השופט תא"ל מאיר שמגר ז"ל Meir Shamgar

אבלים: רעייתו: מיכל, ילדיו: ענת, רם ודן ומשפחותיהם.
ארונו יוצב למעבר הציבור ביום ג' ה- 22.10.19, בין השעות 10.30 – 13.00, בבית המשפט העליון. בשעה 14.00 יתקיים טקס פרידה.
ההלוויה תתקיים בחוג המשפחה, ביום ג' ה- 22.10.19, בשעה 16.00, בית עלמין הר המנוחות, ירושלים.
יושבים שבעה בבית בנו, רחוב אופיר 20, תל אביב, החל מיום ד' ה- 23.10.19, בין השעות 10.00 – 14.00, 16.00 – 21.00.

מפעל הפיס, יו"ר וחברי הדירקטוריון, יו"ר וחברי המועצה הציבורית המייעצת אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, נשיא בית המשפט העליון בדימוס.

האוניברסיטה העברית בירושלים, הפקולטה למשפטים, פרופ' אשר כהן, נשיא, ודניאל שלזינגר, יו"ר חבר הנאמנים, אבלים ומנחמים את משפחת שמגר על פטירת יקירם, ד"ר לשם כבוד של האוניברסיטה ונשיא בית המשפט העליון.

מוסדות בן גוריון אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, לשעבר נשיא בית המשפט העליון, חתן פרס בן גוריון לשנת תשנ"ח-1997.

המרכז למשפט שיתופי וטיפולי בבית הספר למשפטים ע"ש שטריקס, המכללה למינהל, ד"ר קרני פרלמן, עו"ד איתי קריידן, הנהלת המרכז וסגל בית הספר מנחמים את השופטת בדימוס מיכל רובינשטיין שמגר, חברת הוועד המנהל של המרכז, ומשפחתה על מות יקירם, נשיא בית המשפט העליון בדימוס.

האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים, עו"ד אמינה הריס, יו"ר חבר הנאמנים, פרופ' ינעם ליף, נשיא האקדמיה, עו"ד יאיר גרין, יו"ר הוועד המנהל ואורי נוימן, מנכ"ל האקדמיה, אבלים ומנחמים את ענת שמגר, חברת הסגל, על מות אביה, נשיא בית המשפט העליון לשעבר ואוהב מוסיקה.

משפחת רוטשילד, נאמני קרן רוטשילד והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, נשיא בית המשפט העליון בדימוס שהוביל את פרוייקט בניין בית המשפט העליון בירושלים.

נגידת האוניברסיטה הפתוחה, חברי המועצה, יו"ר הוועד המנהל, נשיאת האוניברסיטה, ההנהלה והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, חבר מועצת האוניברסיטה מיום היווסדה ועמית כבוד של האוניברסיטה.

נגיד בנק ישראל, הוועדה המוניטרית והמועצה המינהלית, ההנהלה והעובדים מנחמים את המשפחה על מות יקירם, נשיא בית המשפט העליון בדימוס.

משרד בטולצ'ינסקי שטרן מרציאנו כהן לויצקי ושות' מנחם את ענת, רם, דן ודורון על פטירת יקירם, נשיא בית המשפט העליון בדימוס.

צוות ארגון גמלאי צה"ל (ע.ר.) אבל ומנחם את המשפחה על מות יקירם.
המנוח שירת בפרקליטות הצבאית והיה תושב ירושלים.

הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה תל אביב ואגודת ידידי הקונסרבטוריון מנחמים את השופטת בדימוס מיכל רובינשטיין שמגר, יו"ר אגודת ידידי הקונסרבטוריון, ומשפחתה על מות יקירם, נשיא בית המשפט העליון בדימוס.

המשכן לבוררות ופתרון סכסוכים מנחם את מיכל והמשפחה על פטירת יקירם, נשיא בית המשפט העליון בדימוס.

החברים: עדנה ארבל, אורקה אייל, אירן ויואל אנגל, תיאודור אור, חיה אמיתי, אירית ברנוביץ, אליקה ואהרון ברק, אנני ואמנון ברמן, תמי ברלינר, בילהה ויוסי גילאור, נעמי ויוסי גרנות, ליאנה ויוסי גרוס, תמי ורוני גולדברג, רינה ויצחק זמיר, חווה וייס, שרה ודרור חריש, טלי כהנא, ניצה ודן כהן, טובה ויהודה כהן, ציפה ואריק כרמון, כרמלה כרמי, דליה מלמד, בת עמי ושמחה סדן, עופרה צ'רניאק, אתי ומאיר קובו, עדנה קפלן הגלר, ציפי ופיני רובין, אילנה שגיא, יהודית ומיקי שפיגלמן, רותי ושמואל שפיגלר ורותי ושלמה שרון אבלים ומנחמים את מיכל ומשפחתה על פטירת יקירם, נשיא בית המשפט העליון בדימוס.

צוות המכון הישראלי לדמוקרטיה, אמיר אלשטיין, יו"ר הוועד המנהל, ויוחנן פלסנר, נשיא המכון, מנחמים את משפחת שמגר על פטירת יקירם, נשיא בית המשפט העליון בדימוס אשר הוביל את מתווה חוקה בהסכמה מטעם המכון.

מרכז מורשת מנחם בגין אבל על מותו של נשיא בית המשפט העליון לשעבר, לוחם הארגון הצבאי הלאומי, אסיר ציון בגולת אפריקה ומעמודי התווך של המשפט הישראלי.

משרד המשפטים, שר המשפטים, היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה, ממלאת מקום המנהל הכללי והעובדות והעובדים במשרד המשפטים אבלים ומנחמים את משפחת שמגר על פטירת יקירם, הנשיא לשעבר של בית המשפט העליון והיועץ המשפטי לממשלה לשעבר.

The Genesis Prize Foundation, Stan Polovets, Co-Founder and Chairman, Isaac Herzog, Chairman of the Executive The Jewish Agency for Israel, and Natan Sharansky, Chairman of the Advisory Board, mourn the passing of Founding Member of the Genesis Prize Committee and extend their condolences to his wife Michal Rubinstein Shamgar, his children, and his grandchildren.
The deceased was Military Advocate General and Brigadier General in the IDF, Attorney General of Israel and President of the Israeli Supreme Court.

החברים, השותפים וצוות משרד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות' מנחמים את דן שמגר והמשפחה על מות אביו.

הרשות השופטת אבלה על פטירתו של נשיא בית המשפט העליון בדימוס שהלך לעולמו ביום ו' ה- 18.10.19, והוא בן 94.

החברים והשותפים בקבוצת ויולה מנחמים את דן שמגר, שותף בקבוצה, ומשפחתו על פטירת יקירם, נשיא בית המשפט העליון לשעבר.

הרשות השופטת, נשיאת בית המשפט העליון, מנהל בתי המשפט, נשיאי, שופטי ועובדי מערכת בתי המשפט מנחמים את רעייתו, השופטת בדימוס מיכל רובינשטיין, סגנית נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, ומשפחתו על מות יקירם, נשיא בית המשפט העליון בדימוס.

ראש הממשלה וממשלת ישראל אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, לשעבר נשיא בית המשפט העליון, הפרקליט הצבאי הראשי והיועץ המשפטי לממשלה.

מרכז יצחק רבין, דליה רבין ועובדי המרכז מנחמים את משפחת שמגר על פטירת יקירם, נשיא בית המשפט העליון בדימוס.

הידידים מירי ומירון אורן מנחמים את מיכל והמשפחה על פטירת יקירם.

משפחת שמגר מודה לכל המנחמים.

המשפחה מתגעגעת במלאות שנה לפטירת יקירם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן