ד"ר משה אלבאום

חברי העמותה לקידום ופיתוח שיטת אלבאום אבלים ומנחמים את משפחתו על פטירת יקירם.
המנוח היה נשיא העמותה ומייסד שיטת אלבאום.

3 Comments

  1. עזרא יהושע

    משה היה לי חבר , בדרך כלל נפגשנו במילואים .. אהבנו להיות יחד ולהקשיב איש לרעהו לאורך השרות הצבאי , במקביל משה גשש בערפל .. תכנן תכניות יוצאות דופן מאוד רצה לעזור לאנושות ..
    בהמשך נפרדו דרכנו ולאחר שנים פגשתי אותו בפייסבוק .. כל יום שוחחנו .
    האיש הנאור יישם את תוכיותיו ואף הגיע רחוק , קבל תואר דוקטור לשמחתי ..מן הסתם חזיתי לו שיקבל גם פרס נובל , הוא צחק ברוך וביישנות .
    משה נעלם , מעל שנה לא שמעתי עליו דבר .. ביררתי חיפשתי , כלום !
    אמרתי לעצמי האיש עסוק ונוסק למעלה , שמים הם הגבול .
    אז אני מגלה מודעה על לכתו מאתנו במפתיע , האיש עדיין צעיר וחסון .
    יהי זכרו ברוך !

  2. אלעד

    משה הכיר אותי מילדות , והאמין בי מאד וביכולותיי , בזמן שאחרים לא ממש האמינו וחשבו אותי לשונה כילד ביישן. גם בבגרות היה בינינו קשר הוא טיפל בי תקופה והיינו בקשר התכתבות. ורצה להזכיר לי מי הייתי כשהכיר אותי בילדות. תמיד הוא האמין בי באופן מיוחד ואהב אותי באופן יוצא דופן כך היה ניכר. משה האמין באדם וביכולת של האדם לצאת מכל מצב קשה. היתה בו אמונה ואהבה מדהימה לילדים , ולעולם שלהם, והאמין בהם. לפעמים בן אדם אחד כזה שמאמין בך , יכול להציל חיים. שמרתי את ההתכתבויות שלנו. אני זוכר בן אדם פשוט אמיתי, וחם ,וצנוע ובעיקר שאהב אותי. הוא טיפל גם ברב שלום איפרגן (הבבא שלום) בזקנתו. וסיפר לי עליו. והיה לו קשר למשפחה של הרב יעקב איפרגן ולאחיו דוד. הוא פיתח שיטה מעשית שאוהבת , מכבדת ומאמינה, באדם , שהוא קודם כל ילד. ואני מעריץ אותו על כך שתמך בילדים, כשבימים אלה, בשביל בצע אנשים פוגעים בילדים , גם בתרופות וגם בחוסר כבוד ואמונה באדם שבילד. מעשיו הוכיחו, שאהב את הבריות. ואת זה תמיד אזכור ואודה. חבל לי כל כך שהלך הוא היה איש מיוחד צנוע, ואמיתי.

  3. שוקי

    אני ומשה אלבאום היינו חברים למילואים שרתנו יחד מספר פעמים .
    את הפטרולים עשינו יחד בלילות והתנהלנו בשיחות עמוקות עד הבוקר .
    בזמנו הוא עוד תכנן וגיבש את רעיונותיו הגדולים שבעיני החברה במילואים נשמעו הזויות , אך כבדנו אותו . הוא היה מאוד אינטליגנט ונחמד , צנוע , אמיץ לב וחד לשון , ניחן במחשבה וחכמה צרופה . כל כך חיבבתי אותו, עד שסיימנו את חובתנו לצבא ונפרדנו . מאוחר יותר שמעתי עליו שהמציא שיטה ששמה "שיטת אלבאום" ופתח מספר מרכזים מכובדים . יצרתי קשר עמו בפייסבוק התכתבנו כמעט כל יום כמו בשיחות שלנו במילואים . יום אחד שמעתי שקבל תואר דר' על ספרו ועבודתו . פנטסטי … שמחתי ואיחלתי לו "נובל" כי זה אפשרי וסביר בקשר אליו . יום אחר לא שמעתי ממנו , הפייסבוק שלו השתתק , נדם … במשך שנה עשיתי חיפושים ולא מצאתי דבר נוסף אודותיו . חשבתי שעזב את הארץ ומנהל פרויקט גדול יותר , לא עלה בדעתי שאיש ספורטאי וצעיר הלך לעולמו … משה חבר יקר ואהוב .
    יהי זכרך ברוך .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן