מיכה (מימי) עתידיה ז"ל

מושב עין יהב אבל ומנחם את דליה, אייר, עומר, מיכל, יסמין והמשפחה על מות יקירם, חבר המושב.
ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 15.01.18, בשעה 15.00, בית עלמין מושב עין יהב.
יושבים שבעה בבית המנוח, משק 61, מושב עין יהב.

חברת ביו בי שדה אליהו בע"מ מנחמת את משפחת עתידיה על מות יקירם.

17 Comments

  1. שיר

    זכיתי להכיר את מימי שהיה מגיע עם ארגזים מלאים בכל טוב לאמא שלי אלמנת צה"ל. לפני כמה שבועות, זכיתי לטעום תמר שקבלה משפחה של חברה ממנו (בשל אותן נסיבות), הטעם המתוק של התמר הוא מזכרת שאשא עימי מהאיש רחב הלב והאהוב הזה.

    • פרבר יוסף

      8היתוודאתי לאישיותו הנעלה ללא גבולות של מימי(מיכה)עתידייה ז"ל בתוכנית הרדיו בגלי צהל "גאון ברדיו"מלח הארץ במלוא הדרו,הייתי מאושר באם ניתן הייה לקחת את סיפור חייו ולמנף אותו בדרך מכובדת כמו אלה הם חייך בטלוויזייה או כל המלצה אחרת על מנת שישמש מודל לחיקוי לכל הדורות הבאים של עם ישראל במדינת ישראל.

  2. עקיבא שבת שלומית

    מימי! אדם יקר שהכרתי מחבר שזכה ומימי היה "המדריך" שלו בקייטנת משפחות שכולות בקרן הצנחנים.. כשהכרנו סיפרתי לו שאני לומד בדימונה בישיבה תיכונית וכך 4 פעמים כשהיה צריך לצאת לאזכרות היינו באים לתת יד ולהנות איזה יומיים במשק ולזכות להיות במחיצתו של איש אשכולות שדאג לנו כמו אבא וכמובן לחזור עם כמה ארגזים של מלון ואבטיח לחברים .. עקיבא שבת שלומית.

  3. דוד וגשל

    הצטערתי לשמוע על פטירתו של מימי זל.זכיתי להכיר אותו בשרות מילואים במשך מספר שנים ובמשך עבודתי כמוביל דשן לעין יהב.תמיד שמח לעזור וברוח טובה.
    שלא תדעו עוד צער.יהי זכרו ברוך.
    דוד וגשל עין צורים.

  4. הדסה

    מה אפשר להגיד על אדם כל כך מיוחד ויקר. התאלמנתי כשהייתי בהריון. ילדתי ואחרי כמה חודשים הגעתי לקיטנה של קרן הצנחנים. מימי, כמו סבא טוב, לקח את התינוק שלי, עירסל אותו שר לו שירים וטיפל בו מא' עד ת'. הגדולים שלי זכו לאימוץ קרוב וכשרק רצו, נסעו לעין יהב לעבוד קצת בחממות ובעיקר לנסוע בטרקטורון או בג'יפ של מימי. הילדים ואני הרגשנו שהוא חלק מהמשפחה.
    מימי הגיע לכל אזכרה שלנו למרות המרחק, עם ארגזים מלאים בכל טוב.לפני ראש השנה הביא את התמרים הכי מתוקים בעולם, ואני לא מגזימה, וכל המשפחה חיכתה לבואו. הפשטות שלו והערכיות שלו, וכמובן החסד העצום שלו באו לידי ביטוי בכל אורחותיו והיו עיקר הוויתו. נתגעגע מאד לחיוך החם שלו, לעיניים הטובות שלו, ללב הענק שלו. איבדנו אבא.

  5. הדסה רואה

    שמי הדסה רואה, אלמנתו של אל"מ דרור וינברג הי"ד שנהרג בציר המתפללים בחברון לפני 15 שנה. ילדינו הם יואב, יעל, איתן, ישי, אורי ודרור נחמיה. אנחנו גרים בכוכב יעקב. מימי היה בשבילנו מלאך טוב שתמיד הופיע עם חיוך חם והקרין כל כך הרבה טוב. ציפינו לבואו ונתגעגע אליו מאד!

  6. גדליה גינזבורג . אלון שבות, גוש עציון

    פעם שמעתי מהרב דב ביגון ממכון מאיר (אנחנו חברים עוד מזמן השרות ב"סדיר") שמימי שלח לו גלויה בניסוח הבא: " החלטתי לשמור שבת, ומאז הפלפלים שלי הכי יפים במושב"…..
    יהי זכרו ברוך.

  7. רמי אגמון נשוי לאורלי ואבא ל 3 בנים

    לא זכיתי להכיר את מימי כאשר היה בחיים כעת בעקבות שידור בתוכנית של סיון רהב ובעלה ידידה מאיר שקרא פוסט מצמרר ומרגש שגרם לי לחשוב טוב ולבין ולדעת שהיה אדם שחי בפשטות הרבה לעסוק חסד והתנהל באמת טהורה . 0 מה שממש לא אופייני לנו בישראל 2018 .
    קראתי כעת את מה שכתוב עליו ואת פועלו למען אלמנות ויתומים של חטיבת הצנחנים .
    אני מלא התפעלות על אדם חכם עם לב ענק שלא נתן לחושך להשפיע לרעה עליו וידע להיות בעשייה ציונית שהאיר ב אור יקרות שמגרש ציניות וחושך .
    אני הייתי מאד רוצה להכיר את המשפחה הזאת שבה גדל ואת המשפחה שגידל .
    אני חושב שמיכה הוא דמות שילדים בבית ספר חייבים ללמוד עליו ולכן בקשתי מאשתי שהיא מורה ביסודי שתספר עליו כבר בתחילת השבוע לילדים בכיתה .
    אני מרגיש חייב לאדם כזה שפעל וגרם לארץ ישראל להיות מקום יותר טוב .
    בטוח אני שהוא התקבל באהבה גדולה וזוכה להיות ליד כסא הכבוד של הקדוש ברוך הוא התגמות הטוב האמת הרעות והחסד.
    יהי זכרו ברוך

  8. לוי-אייל רותי

    מימי היקר היה מלאך שהילך בתוכנו. איש מדהים עם לב ענק ונתינה אין סופית. חקלאי בכל רמ"ח אבריו,צנוע עם פנים שזופות ומחוייכות שמצא שפה משותפת עם קטנים וגדולים.
    את יבולי השדה שגידל לתפארת כמו לדוגמא עגבניות,פלפלים, מלוני חורף, אבטיחים תוצרת מופלאה עסיסית וטעימה ארז בקרטונים ואיתם הצפין לישובים שונים ברחבי הארץ וחילק למשפחות שכולות של חטיבת הצנחנים.
    אנחנו הכרנו את מימי באמצעות בתו אייר קשר שהתפתח לידידות רבת שנים. אומנם אנחנו משתייכים ל'גולני' אך מימי הוסיף אותנו לרשימת המשפחות שזכו להנות מתוצרתו.
    בכל ערב ראש השנה מימי הגיע לביתנו בירושלים ובנוסף לירקות המובחרים שלו הביא עמו תמרים, תמרי מג'הול שכמותם לא טעמנו בשום מקום גדולים, עסיסיים ומתוקים להפליא. מימי סיפר לנו כי התמרים אינם למכירה וכי הוא מדלל אותם בשלב מסויים כדי שיגדלו למימדים ולאיכות ששאף והוא הצליח ובגדול. 'מי שלא טעם מהתמרים של מימי לא טעם תמרים מימיו'.
    אהבנו את המפגשים איתו בסלון ביתינו. השיחות איתו נסובו סביב המשפחה בעיקר הילדים והנכדים שכה אהב וכמובן גם על יבולי השדה ועל כל מיני נושאים שונים. איש נעים, חכם, קשוב, רגיש ואיכפתי.
    מימי אהוב ויקר תחסר מאוד למשפחתך היקרה לדליה, אייר,עומר,יסמין ומיכל ולשבט היפייפה שאתה ודליה הקמתם אבל גם אנחנו מרגישים שהתייתמנו. תחסר לנו מאוד.

  9. רמי אגמון

    אני פשוט מתרגש
    לקרוא על אדם נעלה ,ישר ,הגון ורגיש שפעל והקדיש את הכשרון שלו את זמנו לאנשים שנתנו את את היקר להם מכל הטוב שהיה לו בנשמה .
    הייתי כל כך רוצה להכיר אדם כזה .
    הוא אור גדול אני בטוח שנשמתו עדן עלתה עד כסא הכבוד .
    בימים קשים של רוח רעה שנושבת במדינה שלנו ביחס לרמת מוסר וכבוד מימי הוא בבחינת לפיד שצריך ללמוד את דמותו ופועלו בבתי ספר .
    שתלמיד ירצה לשאוף להיות מימי עתדיה .
    בני משפחתו היו גאים שממקור כזה ענק אתם באתם
    יהיה זכרון של מי י עתדיה ברוך

  10. יצחק נוימן

    שלום .

    אני יצחק נוימן מקדומים ומירושלים .

    פגשתי את מיכה ז"ל באזכרות ל קרובי אל"מ דרור וינברג הי"ד בבית העלמין בכפר סבא . הוא היה
    מגיע עם תוצרת חקלאית מובחרת ומחלק למשפחות השכולות . כשניסיתי לברר איתו מיהו ומה טיבו –
    בצניעותו המופלגת התחמק מכל זר ותהילה שהיו מגיעים לו . יהי זכרו ברוך ויבורך על הענף המשפחתי המפואר שהשאיר אחריו במרחבי ארצנו הקדושה .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן