שרה טולדנו ז"ל

אבלים: שרית ומאיר רסין, ד"ר טובי רסין וחברת אופטיקנה. ההלוויה תתקיים ביום ה' ה- 03.11.11, בשעה 16.00, בבית העלמין בקיבוץ גבעת השלושה.

אבלים: טולי, קובי וליאורה, האחים, הנכדים והמשפחה. ההלוויה תתקיים ביום ה' ה- 03.11.11, בשעה 16.00, בבית העלמין בקיבוץ גבעת השלושה.

אורי, ביה, חמו, חבש, צדקה, יורם, יענקלה, ארנון, רוני, יאיר, גיורא, אלימלך, רן, איציק ובנות זוגם מנחמים את טולי, ליאורה, קובי והמשפחה על מותה.

חברת McCann Erickson מנחמת את מאיר רסין ומשפחתו על מותה.

קרן היסוד, אליעזר (מודי) זנדברג, יו"ר עולמי, גרג מייזל, מנכ"ל, המנהיגות, הנציגים והעובדים בארץ ובחו"ל מנחמים את שלמה טולדנו והמשפחה על מות רעייתו.

One comment

  1. אילנית k קוסמטיקאית של שרלה

    הכרתי אותך לפני 9 שנים. במסגרת עבודתי פגשתי לא מעט אנשים בחיי. וכשפגשתי אותך מייד נוצר ביננו קשר מיוחד. ותמיד שנפגשנו נהגת לספר על ילדייך ונכדייך. תמיד נהגת ליידע על נסיעותייך ותמיד ששבת התקשרת לשאול מה נשמע.מאוד אהבתי את האנרגיות ואת שמחת החיים שהיית מביאה איתך. שבועיים בערך לפני שהכל נגמר היתקשרת ואני לתומי חשבתי שאת רוצה לקבוע תור. ואז בישרת לי את הנורא מכל.הרגשתי שהדם מיתייבש לי בגוף. את אמרת שאני אחד האנשים שאהבת. ובאותה נשימה אמרת שהטיפולים הקשים מאחורייך. הישתדלתי לחזק אותך ואמרת שהכל יהיה בסדר. כשסיימנו את השיחה הרגשתי שהיתקשרת כדי להיפרד. אחרי שבועיים כתבתי לך אסמס ודרשתי לשלומך את לא ענית. כנראה שזה היה כבר מאוחר. ומאותו רגע לא הייתי רגועה . אתמול ב 1.1.12 ניסתי להשיג את הטלפון של טולי ולא הצלחתי חיפשתי באינטרנט ואז ראיתי את מה שלא רציתי לראות. תנוחי על משכבך בגן עדן. ולכם משפחה יקרה הילדים הנפלאים שתמיד היא נהגה לספר עליכם קובי וליאורה וכמובן לך טולי שלא תדעו עוד צער. אילנית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן