יעל הרוסי ז"ל

המשפחה אבלה.
ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 11.02.19, בשעה 13.00, בית עלמין הרצליה החדש, גליל ים.
יושבים שבעה בבית משפחת הרוסי, רחוב יהודה הלוי 28, דירה 5, הרצליה, בימים ג'-ה' ה-12-14.02.17.
המנוחה הייתה בתם של חנה ועמנואל ז"ל.

8 Comments

  1. דסי אפרתי

    יעל הייתה ידידתי מזה 50 שנים, הודות לחברותינו המשותפות, בנות כיתתה, זהבה לינדנר-פודולי ורוחלה שטיינברג-נחמקין.
    יעל הייתה אשה חכמה וידענית, מתעניינת וסקרנית. אצורה ורגועה. נעימת הליכות.
    אזכור אותה בחיבה רבה. משתתפת בצערכם מעומק לבי, דסי אפרתי

  2. מרגלית מנדלסון

    הכרתי את יעל בסיביר, כששתינו לימדנו באחד הסמינרים שנערכו שם בשנות התשעים להכשרת מורים להוראת עברית. מאז, נפשגנו פעמים ספורות ובעיקר התכתבנו, תמיד לעומק, מתוך מודעות שדי לחכימא ברמיזא, והרמיזות היו מלוות בהומור משובח. בעלת מוח מבריק ושנון, ולב רך וכמיה. אוהבת עד כלות את בני משפחתה ואת כל מי שנקרה בדרכה וממנו למדה או התבשמה מחוכמתו, או שאיתו נהנתה מתענוגות השולחן הזה. היא ששה לסייע לזולת ובזה למותרות באותה מידה מופלגת שבה העריצה אמנים, סופרים ומשוררים טובים. אכן, זכות גדולה הייתה להיות במחיצתה המיטיבה. זכרך אוצר הוא לי, יעל. תודה. מרגלית

  3. תמר שילה

    נדהמתי לקרוא על מותה של יעל. מאז פרישתי ממשרד החינוך לא היינו בקשר אבל אז, במזכירות הפדגוגית, היא מפמ"ר לרוסית ואני לתנ"כ בחינוך הממלכתי, היינו מיודדות והיו לנו הרבה שיחות על "העולם ואשתו"…. והרבה הסכמות על ארועים, אנשים, מהלכים בכלל ובעניני עבודה. היא היתה בעלת שכל חריף ולשון קולעת וחוש הומור. את כולם אהבתי. גם את צניעותה ופשטותה. היתה לה נפש מרדנית ואתגרה את הסובבים אותה. אינני יודעת מה היו חייה מאז, אבל אין לי ספק שהיא נפטרה מוקדם מידי.
    תודה שנתתם לי אפשרות לכתוב. עצוב, תמי שילה

  4. לאה פוקס

    פגשתי את יעל מספר פעמים בהרצאות שבקשתי ממנה לתת למורים. הבקיאות שלה בספרות, החשיבה האנליטית, הרהיטות והצניעות קנו את לב כולנו. יהי זכרה ברוך.

  5. אורנה

    הצטערתי לקרוא על פטירתה, הייתה מורתי לסיפרות בבית הספר דנציגר בקרית שמונה וחיבבתי אותה מאד, אורנה סנדלר-איתן

  6. רחל פרומן קומלוש

    זכיתי ללמוד אצל יעל הרוסי באוניברסיטת חיפה.אהבתי אותה.היא הזכירה לי מצד אחד את העולם של פעם.עולם של תרבות וצניעות.היה לה הומור וטוב ליבה ויושרה ניכר בה.רק השבוע נודע לי על מותה .הופתעתי והתעצבתי מאד.יהי זכרה ברוך.עומדת מול עיני ממש כמו אז.

  7. מיכאל ביין

    עצוב מאד לשמוע, יעל היתה חברת ילדות שלי, ומשפחת הרוסי תמיד ידידה קרובה למשפחתנו. כה חבל שנפטרה מוקדם. למרות המרחק שמרנו קשר במשך השנים. תמיד נהנתי לשוחח אתה, מבריקה וחכמה היתה. חבל שאיננה עוד.

  8. משה בניסטי

    הצטערתי לקרוא שהיא נפטרה .
    המורה יעל הרוסי הייתה מורה שלי בבית הספר האזורי מבועים והיא הייתה המורה האהובה עלי אז בשנות השישים.
    תהיה נשמתה צרורה בצרור החיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן