רבי משה זאב הלוי שינפלד ז'"ל

אבלים: משפחות: שינפלד, רובינשטיין וכץ.
ההלוויה התקיימה ביום ה' ה- 28.06.18, בית עלמין קרית שאול, חלקת החסידים.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב בילו 51, תל אביב.
המנוח היה בנו של שבתי ז"ל, חתנו של רבי יצחק מאיר הכהן לוין ז"ל, נמנה על חסידי גור.

בית המדרש והמרכז העולמי של חסידי גור בירושלים והנהלת בית המדרש אבלים ומנחמים את בניו שבתי הלוי ואברהם מרדכי הלוי, משפחת יעקב יצחק רובינשטיין ויצחק כץ על פטירת יקירם, חבר הנהלת בית המדרש מיום היווסדו.

סמינר בית יעקב למורות ולגננות תל אביב, ההנהלה, הצוות החינוכי והתלמידות אבלים ומנחמים את בניו שבתי ואברהם מרדכי, בנותיו גב' רובינשטיין וגב' כץ, מחנכת בסמינר, על פטירת יקירם.

הסתדרות אגודת ישראל בארץ ובעולם, סניף תל אביב, וועד החינוך שעל יד אגודת ישראל תל אביב אבלים ומנחמים את בניו שבתי הלוי, אברהם מרדכי הלוי ומשפחות רובינשטיין וכץ על פטירת יקירם, ממקימי מוסדות תורה וחסד וחתנו של נשיא אגודת ישראל העולמית לשעבר.

בית ספר בית יעקב המרכז, ח. וישניאק, המנהלת, ההנהלה, המורות והתלמידות אבלים ומנחמים את בניו: הרב שבתי והרב אברהם מרדכי, בנותיו: ר. רובינשטיין ופ. כץ, מחנכות לשעבר בבית הספר, והמשפחה על פטירת יקירם.

חברה קדישא גחש"א תל אביב יפו והמחוז, אלדד מזרחי, יו"ר ההנהלה ואברהם מ. מנלה, מנכ"ל, אבלים ומנחמים את בניו שבתי הלוי ואברהם מרדכי הלוי, חתניו, בנותיו, משפחות רובינשטיין וכץ על פטירת יקירם.

בורסת היהלומים הישראלית, יורם דבש, נשיא, ההנהלה, החברים והעובדים מנחמים את משפחת שינפלד על פטירת ראש המשפחה, חבר הבורסה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן