תא"ל עו"ד דוד (ג'וקי) הגואל ז"ל

אבלים: רעייתו: חוה, ילדיו: עופר ואורלי ובני זוגם, נכדיו: עידן, בן, רומי, ליאור ומשפחותיהם.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 04.08.19, בשעה 17.30, בית עלמין הר המנוחות.
יושבים שבעה בבית המשפחה, שדרות בן מימון 6, ירושלים, בין השעות 10.00 – 13.00, 16.00 – 20.30.​

המרכז הליברלי בע"מ אבל ומנחם את המשפחה על פטירת יקירם, חבר הנהלת המרכז הליברלי וחבר הסוכנות היהודית שנים רבות.

צוות ארגון גמלאי צה"ל (ע.ר.) אבל ומנחם את המשפחה על מות יקירם.
המנוח שירת בחיל הרגלים, לשעבר יו"ר צוות מחוז ירושלים והיה תושב ירושלים.

לשכת עורכי הדין מחוז ירושלים אבלה ומנחמת את המשפחה על פטירת יקירם.

בצלאל, אקדמיה לאמנות ועיצוב, ירושלים, חבר הנאמנים, הוועד המנהל וההנהלה אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם, חבר בחבר הנאמנים ובוועדת הביקורת של בצלאל.

3 Comments

  1. ד"ר משה דן הירש

    צר לי על לכתו של דוד הגואל. איש יקר. הכרתי אותו בשלהי 1980 בלשכתו כמנכ"ל משרד האנרגיה, בעת חופשתי בישראל בתקופת עבודתי בארה"ב בתחומי האנרגיה. שיכנע אותי כציוני להישאר בישראל ולוותר על המשך קריירה בארה"ב לטובת פיתוח קריירה משותפת עם משרד האנרגיה שהיה אז בצעירותו, ולטובת ייזום וקידום מהפיכות בתחומי האנרגיה בישראל. לא יכולתי לסרב לו, לצעדי השיכנוע שלו, לרוח שהפיח ולכנותו. נשארתי בישראל וויתרתי על המשך קריירה בארה"ב. פעלתי בהתמדה בהשראתו בידיעה שהוא סומך עליי. בעשר השנים האחרונות שמרתי אתו על קשר במספר ביקורים בביתו, על פי הזמנתו, ובאיחולי חג שנח בערבי חגים. דוד הגואל הינו אחד האנשים אותם אני מוקיר ביותר, כאדם, כבעל יושרה, וכבכיר בעל חזון במשרד האנרגיה. רוחו תשרה בקרבי לעד. אני משתתף בצערה של משפחתו ומביע לה נחמה פורתא בכך שזכתה בו להימנות עליה כבעל, אב וסב. יהי זכרו ברוך.

  2. יורם

    דוד הגואל – אז סא"ל – פיקד על בית הספר למכי"מ של נח"ל 906, במחנה שיבטה, בשנה 1959. החניכים, חבריי בפלוגת התותחנים והעתודאים, כינו אותו בשם "נתיב הלמד-הא" בהקשר של מישפטים ומאסר 35 ימים.

  3. עו"ד רזי בטט

    למשפחת תא"ל,עו"ד דוד הגואל ג'וקי ז"ל.
    שמעתי בצער על לכתו של ג'וקי היקר.חבר וקולגה .הכרתיו בעת ששימש כחבר בועד המחוזי של לשכת עורכי הדין בירושלים ובמיוחד עבדנו יחד ומקרוב כשהיה חבר בועדת האתיקה.תמיד תפס את השור בקרניו.יש קצינים טובים וטובים פחות הוא הדין במנכל"ים ועורכי דין יש טובים וטובים פחות,לא זה העיקר כי מעל הכל הוא היה בן אדם.חבל על דאבדין ולא משתכחין.תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים אמן ומהשמיים תנוחמו.
    רזי בטט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן