יצחק (איציק ויס) לבנת ז"ל

אבלים: אשתו: אילנה, ילדיו: דורון ומריאן, רזי וזהר, עדי ותמי, דפנה ועופר, נכדיו: נעמי, רע, ירדן ובארי, דוד, עמרי, ניצן ונטע, נוגה, יואב, יעל ותומר, ניניו: יהונתן, עילאי, מיכה ובועז ואלון, המטפל: Noel.
ההלוויה תתקיים ביום ג' ה- 28.03.17, בשעה 17.00, בית עלמין קיבוץ גבעת השלושה.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב החבצלת 6, קיראון, בין השעות 09.00 – 13.00, 16.00 – 21.00.
המנוח היה ניצול שואה, מעפיל, ממקימי צה"ל וחיל הקשר וממפקדיו וממייסדי חברת תעבורה.

אוניברסיטת חיפה, הנהלת האוניברסיטה וסגל התכנית הבינלאומית בלימודי שואה ע"ש ויס-לבנת ותלמידי התכנית אבלים ומנחמים את רעייתו אילנה וילדיו: דורון, חבר בחבר הנאמנים וד"ר לשם כבוד של האוניברסיטה, עדי, רזי ודנה על פטירת יקירם.

חברת תעבורה אבלה ומנחמת את המשפחה על פטירת יקירם, מבעליה של החברה ומנהלה שנים רבות.

המכללה האקדמית ספיר, גלעד שר, יו"ר, עמרי ידלין, נשיא, אורנה גיגי, מנכ"לית, חבר הנאמנים, הוועד המנהל והנהלת המכללה מנחמים את דורון לבנת, ידיד המכללה וחבר בחבר הנאמנים, על מות אביו.

המכללה האקדמית ספיר, הסטודנטים, העובדים והמרצים מנחמים את דורון לבנת, ידיד המכללה וחבר חבר הנאמנים על מות אביו.

3 Comments

  1. שרית ליברמן

    משתתפת בצער המשפחה. שלא תדעו דאבה עוד.
    עובדת חברת תעבורה אחזקות בע"מ

    לפני כשנה-שנתיים כבת למשפחה יוצאת זקרפטיה זכיתי להיות בהסרת הלוט בו נחשפה האנדרטה לזכר השואה בנוכחות יצחק לבנת ז"ל ושגריר הונגריה בישראל ביער בן שמן. מעמד מרגש ביותר.
    אז תודה. ועכשיו פעמיים בשנה נעמוד ליד האנדרטה וניזכר. ניזכר באיש שהיית. בצניעות והענווה.
    יהי זכרך ברוך

  2. אילה לרנר

    "חבל על דאבדין ואינם משתכחין" הצטערתי מאד לשמוע על פטירתו של יצחק. הוא היה חבר ילדותו. ובן גילו של אבי צבי אלימלך (מיקלוש) פרידמן. גדלו יחד בסעיילש.אבי נפטר לפני כמעט 5 שנים. ביקרתי אותו לאחר פטירת אבי כדי לשמוע קצת על ילדותם. יצא מכליו כדי לספר ואף העניק לי את הספר על סעיילש שהוציא. תנחומים לאביבה היקרה ולילדים. שלא תדעו מצער. אילה לרנר

  3. דורון מילר

    לאילנה, דורון​, רזי, עדי ודנה ויתר בני המשפחה. קבלו את תנחומי על מותו של אדם יקר שלמדתי ממנו פרק חשוב בהלכות עולם. מי יתן ולא תדעו עוד צער.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן