רמה מסינגר ז"ל

אבלים: אריק אביגדור, גומא, נויה וגפן, תלמה מסינגר, ליאור, ענת ובני ביתם, רועי, דיאנה ובני ביתם והמשפחה.
הארון יוצב בתיאטרון הבימה ביום ד' ה- 19.08.15, משעה 12.00 ועד שעה 14.00.
ההלוויה תתקיים בשעה 15.00, בית עלמין מושב בני עטרות.

החברים, התושבים והעובדים במושב בני עטרות אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירתם.

בועז בן ציון, מורן מאור, איל בן ציון והאמנים והעובדים בחברת ייצוג 1 אמנים ויוצרים בע"מ אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירתם.

משפחות אביגדור ומסינגר מודיעות כי במלאות שנה לפטירת יקירתם תתקיים התייחדות עם זכרה ביום ו' ה- 26.08.16, בשעה 11.00, בית עלמין מושב בני עטרות.

7 Comments

  1. יוספה מזרחי

    משפחה יקרה, קבלו תנחומיי על לכתה בטרם עת של רמה המקסימה והמוכשרת. עצוב מאוד וחבל, היא תחסר מאוד לתרבות הישראלית! ת.נ.צ.ב.ה

  2. מעריצה

    כששמעתי בחדשות שהשחקנית רמה מסינגר נפטרה בגיל 46, לא ידעתי באמת במי מדובר.
    כלומר אני מכירה אותה מהסדרות "אליפים" ו"כוכב הצפון" אבל לא ידעתי שקוראים לה רמה וששם המשפחה שלה הוא מסינגר. ועל זה חבל לי כל כך.

    בשם שלי החלטתי לכנות את עצמי "מעריצה" ולא "הערצתי" – כי בשבילי – היא תמיד כאן ותמיד תהיה. העובדה שהיא לא כאן פיזית לא אומרת שהנשמה שלה לא כאן, ותמיד אפשר להעריץ לאהוב ולהעריך.

    אני מוסרת את תנחומיי למשפחה, לחברים, למעריצים ולכולם.

    יהי זכרה ברוך!

  3. נועה קדמן

    עוצמת הכאב והשוק שחשתי כששמעתי שהיא נפטרה הפתיעה אותי מאוד. נכון, שכשמישהו נפטר אומרים, אנחנו חושבים על המוות הבלתי נמנע של עצמנו, וזה בוודאי חלק מהשוק כשרמה נפטרה כל כך צעירה והיא בת השנתון שלי. השוק בוודאי גם מתעצם כשאת השנים המשמעותיות של תיכון תלמה ילין במגמת תיאטרון התובענית והמגבשת, העברנו בקשר כל כך קרוב ומלא דרמות (תרתי משמע), ואז עוד לא היינו מפורסמים ועוד לא ידענו מה צופן לנו העתיד, ומי מאיתנו יצליח ובגדול, ומי מאיתנו יפרוש מהתחום וילך לעיסוקים אחרים…
    אז אני רוצה לכתוב עליה עוד לפני שהייתה כוכבת גדולה. היה ברור שהיא תצליח. היא תמיד הייתה שחקנית בולטת, אינטיליגנטית, חברותית, חיובית וילדה טובה רמת אפעל. פעילה בצופים (וזה לא מובן מאליו בתיכון תלמה ילין שדרשו ממני לפרוש מהצופים כדי להתמקד במשחק), מצחיקה וחקיינית מדהימה. לקראת אמצע התיכון היא התחילה ללמוד פיתוח קול, ובאחד הטיולים השכבתיים שלנו לים המלח, היא שרה אריה קלאסית במערה עם תהודה מדהימה.
    אחרי שנים רבות, הלכתי לראות את ההצגה "קול קטן" שבה השתתפה עם יונה אליאן, ובה היא משחקת תפקיד שדורש שירה. התרגשתי מהביצוע המדהים שלה את התפקיד ואת השירה שהוא דרש. ניגשתי אליה למאחורי הקלעים, והיא כל כך שמחה לראות אותי, למרות שלא התראינו שנים. אתם יודעים איך זה, מי שלמד איתך בצעירותך, תמיד חקוק בך עמוק.
    אחרי עוד כמה שנים, היא השתתפה בהפקה של "צלילי המוסיקה". הלכתי עם הילדים שלי בחששות קלים. בכל זאת, לעשות את התפקיד של ג'ולי אנדרוז, זה לא פשוט בכלל.
    רמה הייתה מדהימה. נתנה ביצוע שהוא שלה ולא חשבתי על הסרט המקורי בכלל. אחרי ההצגה, רציתי לגשת מאחורי הקלעים לדבר איתה, אך לא נתנו לי לגשת מההפקה. זהו, בעצם, זו הפעם האחרונה שהייתי בסמיכות פיזית אליה.
    אמא שלי שאלה אותי לפני שנתיים אם אני רוצה ללכת לראות אותה שרה, ורציתי מאוד, והתאריך לא הסתדר. עכשיו כבר מאוחר מדי.
    אתמול בערב, היה לי שיעור ניה ללמד. שיעור מבוסס על ריקוד ומוסיקה. הרגשתי נטולת אנרגיה וכוחות לרקוד. ובכל זאת, מה לוקחים ממותה של אישה כשרונית ומקסימה כל כך הלאה לחיים שנמשכים?
    וכך פתחתי את השיעור: "רמה חיה את החלום שלה, מימשה אותו, והרגישה מבורכת על כך שהגשימה את עצמה גם במשחק וגם בשירה. היא נגעה בחייהם של כל כך הרבה אנשים שהמומים מלכתה. היא הייתה כוכב מאיר וזורח. אני מאחלת לכולנו שנגשים חלומות וניגע בחייהם של אנשים רבים ונפיץ את אורנו כל עוד אנחנו יכולים. בואו נרקוד את החיים, את הנשימה, את הגוף ואת קיומנו כאן."
    תמשיכי להפיץ את אורך מעלינו.

  4. משפחות מסינגר ואביגדור

    במלאות שלוש שנים לפטירת יקירתנו נתייחד עם זכרה ביום ו' ה- 17.08.18, בשעה 10.00, בית עלמין מושב בני עטרות.

  5. משפחות מסינגר ואביגדור

    במלאות ארבע שנים לפטירת יקירתנו נתייחד עם זכרה ביום ו' ה- 16.08.19, בשעה 11.00, בית עלמין מושב בני עטרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן