו.

אוניברסיטת בן גוריון בנגב, פרופ' דניאל חיימוביץ, נשיא האוניברסיטה וירום אריאב, יו"ר הוועד המנהל, אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, אמן ודוקטור לפילוסופיה לאות כבוד של האוניברסיטה.

האוניברסיטה העברית בירושלים, פרופ' אשר כהן, נשיא האוניברסיטה ודן שלזינגר, יו"ר חבר הנאמנים, אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, ד"ר לשם כבוד מטעם האוניברסיטה לשנת התשנ"ט.

החברים: רות ואוריאל ארנון, אברהם בן נפתלי ודליה הורביץ אבלים ומנחמים את חוה, נועה, תמר ויעל על פטירת יקירם, אמן ושוחר שלום.

יוצאי חטיבת הנגב במלחמת העצמאות ודור ההמשך מנחמים את משפחת קרוון על פטירת יקירם, אומן ופסל, היוצר של אנדרטת חטיבת הנגב.

One comment

  1. תמי פורת

    איתכם תמיד, עם היד על הלב, החברות בין דני ומיכה אור לרגלינו.
    באהבה ובכאב רב,
    טוטי, שאולי, עודדי ונימי פרי, תמי וגידי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן