שרה קלעי ז"ל

המשפחה אבלה.
ההלוויה תצא ביום ד' ה- 24.06.20, בשעה 11.00, מבית ההספד קהילת ירושלים בדרכה אל בית עלמין הר המנוחות, גבעת שאול, ירושלים.
יושבים שבעה בבית המשפחה, רחוב סמדר 8, ירושלים, החל מהשעה 13.00, וביום ו' החל מהשעה 09.00.

פסיכואקטיב – אנשי בריאות הנפש למען זכויות אדם, בית ספר לשלום נוה שלום וואחאת אל סאלם אבלים ומנחמים את המשפחה וחברותיה וחבריה לדרך על מות יקירתם, אקטיביסטית, רודפת צדק ושלום.

5 Comments

  1. רוני פרוסט

    מרדכי, תמר ובנימין יקרים, המומה מההודעה. כואבת ומתקשה לעכל. בכוונתי להגיע בשבעה. תחזיקו מעמד. אתכם, רוני פרוסט- כברי

  2. יעל ליימר ליבר

    למדתי באליאנס עם שרה.
    קשה להאמין שהלכה ואני מלאת עצב.

    קוויתי לראות אותך, שרהלה, בביקור הבא שלי בארץ, וזה כבר לא יקרה.
    אזכור אותך לעד.
    יעל ליימר ליבר

  3. חנה ארז אברהם

    שרה לה יקרה. תהיי ברוכה. פגשתי אותך בחיפה יום אחד ונהנינו יחד משוק תלפיות ומהמכבסה בית קפה ייחודי. חיכיתי לפגישה נוספת אך היית עסוקה וציפית לנכד סיכמנו שכשתתפני ניפגש שוב. אך זה לא קרה ולא יקרה. בפגישת המחזור הדהמת אותי שלא השתנית רק בגרת מעט.
    אני מאד מצטערת על לכתך. תמיד היית מיוחדת בעיני גם בצעירותך. חכמה וחריפה נאמנה לעקרונותייך. עם לב גדול ונדיב הרוצה לעזור למוכי גורל. שרה׳לה הלואי ותזכי לאושר רב בעולם האמת. בין צדיקי עולם החוסים בכנפי השכינה בגן העדנים העליון. היי ברוכה לעולמים.
    אני שותפה לצער המשפחה. הלוואי שתנוחמו ולא תדעו צער עוד. וששרה היקרה תנוח בשלום בחיי הנצח שם היא נמצאת עכשו.

  4. דוד קיטרון

    הבשורה המרה על מותה הפתאומי של שרה עוררה בי זעזוע וכאב. אני מאמין שככל מוקירי זכרה ראיתי בה דמות מופת – בצניעותה, במחוייבותה החברתית והפוליטית ובמסירותה ללא סייג וללא לאות למטרות צודקות.
    היכרתי והתפעלתי גם מרוחב אופקיה ומתחומי העניין המרובים והמגוונים שלה, מעבר להיותה אשת מקצוע מעמיקה ומוערכת מאד.
    תנחומיי מעומק הלב למשפחתה והשתתפותי בצערכם.

    דוד קיטרון

  5. נילי גולד

    אמנם לא הכרתי אתכם, בני משפחתה היקרים של שרה, ובכל זאת רציתי להביע תנחומי. שרה ואני למדנו באותה כיתה באליאנס בחיפה. מאז נפרדו דרכינו אך כששרה בקרה בניו יורק בשנים האחרונות שוב נפגשנו ונהנינו וצחקנו והתווכחנו. ראיתי אותה בפעם האחרונה כשראיינתי אותה כהכנה לכתיבת ספרי על חיפה. היא דברה על ״המרפסות הבלתי נשכחות״ של בנין בית ספרנו, וכך, באותן מלים השתמשתי כשכתבתי , ועכשיו אני חושבת אותן עליה – בלתי נשכחת! מיוחדת. מהות מזוקקת של אידאלים שחייתה בהם. אני מקווה שתמצאו נחמה מעטה בזכרון גדולתה כאדם. נילי שרף גולד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן