לוי יצחק רחמני (דרברמדיקר) ז"ל

אבלים: אשתו: יהודית רחמני, ילדיו: נחמה ורפאל סברון, הרב שחר וטל רחמני, נגה ודבי רחמני, נכדיו וניניו.
ההלוויה התקיימה ביום ו' ה- 19.06.20, בירושלים.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב פומבדיתא 18, קומה 4, תל אביב, בימים א',ב',ד ה- 21 ,22 ,24.06.20, עד השעה 21.30 וביום ג' ה- 23.06.20 עד השעה 13.00. הרב שחר ישב בביתו, רחוב עמרם גאון 10, ירושלים, בימים ג' ו- ד' ה- 23-24.06.20.
המנוח היה בנו של שלמה זלמן דרברמדיקר ז"ל.

יפה ומנחם גושן, משפחות גושן וטנצר והעובדים במשרד עו"ד גושן טנצר מנחמים את יהודית רחמני, הילדים ומשפחות רחמני וסברון על פטירת ראש המשפחה, נשיא, בעלים ומייסד קבוצת איילון.

קבוצת איילון, הדירקטוריונים, המנהלים והעובדים בחברות: איילון אחזקות, איילון חברה לביטוח, הכי בריא ואיילון נאמנים אבלים על פטירתו של נשיא, בעלים ומייסד קבוצת איילון.

עמותת לב אוהב למען ילדים ונוער בסיכון בישראל מנחמת את נגה רחמני והמשפחה על מות אב המשפחה.

יובל, האנסמבל הישראלי לחזנות ומוסיקה יהודית, שמעון הייבלום, יו"ר, אופיר סובול, מנהל מוסיקלי ומנצח, ההנהלה ומקהלת חזנים יובל אבלים ומנחמים את אלמנתו יהודית והמשפחה על פטירת יקירם, יקיר יובל.

אוניברסיטת בר אילן, חבר הנאמנים והקתדרה לחקר החסידות ע"ש לוי יצחק מברדיטשב אבלים ומנחמים את רעייתו יהודית ומשפחתו על פטירת יקירם, בעל תואר דוקטור לשם כבור של האוניברסיטה, ידיד האוניברסיטה ומייסד הקתדרה.

איגוד חברות הביטוח בישראל (ע"ר) והתאחדות חברות לביטוח חיים בע"מ מנחמים את משפחת רחמני על מות אבי המשפחה, בעל השליטה והמייסד של קבוצת הביטוח איילון.

עיתים סוכנויות לביטוח מנחמות את משפחת רחמני על פטירת יקירם, בעליה של החברה.

העיר חיפה, ד"ר עינת קליש רותם, ראש העיר חיפה, רוני בן חיים, גזבר העירייה והנהלת העירייה מנחמים את יהודית רחמני והילדים על מות ראש המשפחה, נשיא, בעלים ומייסד של קבוצת איילון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן