ד"ר ישראל כ"ץ ז"ל – כ״ג במרחשון תשע״א

מתאבלים: רעייתו: מרים כ"ץ, בניו: אבי ואינה כ"ץ, אפרא כ"ץ, נכדתו: ויקטוריה כ"ץ. ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 01.11.10 בשעה 15.00, מבית ההספד "קהילת ירושלים" שבהר המנוחות,  גבעת שאול, ירושלים. יושבים שבעה ברחוב התיבונים 20, בירושלים. המנוח היה שר העבודה ומנכ"ל הביטוח הלאומי.

שר הרווחה והשירותים החברתיים, הנהלת המשרד ועובדיו מנחמים את המשפחה.

מרכז טאוב לחקר המדיניות החברתית בישראל , יו"ר חבר הנאמנים, קארן וולף וכסלר, מנהל המרכז, דוד בן-דוד, מנהל המרכז לשעבר, יעקב קופ, חבר הנאמנים, עמיתי המחקר וצוות המרכז בהווה ובעבר מנחמים את המשפחה על מות מייסד המרכז ומנהלו הראשון.

האוניברסיטה העברית בירושלים, בית הספר לעבודה סוציאלית ולרווחה חברתית ע"ש פאול ברוואלד מנחם את המשפחה על מותו של מנהל בית הספר לשעבר.

משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה, שר התמ"ת בנימין (פואד) בן אליעזר, סגן שר התמ"ת אורית נוקר, מנכ"ל התמ"מ שרון קדמי בשם הנהלת המשרד ועובדיו מנחמים על מותו.

המנהלת הכללית, חברי המינהלה ועובדי המוסד לביטוח לאומי מנחמים את המשפחה.המנוח כיהן כמנהל הכללי של הביטוח הלאומי בשנים 1969-1973 וכשר העבודה והרווחה בשנים 1977-1981.

ארגון הג'וינט העולמי, ההנהלה והעובדים של מאיירס-ג'וינט-מכון בורקדייל, ושל ג'וינט ישראל, סטיבן שוויגר, מנכ"ל הג'וינט העולמי, ארון סמוקלר ונשיא הג'וינט העולמי מנחמים את המשפחה על מותו. המנוח היה ממקימי מכוני המחקר ברוקדייל וטאוב והמנהל הישראלי הראשון של בית הספר ברוואלד לעבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית.

ראש הממשלה וממשלת ישראל מנחמים את המשפחה על מותו של שר העבודה והרווחה לשעבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן