ד"ר סא"ל זאב (זאביק) רותם ז"ל

אבלים: אשתו: אביטל, ילדיו: ליאור, אהוד ושירה, נכדיו: מיקה ואיתמר, אמו: מרים, אחיו: אבישי והמשפחה.
יושבים שבעה בבית המשפחה, רחוב הפרסה 39, תל אביב, בין השעות 10.00 – 14.00, 16.00 – 22.00.

משרד סומך חייקין אבל ומנחם את אביטל, ליאור, אהוד ושירה על מות יקירם, שותף במשד.

משפחת קורטוב והנהלת חברת ק.מ.מ מנחמים את אביטל ומשפחת רותם על מות יקירם.

חברת נמל חיפה, יו"ר וחברי הדירקטוריון, ההנהלה והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם, אבי התוכנית האסטרטגית של החברה.

החברים: בבה ומשפחת רחמילביץ אבלים ומנחמים את משפחת רותם על פטירת יקירם.

צוות ארגון גמלאי צה"ל (ע.ר.) אבל ומנחם את המשפחה על מות יקירם.
המנוח שירת בחיל האוויר והיה תושב תל אביב.

חברת מוסדות חינוך ותרבות בתל אביב יפו, עדי צברי, מנכ"לית, ודני בירן, יו"ר מועצת המנהלים, מנחמים את משפחת רותם על פטירת יקירם, מייסד ומנכ"ל חברת רותם אסטרטגיות עסקיות בע"מ.

 

9 Comments

    • רן גלי

      שותף וחבר לדמיון, חזון ומעש. 3 עשורים בחיל האוויר ואלביט מערכות.איש יקר, מקצוען אמיתי, בעל יכולת ניתוח, הפשטה ושכנוע יוצאי דופן.בעל חשיבה מעמיקה, יציאה מהקופסה, התמדה בעשייה.
      בעל אישיות חמה, מחבקת, גורפת ופתוחה מלווה בחוש הומור שובה לב.
      לא נתפס! לא במקום ולא בזמן! זאב, תחסר לי מאוד!
      עימכם באבלכם הכבד, אביטל, ליאור,אהוד ושירה.

  1. ברנרד ברבר

    לא מאמין! היה חבר של כל העולם, היה בריא חזק, יצר קשר חזק עם כולם. היינו שכנים בילדות ומסתבר גם עכשיו אבל לי ידענו. הוא לא שגה כל חייו. אדם שלא היה לו תחליף התנתק מאיתנו לפני שגמר את המלאכה.

  2. שאולי כצנלסון

    אני בהלם. כותב מילים אלה והלב מסרב להאמין. נפגשנו בבית החדש לפני ארבעה חודשים. הכל נראה כל כך טוב ומושלם.
    הכרנו כל כך הרבה שנים. ליויתי את זאב לאורך דרכו המקצועית והאישית. אדם מדהים. מוכשר. אינטליגנט. אדם שלא נסחף אחר קונבנציות או מודלים, אלא דוגל בלימוד וניתוח מעמיק של נתונים כבסיס חשוב ליצירת תובנות ומסקנות. אדם שהלך עם האמת שלו. שלא חשש מביקורת או אנטגוניזם. דבק באמונתו ובערכיו ללא כחל ושרק וללא מורא.
    הכרתי אנשים רבים בחיי, אנשי הגייה ואנשי מעש. זאב הוא בין קומץ האנשים שבעיני הם סמל ודוגמא למקצוענות, למסירות, לערכים ולאהבת הארץ.
    אזכור אותך תמיד זאב יקירי.
    תנחומי הכנים לאביטל, לילדים ולכל בני המשפחה.

  3. יעקב ליפשיץ

    קראתי בעצב רב את המודעות על פטירתו הפתאומית של זאב רותם ז"ל.
    התוודעתי לזאב לראשונה בכתובים – דרך עבודת המוסמך שכתב במסגרת לימודיו באוניברסיטת בר אילן על "העימות הישראלי-ערבי בראי הוצאות הביטחון" (עיקרי העבודה התפרסמו מאוחר יותר, בשם אחר, כמאמר ב"רבעון לכלכלה"). למרות המקום המרכזי שתפס בחיי המדינה, רק מעטים התמודדו עם הנושא, ובתוכם בלטה עבודתו של זאב ברצינות, בעומק ובתובנות הלא שגרתיות שהציגה. את האיש שמאחורי החיבור הכרתי רק כעשור מאוחר יותר, כאשר עשה את צעדיו הראשונים בתחום הייעוץ האסטרטגי. גם בתחום זה הייתה לו זכות להימנות על קומץ קטן, ובעצם להיות בין המייסדים של ענף חשוב וחיוני לכלכלה מודרנית. בהזדמנויות שונות נעזרתי בזאב – בגישתו היסודית, בחוכמתו, ביכולת ניתוח לא שגרתית – ובהזדמנויות רבות שמחתי להמליץ עליו ללא היסוס לכול מי שביקש עצה אסטרטגית. זאב לא הגביל את עצמו לענף או תחום עסקים מסוים, וכישרונו לצלול לתחומים לא מוכרים ולשחות בתוכם כבקיא ורגיל בתוך זמן קצר היה מעורר השתאות ממש. לא רק בני משפחתו אבדו את יקירם, הוא יחסר לעולם העסקים הישראלי שכה נזקק לאנשים כמוהו.

  4. עופר

    הכרתי את זאב כקולגה בפעילות בחברת סימנס בתחילת שנות ה 2000
    איש חריף מחשבה , פורץ דרך מחוץ לקופסא
    גאון ביכולתו להפוך את המסובך – לפשוט ונהיר לכל
    אבדן גדול וקשה
    יחסר
    מורשתו ותבונתו – איתנו
    תנחומי למשפחה

  5. קובי

    קראתי בזעזוע על פטירתו של זאב, חבר לשירות בח"א ובמינהלת פרויקט מגורים, ממקימי רעות ונווה אפק, איש חכם, בעל מעוף ויצירתי, רקדן ריקודי עם לעת מצוא ואיש שיחה מרתק. התחום שבו התמחה והתפרסם בגדול היה תפור בדיוק למידותיו. תנחומי הכנים למשפחתו. יהי זכרו ברוך!

  6. משה צבירן

    לאביטל היקרה וכל משפחת רותם,
    שמענו בצער רב על פטירתו הפתאומית של זאב שהיה קרוב מאוד לפקולטה במשך שנים רבות כדוקטורנט ואחר כך כמרצה אהוב ומצליח. לזאב הייתה תרומה משמעותית בהוראת תחום האסטרטגיה בתכנית ה MBA בפקולטה.
    זו אבדה גדולה לכולנו.
    אנחנו משתתפים בצערכם הכבד על מותו.
    יהי זכרו ברוך!
    פרופ' משה צבירן, דיקאן הפקולטה לניהול ע"ש קולר
    יחד עם כל חברי הסגל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן