עו"ד עדיאל חשין ז"ל

אבלים: אשתו: תמר, ילדיו: סיגל ועדו חשין לחובסקי, נטע וניר שמעוני חשין, אורי ושירה חשין, נכדיו, אחיו: אמיר ומינה חשין, גיסתו: רות חשין ובני ביתם.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 11.11.18, בשעה 14.00, בית עלמין קיבוץ קרית ענבים.
יושבים שבעה בבית המשפחה, רחוב עוזיה 14, ירושלים.

לשכת עורכי הדין מחוז ירושלים אבלה ומנחמת את המשפחה על פטירת יקירם.

משפחות חשין, לחובסקי ושמעוני מודיעות כי במלאות שלושים לפטירת יקירם תתקיים עליה לקברו לגילוי מצבה ביום ו' ה- 14.12.18, בשעה 12.00, בית עלמין קיבוץ קרית ענבים.
המשפחות מודות לכל המנחמים.

משפחות חשין, לחובסקי ושמעוני מודיעות כי במלאות שנה לפטירת יקירם תתקיים עליה לקברו ביום ו' ה- 29.11.19, בשעה 10.30, בית עלמין קיבוץ קרית ענבים.

4 Comments

  1. בטי

    חיפשתי עורך דין ירושלמי לנזיקין וקראתי על ע"וד עדיאל חשין והעוול שנעשה לו בתביעה שנמשכה 10 שנים.עינוי דין.חיפשתי באינטרנט את כתובת המשרד וחשבתי לטלפן מחר בעניין ייצוגי בתביעת נזקי גוף.כשהמשכתי לקרוא תחת שמו ראיתי פתאום שנפטר מצטערת לשמוע. יהא זכרו ברוך.התרשמתי שהיה אדם משכמו ומעלה. בטי

  2. אלי יונה

    יהיו דברי אלה לעילוי נשמת עדיאל חשין בן שניאור. לצערי הרב על פטירתו של עו"ד עדיאל נודע לי רק לפני יומיים בפעם האחרונה שדיברתי עימו היה זה ב 2016 , אז הוא אמר שהוא מפסיק לעבוד ומשאיר את המשרד לביתו. את עדיאל הכרתי בשנת 1980 וממנו שאבתי תעצומות נפש. עם כל האצילות שהייתה לו הוא תמיד דיבר בגובה העיניים, בענווה ובאהבת האדם באשר הוא אדם. הוא היה אישיות ססגונית בעלת רגישות יוצאת דופן על הצד החיובי ביחס לאנשים. אף כי לא ראיתיו זמן רב , הוא שוכן תמיד בתודעתי, כך שכל פעולה משפטית שאני עושה , אני אומר לעצמי "מעניין מה היה אומר על כך עדיאל" !!?. ועתה שאני מבין שהוא לא איתנו , הכאב הופך לצער עולמים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
    אלי יונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן