פרופ' ליאון כהן ז"ל

המשפחה אבלה.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 09.07.17, בשעה 18.00, בית עלמין חוף הכרמל, חיפה הישן, רחוב ההגנה פינת י"א הספורטאים – מול ב.מ.ב.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב חוף השנהב 49, דניה, חיפה.
המנוח היה רופא, חוקר ומורה.

ההנהלה, ועד הרופאים, העובדים והגמלאים במרכז הרפואי כרמל מנחמים את ד"ר רות קיציס כהן על פטירת בעלה, מחלוצי הרפואה הפנימית בישראל.

4 Comments

  1. דר יוסף ג׳ובראן

    תנחומי הכנים פרופ ליאון כהן היה מגדולי הפנימאים בארץ
    למזלי הייתי מתמחה במחלקה פנימית ב שניהל פרופ כהן בביח כרמל ובזכותו התמחיתי בפנימית והייתי מומחה ברפואה פנימית
    פרופ כהן היה מורה משכמו ומעלה איש ישר וחביב מאד
    יהי זכרו ברוך

  2. ד"ר יורם חאיטר

    המום ומלא צער על הליכתו של פרופ' ליאון כהן שהיה מורה שלי לרפואה פנימית. למדתי ממנו הרבה והוא הותיר חותם עמוק בכל תלמידיו. מקור בלי נדלה של ידע.
    יהי זכרו ברוך.

  3. עו"ד דב (דובי) דוניץ

    במסגרת ספר אוטוביוגרפי שאני כותב- חיפשתי על פרופ' ליאון כהן ומצאתי מודעה זאת. אבי, יואכים יוחנן דוניץ ז"ל המכונה ינק, היה מאושפז במחלקה הפנימית ג' בביה"ח בילינסון עת היה פרופ' כהן סגן מנהל המחלקה- ונפטר בגיל 47 ביום 12.06.1976. הייתי אז חייל בן 18 והתרשמתי עמוקות מאישיותו ומסירותו של פרופ' כהן היקר, ולא פחות ממסירותה הבלתי נדלית והליווי האישי הצמוד של רעייתו הד"ר רות קיציס-כהן היקרה את אבי במהלך אישפוזו. פרופ' כהן שידך את אבי שאובחן עם פרוגנוזה של שבועיים בינואר 1976 לפרופ' אליעזר רובינזון, שבאישורה של ועדת הלסינקי עבר ניסוי בכימותרפיה שהשאירה אותו אתנו עוד כמחצית השנה (הגם שהייתה רוויית סבל). בעת מות אבי היה מנהל המחלקה בחופשה ופרופ' כהן התייחס אלינו באנושיות רבה ובהכלה עצומה: ביחוד לאמי ודודתי שקיבלו בשבר את ההודעה על פטירתו באמצע שעות הביקור של יום שבת- כינס אותן בחדרו, הרגיע אותן ועזר להן לקום על רגליהן ולהתמודד עם הסיטואציה הקשה. הייתה לי ותהיה לי תמיד פינה חמה לפרופ' ליאון כהן ז"ל ורעייתו הד"ר רות קיציס כהן ז"ל, שהבנתי שנפטרה כשנתיים אחריו. יהיה זכרם ברוך לעד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן