סא"ל כרמלה גרודסקי ז"ל

צוות ארגון גימלאי צה"ל (ע.ר.) אבל ומנחם את המשפחה על מות יקירתם.
המנוחה שירתה בחיל השלישות והיתה תושבת חיפה.

11 Comments

  1. גרי שורץ

    עשרות שנים עברו מאז שירותינו המשותף אצל קצין כח אדם ראשי בשלישות הראשית, אבל את כרמלה ז"ל לא ניתן לשכוח. אשה עוצמתית, מקצוענית ובמקביל רגישה ביותר לנושאי הפרט בהם טיפלה.
    יהי זיכרה ברוך

  2. אמציה פלד

    את כרמלה קיבלתי בנדוניה. היא ורחל ז"ל עברו קורס קצינות ביחד וקיבלו את תעודת הקצין מסטלה. היינו חברים בסופו הדבר גם בזכות עצמה. קשה לי לתאר את תכונותיה מעבר שהיא מהקבוצה של המשוגעים שבזכותה נבנתה ארץ. ראיתי את התמונה שהציבו באתר של רחל ז"ל והנה אני מביא אותה גם כאן.רחל נפטרה בפברואר 2013. כרמלה בספטמבר. שתיהן מהמחלה הארורה הזו שקוראים לה סרטן.

  3. מירי

    כרמלה ז"ל אהובתנו. למדתי ממנה דרך ארץ, ישרות, ענווה, צניעות, רצינות. לא היה בה חנופה, לא שקר ולא משוא פנים, הלכה תמיד עם האמת באצילות. שייכת לדור נפילים שלצערנו כבר הולך ונכחד. לעד בליבנו. תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

  4. גבי אלעד אדליסט

    עבדנו יחדיו כ- ארבע שנים כמבררים בכירים בנציב קבילות החיילים.תמיד אזכור את כרמלה כחברה טובה,נאמנה לדרכה ,חותרת למיצוי הצדק והיושרה,אמיצה וצנועה.היא היתה תמיד הלפיד הבוער בראש השיירה.
    חבל על דעבדין.
    צר לי מאד על לכתך בטרם עת.
    ת.נ.צ.ב.ה

  5. גבי אלעד אדליסט

    שנה נוספת חלפה ואת לא איתנו.ההומור שלך וחוכמתך הרבה חסרים לי מאד.
    נוחי בשלווה על משכבך חברה יקרה .
    גבי אלעד אדליסט

  6. משה כץ

    כרמלה היקרה ז״ל. היתה לי הזכות לשרת איתה בנציב קבילות חיילים. היא היתה אשה מיוחדת. אשה חכמה ונבונה, קשוחה ועדינה. טובת החיילים היתה לנגד עיניה . לא היתה מוכנה להשלים עם כל עוול שנגרם לחייל. בכל שיחה איתה למדתי משהו חדש. הטיפול המסור דלה באמה, המלחמה שלה כדי לאפשר לאמה לקבל מטפלת, דבר שהיום הוא מובן מאליו, חייב אותה לעבור דרך קירות, והיא עשתה זאת. חברה יקרה ונאמנה, יהי זכרה ברוך.

  7. גבי אלעד אדליסט

    משה כ"ץ היקר,
    כל מילה שכתבת אודות כרמלה ז"ל חברתינו בנקח"ל, חקוקה בסלע.
    יהי זכרה ברוך לעולם עולמי עולמים.
    גבי אלעד אדליסט.

  8. רינת פטלר ראובן

    כרמלה פיקדה עלי בנקח"ל לפני שנות דור. היתה דמות מעוררת הערצה ומודל לחיקוי. צר לי לשמוע על לכתה בטרם עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן