עוזיה גליל ז"ל

המשפחה אבלה.
ההלוויה תתקיים ביום ו' ה- 11.06.21, בשעה 11.30, בית עלמין שדה יהושע כפר סמיר שער תמר.
יושבים שבעה בבית דיור מוגן אוונגרד רזידנס, כיכר היינה 23, חיפה, החל מיום א' ה- 13.06.21, בין השעות 10.00 – 13.00, 16.00 – 19.00.

מדעטק, המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל, מרכז דניאל ומטילדה רקנאטי ז"ל, ליאון רקנאטי, יו"ר, ויוסי אני, מנכ"ל, מנחמים את אלה, רות ומשפחת גליל על פטירת יקירם, חלוץ תעשיית האלקטרוניקה בישראל וחבר עמותת מדעטק.

חברת אלביט מערכות, מיכאל (מיקי) פדרמן, יו"ר, וחברי הדירקטוריון, בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא, ההנהלה והעובדים אבלים על פטירתו של מייסד אלביט בע"מ ויו"ר הדירקטוריון בשנים 1981 – 1999, ממקימי תעשיית ההיטק והתעשיה הביטחונית בישראל.

הטכניון, מכון טכנולוגי לישראל, פרופ' אורי סיון, נשיא, גדעון פרנק, יו"ר הוועד המנהל, וסקוט לימסטר, יו"ר הדירקטוריון, אבלים על מותו של בוגר ויקיר הטכניון, יו"ר הקורטוריון בשנים 1980 – 1990, זוכה מדלית הטכניון לשנת 1997, ד"ר כבוד של הטכניון וחבר הוועד המנהל.

ביאטריס ומייק סטולוביצקי מניו יורק מנחמים את אלה גליל והמשפחה על מות יקירם.

התעשייה הישראלית, ד"ר רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים, ורובי גינל, מנכ"ל התאחדות התעשיינים אבלים על פטירתו של אחד ממייסדי תעשיית הביטחון והייטק בישראל.

מוסד שמואל נאמן למחקר מדיניות לאומית, פרופ' זאב תדמור, יו"ר, וד"ר צפורה תדמור מנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, חבר דירקטוריון המוסד שנים רבות.

המרכז הרפואי ע"ש חיים שיבא אבל על פטירתו של חתן פרס ישראל ומאבות התעשייה הישראלית בתחום החדשנות והטכנולוגיות הרפואיות.

ידידי הטכניון בישראל, פרופ' (אמריטוס) פרץ לביא, יו"ר, וטל בר לב, מנכ"לית, אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם, חבר מועצת ידידי הטכניון בישראל ומחלוצי תעשיית ההייטק והטכנולוגיה הישראלית.

מכון  ויצמן למדע אבל ומנחם את המשפחה על פטירת יקירם, מחלוצי תעשיית ההיי טק הישראלית, חתן פרס ישראל וחתן תואר דוקטור לשם כבוד של מכון ויצמן לשנת 1991.

מכון טכנולוגי חולון ופרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא, מנחמים את משפחת גליל על פטירת יקירם, ידיד המכון וחתן פרס מפעל חיים מטעם המכון לשנת 2019.

חברת אלרון תעשיה אלקטרונית בע"מ אבלה על מות של האב המייסד של אלרון ושל תעשיית ההייטק הישראלית.

One comment

  1. פיליפ ליבמן

    ברוך דיין האמת! עוזיה יהיה חסר לכולנו. תמיד עזר ותמיד ברוח טובה. לא פעם התייעצתי אתו והוא היה אוזן קשבת ומקור לידע ועצות מועילות. חלוץ אמיתי בתעשייה ובבריאות. יהיה זכרו ברוך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן