הרבנית הינדא רחל אלתר ז"ל

אבלים: משפחות: אלתר, ברין, בורז'יקובסקי, יוסקוביץ וגרינבוים.
ההלוויה תצא ביום ב' ה- 05.02.18, בשעה 12.30, מבית המנוחה, רחוב מנחת יצחק 19, ירושלים, תעבור דרך סמינר גור ובית המדרש גור ברחוב ירמיהו, בדרכה אל בית עלמין סנהדריה.
יושבים שבעה בבית המנוחה, רחוב מנחת יצחק 19, קומה ג', בין השעות 10.00 – 13.00, 17.00 – 22.00.
המנוחה הייתה אשתו של רבי דניאל חיים שליט"א, בתו של רבי שאול בורז'יקובסקי שליט"א.

סמינר בית יעקב גור ירושלים, ההנהלה, המורות והתלמידות אבלים ומנחמים את בנותיה בוגרות הסמינר, אסתר, רבקה ושרה תלמידות הסמינר, חמותה הרבנית ציפורה אלתר, אמה מאשר בורז'יקובסקי ומשפחתה על פטירת יקירתם, מחנכת בסמינר.

כולל גדיל תורה אשדוד, ראש הכולל ואברכי הכולל אבלים ומנחמים את בנה אברהם מרדכי, מורה בבית המדרש, את בעלה דניאל חיים ואת משפחתה על פטירת יקירתם.

איחוד מוסדות גור בארץ ישראל ובית המדרש והמרכז העולמי של חסידי גור אבלים ומנחמים את חמותה הרבנית צפורה אלתר, בעלה רבי דניאל חיים אלתר, בניה אברהם מרדכי ויהודה אריה לייב, אביה שאול בורזיקובסקי והמשפחה, על פטירת יקירתם.

בית המדרש הגדול קהל חסידים, המתפללים והלומדים מנחמים את רבי דניאל חיים אלתר, מורה ורב בבית המדרש ומשפחתו על פטירת רעייתו.

בית החסידים דגור אור ישראל וחברי השטיבל מנחמים את הרב דניאל חיים אלתר ומשפחתו על פטירת יקירתם.

סמינר בית יעקב גור ירושלים מודיע כי במלאות שבעה לפטירת יקירתם, מחנכת בסמינר, יתקיים כנס התעוררות ביום ב' ה- 12.02.18, בשעה 20.00, באולם הסמינר, רחוב ירמיהו 24, ירושלים. ישאו דברים: נציגי המשפחה ונציגי הסמינר.

בית דין צדק ובית הוראה לדיני ממונות הישר והטוב, אבות בין הדין, הדיינים ומשפחת קליין מנחמים את רבי משה בצלאל בורז'יקובסקי על פטירת בתו ואת רבי דניאל חיים אלתר על פטירת רעייתו ואת המשפחה על פטירת יקירתם.

סמינר גור אשדוד, ההנהלה, המורות והתלמידות אבלים ומנחמים את חמותה הרבנית ציפורה אלתר, את אמה המחנכת גב' בורז'יקובסקי, אחיותיה והמשפחה על פטירת יקירתם.

מתפללי בית החסידים דגור אשדוד מנחמים את רבי דניאל חיים אלתר, מורה בבית החסידים, בנו אברהם מרדכי אלתר, ממתפללי בית החסידים והמשפחה על פטירת יקירתם.

הידידים מתפללי בית החסידים דגור מלבורן מנחמים את רבי דניאל חיים אלתר ומשפחתו על פטירת הרעיה והאם ומנחמים  את אבי המנוחה שאול בורז'יקובסקי ומשפחתו על פטירת בתו.

תנועת היכלי ענ"ג, ההנהלה, הרכזות, המדריכות והחניכות מהסניפים אשדוד רובע ז', אשדוד רובע ח', אידיש, בית שמש, בית שמש אידיש, בני ברק, חיפה, חצור, ירושלים, דרום, פתח תקווה, קריית גת, רמות ותל אביב מנחמות את המחנכת מאשה בורז'יקובסקי, מזכ"ל תנועת היכלי ענ"ג, ומשפחתה על פטירת בתה.

בית הספר החסידי בית יעקב, ההנהלה, המורות, המזכירות והבוגרות מנחמים את חמותה הרבנית ציפורה אלתר, אמה מאשר בורז'יקובסקי, בנותיה שבי, תלמידת הסמינר, אסתי, רבקי ושרי, בוגרות הסמינר, והמשפחה על פטירת יקירתם.

One comment

  1. ציפי אירנשטיין

    רחלי הייתה בין הנשים המיוחדות שהכרתי במשך 19 שנות חיי הרצופות ניסים ונפלאות מאת הבורא אך גם
    לא מעט סבל וקושי שאין לתאר וקשה לשער כמו שכתבתי אני בת 19 שנים והספקתי לעבור בגיל תשע וגם בגיל 14 דימום מוחי כבד ביותר זאת אומרת שכלי דם התפוצץ בראשי ודימם לאיזור האחראי על הראיה ב"ה הראיה לא נפגעה
    ואת אותו הסיפור עברתי גם בגיל 15 לפני עלותי לתיכון גור ירושליים בו הרבנית רחלי אלתר הייתה מורה
    בט אדר הייתי אמורה לעבור ניתוח מסובך בעל שמונה שעות בית החולים הדסה ורציתי לקבל ברכה מהרבנית מגור
    תליט"א והיה נראה לי שהמורה רחלי היא המלוה של הרבנית ואליה צריך לגשת וניגשת ושאלתיה האם היא המלוה
    של הרבנית והיא עונה לי "לא, אני רחלי אלתר מה את צריכה מהרבנית?" עניתי לה שאני רוצה לקבל ברכה מהרבנית לפני הניתוח, היא ענתה לי בהנהון קצר והמשיכה לדרכה וגם אני, נבוכה במקצת המשכתי לדרכי.
    אני יושבת בשיעור מהורהרת ולפתע דפיקות על הדלת הייתה זו המנהלת תחי' היא נכנסה לכיתה וביקשה אותי. יצאתי
    והמנהלת אומרת לי:'ציפי רחלי אלתר ניגשה אלי ואמרה לי שאת רןצה להתברך מפי הרבנית', הסמקתי, 'לא התכוונתי ברצינות' אני אומרת לה וכולי מבוישת והמנהלת אומרת לי 'לא ציפי,זה מאד לגיטימי ומובן שיעור הבא תבואי לחדרי ואני והרבנית נהיה שם ונחכה לך'.
    השיעור הבא הגיע אבל אני לא יצאתי ,התביישתי הייתי סה"כ ילדה קטנה וגם די חדשה במוסד בו אני לומדת
    שיעור אח"כ דפיקות על הדלת והמורה אלתר ניצבת בפתח ומסמנת לי לצאת אני יוצאת מבוישת והיא שואלת אותי 'צפי נכנסת'. ואני כמובן עונה לה שלא כי התביישתי ועל פניה של הרבנית עולות מבע של אהדה והבנה והיא אומרת לי בחום:"חבל שלא ניכנסת אבל אני מבינה שהתביישת ובכל אופן גם אני יברך אותך שהכל יעבור בקלות ובשלום
    ומשם תצאי רק בריאה שמחה לחיים מאושרים".
    'תודה',אמרתי לה בהתרגשות ודמעות חמות בעיני
    נכון שלא רק בזכות ברכתה של הרבנית יצאתי בריאה ושלמה וכיום אני כבר נשואה באושר
    אלא גם בזכות תפילתם של כל מי שהעתיר וביקש עבורי
    אבל היחס האישי והדאגה הכנה שלה אלי הרי היא בכלל לא מורה שלי היא מורה בכיתות הגבוהות ואני רק בשנתי הראשונה לתיכון
    אני מחכה בכיליון לביאת משיח כדי שנזכה לראות את כל הקרובים והיקרים לנו
    צ.א.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן