מנשה בנימין שרפסקי ז"ל, אחיעזר (אחי) ומיכל שרפסקי ז"ל

במלאות עשרים ואחת שנים למותו של מנשה בנימין שרפסקי ו-40 שנים למותם של אחיעזר (אחי) וביתו מיכל שרפסקי, המשפחה זוכרת בערגה ובאהבה.

במלאות עשרים ושתיים שנים למותו של מנשה בנימין שרפסקי וארבעים ואחת שנים למותם של אחיעזר (אחי) וביתו מיכל שרפסקי, המשפחה זוכרת בערגה ובאהבה.

במלאות שלושים וארבע שנים למותו של מנשה בנימין שרפסקי וחמישים ושלוש שנים למותם של אחיעזר (אחי) וביתו מיכל שרפסקי, המשפחה זוכרת בערגה ובאהבה.

11 Comments

  1. המשפחה

    במלאות עשרים ושלוש שנים לפטירתו של יקירנו מנשה בנימין שרפסקי וארבעים ושתיים שנים לפטירתם של יקירינו אחיעזר (אחי) ובתו מיכל שרפסקי, אנו זוכרים בערגה ובאהבה.

  2. המשפחה

    במלאות עשרים וארבע שנים לפטירתו של יקירנו מנשה בנימין שרפסקי וארבעים ושלוש שנים לפטירתם של יקירינו אחיעזר (אחי) ובתו מיכל שרפסקי, אנו זוכרים בערגה ובאהבה.

  3. המשפחה

    במלאות עשרים וחמש שנים לפטירתו של יקירנו מנשה בנימין שרפסקי וארבעים וארבע שנים לפטירתם של יקירינו אחיעזר (אחי) ובתו מיכל שרפסקי, אנו זוכרים בערגה ובאהבה.

  4. המשפחה

    במלאות עשרים ושש שנים לפטירתו של יקירנו מנשה בנימין שרפסקי וארבעים וחמש שנים לפטירתם של יקירינו אחיעזר (אחי) ובתו מיכל שרפסקי, אנו זוכרים בערגה ובאהבה.

  5. המשפחה

    במלאות עשרים ושבע שנים לפטירתו של יקירנו מנשה בנימין שרפסקי וארבעים ושש שנים לפטירתם של יקירינו אחיעזר (אחי) ובתו מיכל שרפסקי, אנו זוכרים בערגה ובאהבה.

  6. המשפחה

    במלאות עשרים ושמונה שנים לפטירתו של יקירנו מנשה בנימין שרפסקי וארבעים ושבע שנים לפטירתם של יקירינו אחיעזר (אחי) ובתו מיכל שרפסקי, אנו זוכרים בערגה ובאהבה.

  7. המשפחה

    במלאות עשרים ותשע שנים לפטירתו של יקירנו מנשה בנימין שרפסקי וארבעים ושמונה שנים לפטירתם של יקירינו אחיעזר (אחי) ובתו מיכל שרפסקי, אנו זוכרים בערגה ובאהבה.

  8. המשפחה

    במלאות שלושים שנים לפטירתו של יקירנו מנשה בנימין שרפסקי וארבעים ותשע שנים לפטירתם של יקירינו אחיעזר (אחי) ובתו מיכל שרפסקי, אנו זוכרים בערגה ובאהבה.

  9. המשפחה

    במלאות שלושים ואחת שנים לפטירתו של יקירנו מנשה בנימין שרפסקי וחמישים שנים לפטירתם של יקירינו אחיעזר (אחי) ובתו מיכל שרפסקי, אנו זוכרים בערגה ובאהבה.

  10. המשפחה

    במלאות שלושים ושתיים שנים לפטירתו של יקירנו מנשה בנימין שרפסקי וחמישים ואחת שנים לפטירתם של יקירינו אחיעזר (אחי) ובתו מיכל שרפסקי, אנו זוכרים בערגה ובאהבה.

  11. המשפחה

    במלאות שלושים ושלוש שנים לפטירתו של יקירנו מנשה בנימין שרפסקי וחמישים ושתיים שנים לפטירתם של יקירינו אחיעזר (אחי) ז"ל ובתו מיכל שרפסקי ז"ל, אנו זוכרים בערגה ובאהבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן