ד"ר שלמה כרמל ז"ל

אבלים: אשתו, אחותו, ילדיו ונכדיו. ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 15.5.11, בשעה 15:00, בבית העלמין בזכרון יעקב. יושבים שבעה ברח' ברקת 7א', זכרון יעקב.

משפחת נתנזון, הדירקטוריון, מנהלי ועובדי ERN ישראל מנחמים את מר עפר כרמל, המנכ"ל והמשפחה על מות אביו.

6 Comments

  1. יוסי גרייצר

    תנחומי למשפחה לקרובים ולחברים, בצער ובכאב עמוק, על לכתו של חברי לספסל הלימודים, תש"ד-תשט"ו בגמנסיה ביאליק.

  2. אריה שפושניק - שפריר

    תנחומי הכנים לעדנה, לילדים, למשפחותיהם על פטירתו של שלמה, חברי למחזור כ'ה בגמנסיה ביאליק, חיפה ועוד על עבודתנו הרפואית במשך שנים. שלא תדעו עוד צער. יהיה זכרו ברוך.

  3. אריק שפריר

    בשנת 1956, היינו שלושה שהגענו לירושלים לבחינות הכניסה לפקולטה לרפואה. שלמה, מוטי גדלאון, ואנוכי.הצלחתי להתקבל לפקולטה ואילו שלמה ומוטיעשו זאת אחרי שירות צבאי. וגם הם הצליחו לממש חלום. והחלום, ללא ספק, גם הצביע על האישיות, על האופי, על אהבת האדם , על הרצון לטפל, לרפא, להקל,,,לעשות טוב. ושלמה היה טוב. טוב מאוד למטופליו. לעולם הנשים. למשפחות.ומידע אישי, הוא עבד קשה מאוד וכל כך עצוב, שאיננו איתנו היום. כי אנחנו שוב ביחד – החברים מהכתה. כי החברות דאז, היא החברות העמוקה והטובה.אני רואה זאת גם אצל אחרים. יהי זכרו ברוך. ותתנחם המשפחה בעובדה, ששלמה היה מה שהיה והשאיר מורשת טובה, במונחי הימים ההם, שכל כך מדברים אלינו. בני המחזור.

  4. ארז כרמל

    אבי ואני היינו חברים טובים בשנות התבגרותי ועד שעזבתי את הבית . ההומור המשותף . למרות שנותק ביננו הקשר שנים לפני מותו , אני מתגעגע אליו מאוד , מתגעגע לשנים הטובות של ילדותי כבנו הבכור . מצטער אני שלא היינו בקשר אחרי המריבה הארורה ההיא
    שמח אני בכל זאת שהיתה לי זכות להכיר את דמותו הססגונית ולהנות בחברתו בשנים הטובות.
    הוא חסר לי ולאחר שיצרתי עמו קשר שנים לאחר מותו ובקשתי וקיבלתי את סליחתו, אני
    מרגיש שאיך שהוא סגרתי מעגל .מדי פעם מבקש אני עצה ממנו ויודע שהוא שומר עלי
    אני שמח שזכרונו חזר להיות חם ואוהב כמו פעם . אהבתנו כך אמר מבצבצת ברגעי היום יום…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן