פרופ' בני שור ז"ל

אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה למדעים מדויקים ע"ש ריימונד ובברלי סאקלר, בית הספר למדעי המחשב ע"ש בלווטניק, הסגל האקדמי, הסגל המינהלי והסטודנטים אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם.

החברים לכיתה י"ב 5 (שנת 1974) ומחנכם פרופ' מריו ליביו, תיכון עירוני ה', תל אביב, אבלים ומנחמים את מצדה, ארנון, עומר ואיה על פטירת יקירם.

4 Comments

  1. אלקנה גמליאל

    משפחה יקרה,
    למדתי כסטודנט למדעי המחשב אצל פרופסור בני ז"ל, את הקורס מבוא למדמח בשנת 2017, סמסטר ב. זכיתי שבני לימד והקנה לנו את יסודות מדעי המחשב, בצורה יסודית, מרתקת, מצחיקה ברורה ונעימה. מעבר ליכולותיו המעולות כמרצה, בני היה אחד המרצים שניכרו ביחס האנושי שלהם. כשנולד לי בן במהלך הלימודים, בני היה פתוח וקשוב לשמוע את הקשיים שהתעוררו, ומעבר לכך התעניין גם בחיי האישיים מעבר ללימודים. תמיד היה עם חיוך על פניו, אדם לבבי שמסמל בעיני את הטוב וייחודיות שבמקצוע אותו בחר ללמד. יהי זכרו ברוך, תנוחמי העמוקים לכם, משפחה יקרה, שלא תדעו עוד צער

  2. חוה סכנין

    בצער רב שמעתי רק אתמול על פטירתו בטרם עת של בני. היכרנו בפקולטה למדעי המחשב בטכניון שם קלטתי אותו כחבר סגל צעיר ומוכשר שחזר מארה"ב. בחור מקסים לעיתים קצת ציניקן דעתן עם חיוך מבויש ורגישות לזולת. שנים לא היינו בקשר אך תמיד יהיה זכור לי כמענטש. משתתפת בצער המשפחה.

  3. יבגני

    בני לימד אותי את הקורס מודלים חישוביים בשנת 2008. חשבתי עליו לפני כמה ימים והצטערתי מאוד לגלות שנפטר. בני הותיר עלי רושם רב. מעבר למקצועיותו הרבה, אני זוכר אותו כאדם אוהב, ליברל ואופטימיסט. למרות שלא יצא לי לדבר איתו באופן אישי, כשישבתי בהרצאות שלו הרגשתי שהנה הנה הדבר שלשמו הגעתי לאוניברסיטה.

    תנחומי העמוקים למשפחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן