הרבנית אסתר דרעי ז"ל

משרד הפנים, סגן השר, המנהל הכללי, הנהלת המשרד והעובדים מנחמים את הרב אריה מכלוף דרעי, שר הפנים, על פטירת אמו.
ההלוויה התקיימה ביום ו' ה- 05.05.17, בית עלמין גבעת שאול הספרדי.
יושבים שבעה באולם בית הכנסת יחוה דעת, רחוב אגסי 1, הר נוף, ירושלים.

מרכז השלטון המקומי בישראל, שלמה דולברג, מנהל כללי, וחיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות ויו"ר מרכז השלטון המקומי, אבלים ומנחמים את אריה מכלוף דרעי, שר הפנים ומשפחתו על מות אמו.

סגן שר הפנים, מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה ועובדי הרשות מנחמים את אריה דרעי, שר הפנים, על פטירת אמו.

יושב ראש הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין, חברי הכנסת, חברי הכנסת לשעבר, עובדי הכנסת ואנשי משמר הכנסת מנחמים את השר אריה מכלוף דרעי והמשפחה על מות אמו.

 הקרן הקיימת לישראל, דני עטר, יושב ראש הדירקטוריון, חברי הדירקטוריון, ההנהלה והעובדים מנחמים את שלמה דרעי, סגן יו"ר הדרקטוריון, על מות אמו.

עיריית מעלה אדומים, בני כשריאל, ראש העיר, סגניו, חברי מועצת העיר, הנהלת העיריה והתושבים אבלים ומנחמים את אריה מכלוף דרעי, שר הפנים, על מות אמו.

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, המנהל הכללי, הנהלת המשרד והעובדים מנחמים את הרב אריה מכלוף דרעי, השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, על פטירת אמו.

תנועת ש"ס העולמית, חברי הכנסת, המנכ"ל, נציגי התנועה והפעילים מנחמים את הרב אריה דרעי, יו"ר תנועת ש"ס, שר הפנים והשר לפיתוח הנגב, הגליל והפריפריה, על פטירת אמו.

עיריית חיפה, יונה יהב, ראש העיר וחברי מועצת העיר מנחמים את הרב אריה דרעי, יו"ר תנועת ש"ס, שר הפנים והשר לפיתוח הנגב, הגליל והפריפריה, ומשפחתו על פטירת האם.

מועצת חכמי התורה בארץ ישראל מנחמים את הרב אריה דרעי על פטירת אמו.

העיר אלעד, ישראל פרוש, ראש העיר, צוריאל קריספל, סגן ראש העיר וחברי מועצת העיר מנחמים את הרב אריה דרעי, שר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, והמשפחה על פטירת האם.

עיריית בני ברק, חנוך זייברט, ראש העיר, אברהם רובינשטיין, ממלא מקום ראש העיר, אליהו דדון, סגן ראש העיר, סגני ראש העיר וחברי המועצה מנחמים את הרב אריה דרעי, שר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ויו"ר תנועת ש"ס העולמית, על פטירת אמו.

עיריית בית שמש, לשכת הדובר, משה אבוטבול, ראש העירייה וסגן יו"ר מרכז השלטון המקומי, מנחמים את הרב אריה דרעי, שר הפנים והשר לפיתוח הנגב, הגליל והפריפריה על פטירת אמו.

ארגון אחוד הצלה, משה טייטלבוים, מנכ"ל, אלי ביר, נשיא, ועדת ההלכה והמתנדבים אבלים ומנחמים את הרב אריה מכלוף דרעי, יו"ר תנועת ש"ס ושר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ואת רבי יהודה דרעי, רב העיר באר שבע, על פטירת יקירתם.
המנוחה הייתה אלמנתו של אליהו דרעי ז"ל.

מרכז המועצות האזוריות, עמיר ריטוב, יו"ר, וראשי המועצות האזוריות בישראל מנחמים את שר הפנים אריה מכלוף דרעי על מות אמו.

ראש הממשלה וממשלת ישראל מנחמים את אריה מכלוף דרעי, שר הפנים והשר לפיתוח הנגב והגליל, והמשפחה על מות אמו.

המועצה האזורית גזר, פטר וייס, ראש המועצה, נבחריה ועובדיה מנחמים את הרב אריה מכלוף דרעי, שר הפנים, על מות אמו.

עיריית אופקים, איציק דנינו, ראש העיר, סגני ראש העיר, חברי המועצה ותושבי אופקים מנחמים את חבר הכנסת אריה מכלוף דרעי, שר הפנים, על מות אמו.

פורום ה- 15, רון חולדאי, יו"ר הפורום וראש עיריית תל אביב יפו, עו"ד איתן אטיה, מנכ"ל הפורום וראשי הערים חברי הפורום מנחמים את הרב אריה מכלוף דרעי, שר הפנים, ומשפחתו על פטירת אמו.

מועצה אזורית תמר ודב ליטבינוף, ראש המועצה, מנחמים את אריה מכלוף דרעי, שר הפנים, על מות אמו.

מבצר התורה, רשת כוללי האברכים דחסידי צאנז, הרבנים, התלמידים, ההנהלה ואהרן הופמן מנחמים את רבי נסים דרעי, רב שכונת בית וגן, ראש כולל ומכון ראש פינה והרב אריה דרעי ומשפחתם על פטירת אם המשפחה.

עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, ראש העיר, יהודה עוביידי, סגן ראש העיר ויו"ר סיעת ש"ס, ממלא מקום ראש העיר, סגני ראש העיר וחברי המועצה מנחמים את הרב אריה דרעי, יו"ר תנועת ש"ס העולמית, שר הפנים והשר לפיתוח הנגב, הגליל והפריפריה, והמשפחה על פטירת האם.

קהילת קודש שובו בנים נחמת ציון דחסידי ברסלב, הרבנים, התלמידים, הנהלת המוסדות, כוללי האברכים, הישיבות, תלמוד התורה נחמת ציון, בתי המדרש, בית דין צדק, היכל הוראה, מפעלי חסד ובית ספר וסמינר לבנות מנחמים את הרב אריה מכלוף דרעי, שר הפנים, השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ויו"ר תנועת ש"ס העולמית ואת הרב יהודה דרעי, הרב הראשי של העיר באר שבע והמשפחה על פטירת האם.

העיר רחובות, רחמים מלול וחברי מועצת העיר מנחמים את רבי אריה דרעי, שר הפנים, השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ויו"ר תנועת ש"ס העולמית על פטירת אמו.

המועצה הדתית והרבנות הראשית באשדוד, הרבנים הראשיים: הרב יוסף שיינין והרב חיים פינטו, רבני השכונות, הרב עובדיה דהן, יו"ר המועצה הדתית וחברי המועצה, ההנהלה והעובדים מנחמים את הרב אריה דרעי, שר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, והמשפחה על פטירת אמו.

הנהלת רשת יש חסד מנחמת את הרב אריה מכלוף דרעי, שר הפנים והשר לפיתוח הנגב, הגליל והפריפריה, ומשפחתו על פטירת אמו.

עיריית מודיעין עילית ויעקב גוטרמן, ראש עיריית מודיעין עילית, מנחמים את הרב אריה מכלוף דרעי, יו"ר תנועת ש"ס, שר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה והגליל על פטירת אמו.

ארגון בית חם, אריה מונק, מנכ"ל, המטפלים והעובדים מנחמים את הרב אריה דרעי, שר הפנים והשר לפיתוח הנגב, הגליל והפריפריה על פטירת אמו.

עיריית קרית גת, אבירם דהרי, ראש העיר, חברי מועצת העיר, רבני העיר והתושבים מנחמים את הרב אריה דרעי, יו"ר תנועת ש"ס העולמית, שר הפנים והשר לפיתוח הנגב, הגליל והפריפריה, והמשפחה על פטירת האם.

חברה קדישא גחש"א תל אביב יפו והמחוז, עו"ד יעקב שינברג, יו"ר ההנהלה, אברהם מנלה, מנכ"ל ומיכאל פנחסי, מ"מ יו"ר ההנהלה מנחמים את הרב אריה דרעי והמשפחה על פטירת האם.

החברה למשק וכלכלה, אביקם בלר, מנכ"ל, חיים ביבס, יו"ר הדירקטוריון, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש העיר מודיעין מכבים רעות, הנהלת החברה למשק וכלכלה והעובדים מנחמים את שר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, הרב אריה דרעי ומשפחתו על מות האם.

מרים פיירברג איכר, ראש העיר נתניה, סגניה, חברי מועצת העיר, עובדי העירייה ותושבי העיר נתניה מנחמים את הרב אריה מכלוף דרעי, שר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, על פטירת אם המשפחה.

2 Comments

  1. דוד

    תנועת ש"ס – שמואל יוסף לסרי מנהל הלשכה הארצית לפניות הציבור וצוות הלשכה, מנחמים את הרב אריה דרעי, יו"ר תנועת ש"ס, שר הפנים והשר לפיתוח הנגב, הגליל והפריפריה, על פטירת אמו הרבנית אסתר דרעי ע"ה.

  2. דוד

    אל המעיין – משה אילוז מנכ"ל, נציגים, רבנים, מלמדים,, מנחמים את הרב אריה דרעי, יו"ר תנועת ש"ס, שר הפנים והשר לפיתוח הנגב, הגליל והפריפריה, על פטירת אמו הרבנית אסתר דרעי ע"ה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן