עטיל קריבוס ז"ל

אבלים: משפחות: קריבוס, ליצמן, גרינבוים, הוכהייזר, קלאר, רוזנגרטן. ההלוויה התקיימה ביום ג' ה-12.04.11 בבית העלמין בהר הזיתים. יושבים שבעה בבית המנוחה, רחוב ארזי הבירה 50/14, ירושלים, בין השעות 10.00-13.30, 16.30-22.00. המנוחה הייתה ביתו של ר' משה ליצמן ז"ל ואישתו של ר' יעקב אליעזר קריבוס מחסידי סלונים.

משרד הבריאות, מערכת הבריאות בישראל, הנהלת המשרד והעובדים מנחמים את הרב יעקב ליצמן, סגן שר וחבר כנסת, על מות אחותו. ההלוויה יצאה ביום ג' ה- 12.04.11, בשעה 12.30מבית הלוויות שמגר, דרך בית המדרש סלונים ורח' סלנט לבית העלמין בהר הזיתים. יושבים שבעה בבית המנוחה, רחוב ארזי הבירה 50, ירושלים. פרטים : חיה: 050-6242061, חיים: 050-4121212, מוטי: 050-4151111.

ליאון קופלר וליאור רייטבלט מנחמים את ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, על מות אחותו.

הכללית, אלי דפס, מנכ"ל הכללית, ההנהלה והעובדים מנחמים את ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, על פטירת אחותו.

שיח סוד, מנהלי היחידה למקצועות הבריאות, מנהלי היחידה להתפתחות הילד, מנהלי היחידה לשיקום רפואי התפתחותי ושמעון לוי, מנכ"ל, מנחמים את ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, על פטירת אחותו.

יושב-ראש הכנסת ראובן (רובי) ריבלין, חברי הכנסת והעובדים מנחמים את סגן שר הבריאות, חבר-הכנסת יעקב ליצמן והמשפחה על מות אחותו.

עלי שיח, עמותה לשיקום, חינוך ודיור לבעלי צרכים מיוחדים, הרב חיים פרנקל, מנכ"ל וההנהלה מנחמים את הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, על פטירת אחותו.

מאוחדת, הרב ירחמיאל בויאר, יו"ר הדירקטוריון מאוחדת, מ"מ המנכ"ל, משה מאירי, מנהל אגף שיווק, פרסום וממונה על קובץ החברים במאוחדת מנחמים את ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, על פטירת אחותו.

בית החולים ביקור חולים, הנהלת בית החולים מנחמים את ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות והמשפחה על פטירת אחותו.

מכבי שירותי בריאות, פרופ' אהוד קוקיה, מנכ"ל, פרופ' משה רוח, מ"מ יו"ר ההנהלה והנהלת מכבי שירותי בריאות מנחמים את ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, על פטירת אחותו.

מרכז רפואי צאנז, בית חולים ע"ש לניאדו, חיים המרמן, מנכ"ל, ההנהלה וועד הנאמנים העולמי מנחמים את הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, על פטירת אחותו.

לאומית שירותי בריאות, הדירטוריון, ההנהלה והעובדים מנחמים את ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, על פטירת אחותו.

א.ב.א., איגוד בתי אבות ודיור מוגן בישראל, ההנהלה מנחמים את ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, על פטירת אחותו.

פרופ' רפי ביאר והנהלת המרכז הרפואי רמב"ם מנחמים את ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, על מות אחותו.

עיריית בני ברק, הרב יעקב אשר, ראש העיר, הרב חנוך זייברט, מ"מ ראש העיר וחברי מועצת העירייה מנחמים את ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, על מות אחותו.

איחוד מוסדות גור בישראל, רפואה וישועה, ההנהלה המרכזית ירושלים מנחמים את ר' יעקב ליצמן, חבר כנסת וסגן שר הבריאות, על מות אחותו.

מי שמש. תאגיד המים של בית שמש, ההנהלה, ישעיהו ארנרייך, יו"ר הדירקטוריון מנחמים את הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, ומשפחתו על מות אחותו.

זק"א מחוז תל אביב, הרב יעקב רוז'ה, רב זק"א ת"א, חיים נוגלבלט, מפקד זק"א ת"א, צבי חסיד, מנכ"ל, הרבנים והמתנדבים מנחמים את ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, על פטירת אחותו.

שמעיה, הרב מרדכי בלוי, יו"ר הנהלת שמעיה מנחמים את ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, על פטירת אחותו.

חברה קדישא גחש"א תל אביב יפו והמחוז, אלדד מזרחי, יו"ר ההנהלה, אברהם מנלה, המנהל הכללי, ההנהלה והעובדים מנחמים את ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, ומשפחתו על פטירת האחות.

עיריית קריית גת, אבירם דהרי, ראש העיר, חברי מועצת העיר, עובדי העירייה והתושבים מנחמים את ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, על מות אחותו.

בית חולים אסותא, אסותא מרכזים רפואיים, יו"ר מועצת המנהלים, פרופ' שוקי שמר, ההנהלה והעובדים מנחמים את הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות על מות אחותו.

מגן הלב, רשת מוסדות לחינוך מיוחד, חנוך זייברט וישראל קורניק מנחמים את ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, על פטירת אחותו.

מדינת ישראל, משרד הבריאות, בית החולים לגליל המערבי-נהריה, הנהלת הית החולים והעובדים מנחמים את הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, על מות אחותו.

מסילות, העמותה לקידום הילד, משה קורניק, יו"ר, ההנהלה והצוות המקצועי מנחמים את ח"כ הרב יעקב ליצמן, על פטירת אחותו.

הנהלת המרכז הרפואי מעייני ישועה מנחמת את ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, על פטירת אחותו.

שראל, פרופ' משה רוח, מ"מ יו"ר עמותת בתי חולים ציבוריים, שלמה גרופמן, יו"ר וחברי דירקטוריון ישראל, אבי בוסקילה, מנכ"ל וכל בית שראל מנחמים את ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, על מות האחות.

ארגון "איחוד הצלה" בא"י, זאב קשש, יו"ר, ההנהלה והמתנדבים מנחמים את הרב יעקב ליצמן, ח"כ וסגן שר הבריאות, על פטירת אחותו.

מגן – מרכז גוף ונפש, ההנהלה והצוות המקצועי מנחמים את ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות, על פטירת האחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן